Оборотите играят Polo AEE 1.6 бензин 98г. РЕШЕНО!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Оборотите играят Polo AEE 1.6 бензин 98г. РЕШЕНО!

Мнениеот smash_ » Сря 23 апр 2008 19:30


Значи, ходих на диагностика на 2 различни места - всичко било супер. Да ама студена само е супер - като загрее и почват да играят оборотите на празен ход, че и да гасне чак. Смених всички кабели свещи, дистрибуторна капачка и палец - йок!!! Дроселовата клапа я почисти пича, че и я настрои даже, ама пак същото?!? ЗАГАДКА! Бонус е, че като тръгна да си вдигам ел.стъклото и карам на фарове - таблото гасне !?! Дайте идея, майсторите, че може да спи от нерви вече.

Последна промяна от smash_ на Чет 12 юни 2008 15:57, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Мнениеот BastunSelski » Сря 23 апр 2008 19:37


Да не е ламбда сонда?На диагностика ще излезе,че и има нещо,но може да са я пропуснали.


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Сря 23 апр 2008 19:58


Абе, бая диагностика падна, съмнява ме да е сондата и да не са я видели.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 23 апр 2008 21:35


смени ли бензиностанцията?


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Сря 23 апр 2008 22:44


не, зареждам си от ОМВ.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Сря 23 апр 2008 23:35


мрадни делкото на загрял двигател- като почне да ги мени.... Мрадни милиметар кам купето или два - но го бележи предварително каде е било кофти бензин- вероятно слаб... Може и зацапан мап сензур продухаи с короселин ...

За стаклото и фаровете само на едната врата ли го прави или и на двете. Ако и на двете слаба връзка по захранваштите кабели ако е на едната разглобяваи вратата -пробваи и идваи пак да казваш ко си усетил


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Чет 24 апр 2008 7:34


Прочете ли многократно писаните теми по въпроса за дроселовите клапи и ТПС на този мотор??? При мен проблема беше в ТПС /тротъл позишън сензора т.е. датчик за позицията на дроселовата клапа/ на диагностика мисля, че не може да се засече. Това е един потенциометър с мяколко пътечки и като се протрият започват проблемите. Моя брат ми го разкапсолова и го закърпи временно, но решението е 400лв и смяна на дроселовия блок :shock . Ако не е от това си мисля, че е нещо по електрическата част!!! Успех


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Чет 24 апр 2008 8:37


Ами да, изчетох май всичко. Иначе момчето в сврвиза ми отвори клапата и ми показа къде била изтрита и къде не - обаче защо само на загряла кола го прави? Вчера навуюъртях 15 км. преди да се разтрака. И ако не е от клапата само дето ще се набутам яко. Иначе пича връзва някакви кабели по кабелите на свещите при диагностиката и на монитора те отчетоха, че 3-ти цилиндър работи на 60%. Съмняаваше се да не е от дюзата, но нещо не мога да направя връзката с дроселовата клапа и защо на студена кола всичко е наред. Иначе загрява доста бързо и си я карам на 90 градуса, чак и СД-то пари и дисковето като от печка излизат. Аааааа и два пъти ми се случи да ми се нулират броячът на маршрут и часовника. Това е май всичко. Сега наред е Доктор Хаус да кайе какво и е и колко живот и остава.


adrenalin4o
Мнения: 97
Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот adrenalin4o » Чет 24 апр 2008 11:52


flameman5 написа: ТПС /тротъл позишън сензора т.е. датчик за позицията на дроселовата клапа/ на диагностика мисля, че не може да се засече.

:no-no това не е вярно, хваща си се на диагностика.
според мен голяма е вероятсността проблемът да е именнно в ТПС :?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 24 апр 2008 13:03


Щом ти се нулира и броячът - лоши ти са само токовете, след като на диагностика не се лови. Или лоша маса на динамото, или четките на реле - регулатора са за смяна /а може и реле - регулаторът да си е отишъл/ Аз все си мислех, че само при алуминиевите двг. блокове като моя, го има този проблем, ама май не е така. Поне ти го казвам от личен опит - при мене беше същата история. Даже и сега пак почна да го прави, ама не винаги и за това още не съм почвал да я рушкам. Но ако почне пак да ми нулира брояча и аз я почвам.


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Чет 24 апр 2008 17:56


Ами то и аз се съмнявам яко в тия токове, но и друго има - при студен старт е сууупер, не мърда стрелката грам - държи си 900 оборота, същото е и когато навън е хладно.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 25 апр 2008 7:52


smash_ написа:Ами то и аз се съмнявам яко в тия токове, но и друго има - при студен старт е сууупер, не мърда стрелката грам - държи си 900 оборота, същото е и когато навън е хладно.

За това, което написах, показателно е зануляването на временния ти километраж от самосебеси, а не играта на оборотите /тя най - вероятно е от калпав бензин - нищо, че зареждаш от същото място. До края на миналата година никой не го мешаше с биогорива, ама сега всеки гледа да спести от акциза "в изпълнение на европейските изисквания"./


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Пон 28 апр 2008 18:13


Смених ламбда сондата и датчика на температурата - същата работа :(


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 29 апр 2008 8:05


smash_ написа:Смених ламбда сондата и датчика на температурата - същата работа :(

Ами като не е оттам.........Мене и други работи, които са ти казали изглеждат съмнителни - като почнеш от износената дроселна клапа, та тази работа на 60% на трети цилиндър /на компютърна дг./Не се чуди, че на студен двг. оборотите не играят - те са поне с 200 повече, от на загрял. Причината, както писах според мен, ти е в лошия заряден ток - измерете го и на свободен ход и при форсаж./особено като ти се зануляват данните на таблото/ Щото ако слушаш някои майстори, може и до основен ремонт да те докарат. /освен ако не си от тях/


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Пет 09 май 2008 20:57


Освен, че си подскачат оборотите на празен ход почна да се случва нещо СУПЕР СТРАННО - докато съм натиснал съединителя докрай , за да включвам 2ра, колата гасне и се пали сама няколко пъти (не отпускам съединителя и грам - не я гася аз) премигва 2-3 пъти лампичката за акумулатора. Лудница! А се случва и като почнат да играят оборотите - спирам, гася колата и я паля пак и 90% после е като нова - поддържа стабилни 800 оборота !?! Направо не знам! Ако някой има идеи - ПООООМОЩ.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта