


Оборотите играят Polo AEE 1.6 бензин 98г. РЕШЕНО!
Оборотите играят Polo AEE 1.6 бензин 98г. РЕШЕНО!
Значи, ходих на диагностика на 2 различни места - всичко било супер. Да ама студена само е супер - като загрее и почват да играят оборотите на празен ход, че и да гасне чак. Смених всички кабели свещи, дистрибуторна капачка и палец - йок!!! Дроселовата клапа я почисти пича, че и я настрои даже, ама пак същото?!? ЗАГАДКА! Бонус е, че като тръгна да си вдигам ел.стъклото и карам на фарове - таблото гасне !?! Дайте идея, майсторите, че може да спи от нерви вече.
Последна промяна от smash_ на Чет 12 юни 2008 15:57, променено общо 1 път.
- BastunSelski
- Мнения: 600
- Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
- Контакти:
мрадни делкото на загрял двигател- като почне да ги мени.... Мрадни милиметар кам купето или два - но го бележи предварително каде е било кофти бензин- вероятно слаб... Може и зацапан мап сензур продухаи с короселин ...
За стаклото и фаровете само на едната врата ли го прави или и на двете. Ако и на двете слаба връзка по захранваштите кабели ако е на едната разглобяваи вратата -пробваи и идваи пак да казваш ко си усетил
За стаклото и фаровете само на едната врата ли го прави или и на двете. Ако и на двете слаба връзка по захранваштите кабели ако е на едната разглобяваи вратата -пробваи и идваи пак да казваш ко си усетил
- flameman5
- Мнения: 386
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Прочете ли многократно писаните теми по въпроса за дроселовите клапи и ТПС на този мотор??? При мен проблема беше в ТПС /тротъл позишън сензора т.е. датчик за позицията на дроселовата клапа/ на диагностика мисля, че не може да се засече. Това е един потенциометър с мяколко пътечки и като се протрият започват проблемите. Моя брат ми го разкапсолова и го закърпи временно, но решението е 400лв и смяна на дроселовия блок
. Ако не е от това си мисля, че е нещо по електрическата част!!! Успех

Ами да, изчетох май всичко. Иначе момчето в сврвиза ми отвори клапата и ми показа къде била изтрита и къде не - обаче защо само на загряла кола го прави? Вчера навуюъртях 15 км. преди да се разтрака. И ако не е от клапата само дето ще се набутам яко. Иначе пича връзва някакви кабели по кабелите на свещите при диагностиката и на монитора те отчетоха, че 3-ти цилиндър работи на 60%. Съмняаваше се да не е от дюзата, но нещо не мога да направя връзката с дроселовата клапа и защо на студена кола всичко е наред. Иначе загрява доста бързо и си я карам на 90 градуса, чак и СД-то пари и дисковето като от печка излизат. Аааааа и два пъти ми се случи да ми се нулират броячът на маршрут и часовника. Това е май всичко. Сега наред е Доктор Хаус да кайе какво и е и колко живот и остава.
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Щом ти се нулира и броячът - лоши ти са само токовете, след като на диагностика не се лови. Или лоша маса на динамото, или четките на реле - регулатора са за смяна /а може и реле - регулаторът да си е отишъл/ Аз все си мислех, че само при алуминиевите двг. блокове като моя, го има този проблем, ама май не е така. Поне ти го казвам от личен опит - при мене беше същата история. Даже и сега пак почна да го прави, ама не винаги и за това още не съм почвал да я рушкам. Но ако почне пак да ми нулира брояча и аз я почвам.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
smash_ написа:Ами то и аз се съмнявам яко в тия токове, но и друго има - при студен старт е сууупер, не мърда стрелката грам - държи си 900 оборота, същото е и когато навън е хладно.
За това, което написах, показателно е зануляването на временния ти километраж от самосебеси, а не играта на оборотите /тя най - вероятно е от калпав бензин - нищо, че зареждаш от същото място. До края на миналата година никой не го мешаше с биогорива, ама сега всеки гледа да спести от акциза "в изпълнение на европейските изисквания"./
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
smash_ написа:Смених ламбда сондата и датчика на температурата - същата работа
Ами като не е оттам.........Мене и други работи, които са ти казали изглеждат съмнителни - като почнеш от износената дроселна клапа, та тази работа на 60% на трети цилиндър /на компютърна дг./Не се чуди, че на студен двг. оборотите не играят - те са поне с 200 повече, от на загрял. Причината, както писах според мен, ти е в лошия заряден ток - измерете го и на свободен ход и при форсаж./особено като ти се зануляват данните на таблото/ Щото ако слушаш някои майстори, може и до основен ремонт да те докарат. /освен ако не си от тях/
Освен, че си подскачат оборотите на празен ход почна да се случва нещо СУПЕР СТРАННО - докато съм натиснал съединителя докрай , за да включвам 2ра, колата гасне и се пали сама няколко пъти (не отпускам съединителя и грам - не я гася аз) премигва 2-3 пъти лампичката за акумулатора. Лудница! А се случва и като почнат да играят оборотите - спирам, гася колата и я паля пак и 90% после е като нова - поддържа стабилни 800 оборота !?! Направо не знам! Ако някой има идеи - ПООООМОЩ.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта