Как да предпазим колите си от нас или маниери на шофиране?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 24 апр 2008 8:45


Добре бре разбирачи казах ви засилете си колите с 120 на 5-та предавка и изгасете двигателя без да гасите от скорост. Да видим колко ще се движите. Естествено, че ще ви отчита разход нула на борд компа, вярвайте си на него! Аз дадох пример с който доказвам че грешите! Особенно и при карбораторите след 3000 оборота и там гориво не влиза нали? Хахахаха :lol: :lol: :lol: Смех...

Разход нулев.... :shock




Потребителски аватар
taskbg
Мнения: 239
Регистриран на: Чет 24 авг 2006 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот taskbg » Чет 24 апр 2008 8:51


dragomir1402 написа:
... защото със задното предаване име едно известно недозавиване ...


И аз съм от почти новите шофьори ама малко не съм съгласен тук.
Недозавиването не ли присъщо на предното предаване ако се влезе с прекалено голяма скорост, а за задното предаване - че задницата иска да те изпревари.

Това че предното предаване те издърпва от завоя си е точно така, но ако се получи недозавиване как трябва да се реагира с газта, че да успеят да захапят колелата и да издърпат. Не съм тръгнал да експериментирам де, ама ако се наложи да знам :)


А за ППХ, какъв е смисъла да има детонации при положение че двигателя се завърта от към колелата и работата му е само да сгъстява въздух за да действа като спирачка. а силата на спиране се определя от предавателното число ( на 1-ва дори и на 30 градусов наклон много бавно се засилва , имам тестова отсечка до вкъщи :} )


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Чет 24 апр 2008 8:52


и какво би трябвало да стане ако се засиля с 120 по надолнището или дори не и оставя на 5та и изгася колата?да не да спре изведнъж?мотора продължава да се върти?случвало ми се е с 150 да ми спре релето на помпите при което колата си продължава все едно съм си отдръпнал крака от педала.е че то щом не работи релето значи помпите не въртят значи не отива гориво....а двигателя БУЧИ?какво гори тогава ...олио?
обясни си го по този начин : без усилие на педала на газта по наклон на предавка влиза въздух и излиза въздух....нещо не схващам ти казах какво още спориш при положение че си 1 на 10+ човека на това мнение...


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 24 апр 2008 8:59


Smoke написа:и какво би трябвало да стане ако се засиля с 120 по надолнището или дори не и оставя на 5та и изгася колата?да не да спре изведнъж?мотора продължава да се върти?случвало ми се е с 150 да ми спре релето на помпите при което колата си продължава все едно съм си отдръпнал крака от педала.е че то щом не работи релето значи помпите не въртят значи не отива гориво....а двигателя БУЧИ?какво гори тогава ...олио?
обясни си го по този начин : без усилие на педала на газта по наклон на предавка влиза въздух и излиза въздух....нещо не схващам ти казах какво още спориш при положение че си 1 на 10+ човека на това мнение...


Колега при мене спира, явно компресията ми е висока!


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Чет 24 апр 2008 9:03


Tinko написа:Колега при мене спира, явно компресията ми е висока!


:lol: искаш да кажеш че колата ти забива на място ли ве :lol: аууууу
..искаш да кажеш че ти освен газ до дупка друго нема :lol:
що ли имам усещането че вече си осъзнал че грешиш и в момента се чувстваш тъпо и само гледаш да напишеш още нещо да не изглеждаш тотално зле :lol:
поздрави


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Чет 24 апр 2008 9:03


Tinko написа:
Smoke написа:и какво би трябвало да стане ако се засиля с 120 по надолнището или дори не и оставя на 5та и изгася колата?да не да спре изведнъж?мотора продължава да се върти?случвало ми се е с 150 да ми спре релето на помпите при което колата си продължава все едно съм си отдръпнал крака от педала.е че то щом не работи релето значи помпите не въртят значи не отива гориво....а двигателя БУЧИ?какво гори тогава ...олио?
обясни си го по този начин : без усилие на педала на газта по наклон на предавка влиза въздух и излиза въздух....нещо не схващам ти казах какво още спориш при положение че си 1 на 10+ човека на това мнение...


Колега при мене спира, явно компресията ми е висока!

:shock :shock :shock как спира?


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 24 апр 2008 9:05


Smoke написа:
Tinko написа:Колега при мене спира, явно компресията ми е висока!


