
питане за спортен филтьр
- freshenero
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:44
- Автомобил: Sharan
- Двигател: ADY 2000
- Местоположение: КаНдахар-КюстеНдил
питане за спортен филтьр
Колеги имам един спортен филтьр,карах го известно време,ама един ;всезнаико;ме хвьрли в размисьл.Филтьрьт бил само за гонки,бил много едьр,и било вредно за двигателя да караш продьлжително време с него.BMC F1 POWER пише на него,конусен е.Айде,който е по в час сьс нещата да пише.
- freshenero
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:44
- Автомобил: Sharan
- Двигател: ADY 2000
- Местоположение: КаНдахар-КюстеНдил
аиде бе кво станна
Когато не ти тябва мнение бол,а сега трайко мьлчанов.
- freshenero
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:44
- Автомобил: Sharan
- Двигател: ADY 2000
- Местоположение: КаНдахар-КюстеНдил
a
Не е китаиски.От автоморга от Италия еМного хубав звук вади,и има повече рез.
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 03 мар 2008 14:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Не виждам проблем, спортният филтър (текстилен, защото той е такъв) е с по-голяма проспускливст и просто намалява съпротивлеието на въздушния поток към колектора, а това не виждам с какво може да увежда двигателя плюс това погледнато реално е по-рентабилен, защото на един такъв филтър (естестевено оригинален, а не китайски) му дават живот около 100-150 хил. км. Може да пресметнеш това колко обикновенни филтъра са. 

-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
точно в по-голямата пропускливост е,влиза повече прах и пропуска по-големи частици от обикновенния филтър и този прах и частици окасват влияние след време.Liceto\"X\" написа:Не виждам проблем, спортният филтър (текстилен, защото той е такъв) е с по-голяма проспускливст и просто намалява съпротивлеието на въздушния поток към колектора, а това не виждам с какво може да увежда двигателя плюс това погледнато реално е по-рентабилен, защото на един такъв филтър (естестевено оригинален, а не китайски) му дават живот около 100-150 хил. км. Може да пресметнеш това колко обикновенни филтъра са.
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Vilio-SAXOTO написа:точно в по-голямата пропускливост е,влиза повече прах и пропуска по-големи частици от обикновенния филтър и този прах и частици окасват влияние след време.Liceto\"X\" написа:Не виждам проблем, спортният филтър (текстилен, защото той е такъв) е с по-голяма проспускливст и просто намалява съпротивлеието на въздушния поток към колектора, а това не виждам с какво може да увежда двигателя плюс това погледнато реално е по-рентабилен, защото на един такъв филтър (естестевено оригинален, а не китайски) му дават живот около 100-150 хил. км. Може да пресметнеш това колко обикновенни филтъра са.
а какво те кара да мислиш, че пуска по-голями частици спортния K&N филтър?
- tonyno_gti
- Мнения: 76
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 2:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- freshenero
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:44
- Автомобил: Sharan
- Двигател: ADY 2000
- Местоположение: КаНдахар-КюстеНдил
a
Мерси .Чувал сам,че има някакви ,,кит"-ове за почистване и омасляване за филтри,някой има ли на идея к"ви пари са?И важно ли е да се използват.
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта