Извира ми антифриза от казанчето

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: !

Мнениеот Tinko » Сря 23 апр 2008 10:11


jagler написа:
iohann написа:
martveca написа:Според мен ако не прегрява апък извира значи е гарнитурата на главата.Колега пробвай на студен двигател ако е от гарнитурата на главата като я запалиш пак ще извира дори още при 70 градуса.


горе доло на 65-70 градуса ми извира. и незнам какво да правя???

а понеже нещо и мощноста ми се губи тва възмойно ли е да ми е избила гарнитурата на главата ?
Сигурен знак че е гарнитура на главата...ако не е сменяна тя е ,минах по тоя път и аз, моята си беше оригиналната на 15г. с частични пробиви на 2 и 3 цилиндър :wink:


Само да поясня, че гарнитурата я смених! В момента ми извира при загасен горещ двигател. От капачката е зашото мойта система работи под налягане както явно е при колегата, а капачката е менте и си седи с поотворени клапани леко. Колеги моляви не бъдете толкова убедителни в тези неща, колегата може да се вкара в излишен разход!

Колега термостата не го знам какъв е в една синя кутиика с станьолова лепенка от типа на винетките, отваря ми на 87 ако се не лъжа.

До колегата с проблема:Вземи един такъв и смени капачката. Ако не го прави и не губиш вода значи всичко е ок.

При такива изригвания на водата ако е от гарнитурата, при загасен мотор, ще нахълтва вода в цилиндъра където е пробива. Оттам няма как да не влезе в маслото поне 1 капка, а тази една какпа се изпарява и отива на капачката и тя отдолу става бяла. Това са първите симптомии. Другото което е при вода в цилиндъра паленето е трудно и се усеща. :roll:




Потребителски аватар
Малко_Направен
Мнения: 318
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 21:51
Автомобил: Mercedes W203
Двигател: 270 CDI
Местоположение: Търговище

Мнениеот Малко_Направен » Сря 23 апр 2008 10:27


Аз понеже имах същия проблем и бях на косъм на да сменям гарнитури да поолирам глави и т.н.,заради гении,които ми казаха,че ми била заминала гарнитурата.Съветвам те да видиш мъркуча,който излиза от казанчето за антифриза.На мен ми беше запушен и се движех като фонтан.Ако ти е замианала гарнитурата си погледни маслото,би трябвало да е с цвят на майонеза!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19721
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 23 апр 2008 11:43


Не, колеги. Проблем с маслото не винаги е показателен.
Аз имах огромна дупка! Глава, гарнитура и блок. Сигурно е имало 1.5мм общо като пробив.
Но маслото си ми беше перфектно отвсякъде, а капачката много по-чиста от на други коли, дето уж нямали подобен проблем.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 23 апр 2008 11:55


Възможно е! Но при влизане на вода в цилиндрите няма как да няма конденз по капачката на маслото или бозичка... :roll: :wink: При палене на мотора водата прониква през сигментите и се омешва с маслото, след което при нагряване на маслото тя се изпарява към капачката, тъи като това е най високата точка на картерния обмен.

Явно колега радо си имал доста висока компресия и не е имало прониквания в цилиндъра на вода. В някой случай и така се получава.

Абре в най добрия случай на този проблем, ако през горивната камера духа в водната система, при потапяне на лакмуса за CO2 Веднага си сменя цвета към положителен, ако е химикал в епроветка също. Теста струва 10 лв! Поне на мен толкова ми взеха. Принципно е нормално да има наличие на CO2 дори и при новите коли, но си има норми. Абре колата е като човека правят и се изследвания.... :lol:

Някой ако знае повече за АБФ и водната му система, нека да каже дали работи под налягане или просто си е проточна. :roll: :wink:


kule
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 02 мар 2008 15:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kule » Сря 23 апр 2008 13:33


po sa6tia na4ian biah i az garnituta na glavata v momenta mi a praviat


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Сря 23 апр 2008 14:06


kule написа:po sa6tia na4ian biah i az garnituta na glavata v momenta mi a praviat


Затова нямаш българска (кирилица) , ясно :ahoy


v_d_lazarov
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 16:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот v_d_lazarov » Сря 23 апр 2008 15:22


за фонтана и аз имах и свалих нивото на антифриза малко под минимума и нямам проблеми , за маслото под капачката на маслото може и да е пресечена ако колата се кара в повечето време студена се получава.


Потребителски аватар
iohann
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 5:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот iohann » Сря 23 апр 2008 18:44


утре 6те проверя и капачката на маслото и ще пиша. по междо другото един маистор в BOSH погледна и каза че това ми било термостата. но вече не вярвам на маистори и затова пуснах тази тема


ZAD19
Мнения: 87
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот ZAD19 » Сря 23 апр 2008 21:29


Клега Tinko, при VW и Opel охладителната система работи под налягане. А сигурно и всички останали немски коли.


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Milanski » Сря 23 апр 2008 21:29


колега когато отвиеш капачката на разширителният съд я разклати за да видиш дали се чува едно дрънчене от нея ако дрънчи значи клапанът и работи и нети кипи водата от нея а ако не дрънчи значи клапънът и е блокирал и си купи нова капачка около 10 лв. струва :wink:


Iosif
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Iosif » Сря 23 апр 2008 21:32


А нещо като запушен радиатор дали не може да е.
На един голф 2 GL 91 му се беше случило нещо подобно и постоянно пръскаше маркуча на газта, на бензин вървеше колата ма на магия направо. Не знам каква е връзката точно

Последна промяна от Iosif на Сря 23 апр 2008 21:33, променено общо 1 път.


ZAD19
Мнения: 87
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот ZAD19 » Сря 23 апр 2008 21:32


Най-добре си купи капачка от автоморга. Струва 2 лева. Новата, която купих се оказа боклук! Извинявам се, че се повтарям!!!


ZAD19
Мнения: 87
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот ZAD19 » Сря 23 апр 2008 21:39


Колега Iohann,
За една седмица, откакто върви темата, какво направи, за да откриеш проблема????????


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 24 апр 2008 10:19


ZAD19 написа:Клега Tinko, при VW и Opel охладителната система работи под налягане. А сигурно и всички останали немски коли.


Аз незнам по-новите да са под налягане? :roll:

Капачката ако е с два клапана, това е система под налягане.

Другите които са с 1 клапан смучат въздух само навътре. Тй като там охлаждането е на друг принцип и няма надуване на маркучи. :roll: :wink:

А капачките от 10лв. са пълни ментета и нищо не става от тях! На цвят е синя. ;)


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 24 апр 2008 11:25


Да по-добре оригинална от някоя морга...пък на твоята какво им е почистваш клапана със спирт и е готова не вярвам нещо друго да им е станало просто се е задънил клапана с мизерии от с-мата... :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта