jagler написа:Сигурен знак че е гарнитура на главата...ако не е сменяна тя е ,минах по тоя път и аз, моята си беше оригиналната на 15г. с частични пробиви на 2 и 3 цилиндърiohann написа:martveca написа:Според мен ако не прегрява апък извира значи е гарнитурата на главата.Колега пробвай на студен двигател ако е от гарнитурата на главата като я запалиш пак ще извира дори още при 70 градуса.
горе доло на 65-70 градуса ми извира. и незнам какво да правя???
а понеже нещо и мощноста ми се губи тва възмойно ли е да ми е избила гарнитурата на главата ?
Само да поясня, че гарнитурата я смених! В момента ми извира при загасен горещ двигател. От капачката е зашото мойта система работи под налягане както явно е при колегата, а капачката е менте и си седи с поотворени клапани леко. Колеги моляви не бъдете толкова убедителни в тези неща, колегата може да се вкара в излишен разход!
Колега термостата не го знам какъв е в една синя кутиика с станьолова лепенка от типа на винетките, отваря ми на 87 ако се не лъжа.
До колегата с проблема:Вземи един такъв и смени капачката. Ако не го прави и не губиш вода значи всичко е ок.
При такива изригвания на водата ако е от гарнитурата, при загасен мотор, ще нахълтва вода в цилиндъра където е пробива. Оттам няма как да не влезе в маслото поне 1 капка, а тази една какпа се изпарява и отива на капачката и тя отдолу става бяла. Това са първите симптомии. Другото което е при вода в цилиндъра паленето е трудно и се усеща.