:lol: искаш да кажеш че колата ти забива на място ли ве :lol: аууууу
..искаш да кажеш че ти освен газ до дупка друго нема :lol:
що ли имам усещането че вече си осъзнал че грешиш и в момента се чувстваш тъпо и само гледаш да напишеш още нещо да не изглеждаш тотално зле :lol:
поздрави


Не не спира веднага, но спира адски по-бързо, а ако е запалена и наклона е голям си се засилва.... :roll:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Чет 24 апр 2008 9:08


още 5 6 мнения и ще си на наше мнение :lol:
откажи се по-добре :wink:
аз го знам така...
при инжекциона е по икономично на скорост без газ а при карбураторите е по икономично да изключиш от предавка.
има хора мнохо по-компетентни от мен или теб в този форум които биха оборили с 1 мнение тезата ти...
но просто са решили че е безсмислено да се включват :wink: както ще направя и аз точно сега


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 24 апр 2008 10:15


Smoke написа:още 5 6 мнения и ще си на наше мнение :lol:
откажи се по-добре :wink:
аз го знам така...
при инжекциона е по икономично на скорост без газ а при карбураторите е по икономично да изключиш от предавка.
има хора мнохо по-компетентни от мен или теб в този форум които биха оборили с 1 мнение тезата ти...
но просто са решили че е безсмислено да се включват :wink: както ще направя и аз точно сега


Ок значи стигаме до извода, че има коли които харчат и точка! 1 на 1!
Нека не спамим повече в тази тема има отворена друга такава в момента!
Ако модераторите сметнат за добре нека премахнат мненията от спора и спама! :roll:


vladi2k
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 04 май 2007 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vladi2k » Пон 14 юли 2008 18:01


По темата за изключването на мотора при висока скорост и оставане на скорост. Сега съм с дизел и не знам, не съм го правил, но преди съм го правил на бензиново Ауди и мога да ви кажа, че не се случва абсолютно нищо лошо (пробвах го, защото ми казваха, че нищо лошо не става, а аз също не вярвах). Когато карате с някаква скорост и пуснете газта или се спускате по наклон на скорост без газ, така или иначе се спира подаването на гориво към мотора. То просто си е така. Затова борд компютрите дават разход кръгла нула. Това беше разказано от някого в някой от форумите. От там нататък... смазването на мотора е механично - скоростта върти мотора - има смазване, имате си серво на кормилото - не е ясно при електрохидравличните, какво е, но сигурно същото. Дори най-вероятно се зарежда и акумолатора. Не знам със сервото на спирачките, какво става. Може и да го няма. Процесът е близък до паленето с бутане, но поради високата предавка е по-безопасен.


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Сря 30 юли 2008 22:34


Tinko написа:...


Пич, излагаш се! :D


А относно това, ето до какъв извод съм стигнал. Мое мнение.
Tinko написа:Не не спира веднага, но спира адски по-бързо, а ако е запалена и наклона е голям си се засилва.... :roll:


На двигатели, които нямат спиране на подаване на горивото над определени обороти, при ненатиснат педал за газта (ППХ) се получава именно това, което описваш. Т.е на включен двигател моторната спирачка не оказва такова съпротивление, както когато двигателя е изключен. Ако те вълнува по-подробно, мога да се пробвам да обясня, но не знам дали ще мога да се изразя правилно. :roll:


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Чет 31 юли 2008 7:03


Tinko написа:
Smoke написа:още 5 6 мнения и ще си на наше мнение :lol:
откажи се по-добре :wink:
аз го знам така...
при инжекциона е по икономично на скорост без газ а при карбураторите е по икономично да изключиш от предавка.
има хора мнохо по-компетентни от мен или теб в този форум които биха оборили с 1 мнение тезата ти...
но просто са решили че е безсмислено да се включват :wink: както ще направя и аз точно сега


Ок значи стигаме до извода, че има коли които харчат и точка! 1 на 1!
Нека не спамим повече в тази тема има отворена друга такава в момента!
Ако модераторите сметнат за добре нека премахнат мненията от спора и спама! :roll:


Всеки който кара кола с газова уредба с междинно полужение на копчето (предимно слагат такива на карбураторите), при което НЕ се подава гориво, ще ти каже, че по наклон в този режим колата си върви и си ръмжи друг е въпроса, че не е същото като да изключиш от скорост, но не е това целта нали ?

До колегата който твърди, че на скорост е по икономично ...
Там въпроса е малко спорен

При случай в който би използвал спирачката да си намалиш скороста е по добре на скорост, но при по малки наклони при които колата на 5-та примерно бързо ще ти събори скоростта и после пак трябва да ускоряваш, не е на оферта да я оставиш на скорост (въпреки, че през краткото време когато е на скорост без газ няма да харчи нищо после за да си върнеш скороста с която си се движел ще ти трябва гориво) и в този случай е по добре да изключиш от скорост (въпреки, че се харчи гориво то не е много). Пак повтарям при стръмни спускания задължително на скорост, пестиш едновременно от спирачки и наистина не изразходваш никакво гориво, а и е по безопастно..

Последна промяна от webdude на Чет 31 юли 2008 10:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1482
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Чет 31 юли 2008 10:08


много ми е интересно само с возене как идват такива велики идеи :lol:
и как пък всичките са супер некадърни шофьори, ние сме най-добрите :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 31 юли 2008 10:41


Tinko колата ти е бая дърта и е възможно да няма ППХ - вепреки че би трябвало да има :idea: Отделно не мога да разбера хора кат тебе - хиляда пъти е обсъждано ,по книги го пише,по списания - оти се напиняш кат магаре на мост и си вадиш от хиляда извора вода :lol:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Чет 31 юли 2008 11:18


пак ли зачоплихте старата песен....



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта