:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

питане за спортен филтьр

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Vilio-SAXOTO
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Vilio-SAXOTO » Чет 24 апр 2008 10:22


daniel_falin написа:
Vilio-SAXOTO написа:
Liceto\"X\" написа:Не виждам проблем, спортният филтър (текстилен, защото той е такъв) е с по-голяма проспускливст и просто намалява съпротивлеието на въздушния поток към колектора, а това не виждам с какво може да увежда двигателя плюс това погледнато реално е по-рентабилен, защото на един такъв филтър (естестевено оригинален, а не китайски) му дават живот около 100-150 хил. км. Може да пресметнеш това колко обикновенни филтъра са. :)
точно в по-голямата пропускливост е,влиза повече прах и пропуска по-големи частици от обикновенния филтър и този прах и частици окасват влияние след време.

а какво те кара да мислиш, че пуска по-голями частици спортния K&N филтър?
ами така си е просто,ся немога да споря и да те карам да вземаш мойто мнение за вечен пример,но ще ти дам и нещо над което да се замислиш защо трябва да стоят омаслени тези филтри???точно зареди това като има масло то помага на филтъра да обира и по-дребни частици :)




koci
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот koci » Пет 25 апр 2008 14:45


спортен филтър без чип няма смисъл,закаквоти е повече въздох като няма бензин


Потребителски аватар
bugster
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bugster » Пет 25 апр 2008 16:09


koci написа:спортен филтър без чип няма смисъл,закаквоти е повече въздох като няма бензин


Защото си има датчици, които измерват и контролират подаването на бензин. В случая ако поема повече въздух, компа ще прецени че има нужда от повече бензин да се впръсква. Като цяло така се вдига и мощността на колата. На моята лично разликата между панелен спортен филтър JR и конусен (куча марка) са 4-5 коня на КОЛЕЛЕТАТА. И това не са празни приказки а реални резултати изкарани на Дино тест в Хеед Ауто. Същите резултати даде и колегата Plarol, който е с ABF мотор но на Пасат. Конусния на JR му даде 5 коня отгоре на колелетата БЕЗ чип !!!
Линк към дускусиите относно Дино денят и резултати на моята и други коли:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... sc&start=0

Аз лично мисля да си купя конусен филтър на JR и да си го сложа. Сигурен съм че ще ги имам поне 5 коня на колелетата, а този резултат само от 1 филтър за около под 100 лева си заслужава.


Потребителски аватар
mr_green
Мнения: 32
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 23:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот mr_green » Пет 25 апр 2008 20:49


На мен се оказа че ми е счупена кутията на оригиналния филтър и явно няма да намеря такава .Сега мисля да сложа направо спортен филтър мотора ми е AEF някой слагал ли е на такъв мотор на поло ,че нещо местенце няма много. 8)


Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Мнениеот grandvizitor » Нед 27 апр 2008 23:50


Взимай K&N тогава! Това е най-доброто спред мен! :wink:


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Пон 28 апр 2008 0:34


bugster написа:
koci написа:спортен филтър без чип няма смисъл,закаквоти е повече въздох като няма бензин


Защото си има датчици, които измерват и контролират подаването на бензин. В случая ако поема повече въздух, компа ще прецени че има нужда от повече бензин да се впръсква. Като цяло така се вдига и мощността на колата. На моята лично разликата между панелен спортен филтър JR и конусен (куча марка) са 4-5 коня на КОЛЕЛЕТАТА. И това не са празни приказки а реални резултати изкарани на Дино тест в Хеед Ауто. Същите резултати даде и колегата Plarol, който е с ABF мотор но на Пасат. Конусния на JR му даде 5 коня отгоре на колелетата БЕЗ чип !!!
Линк към дускусиите относно Дино денят и резултати на моята и други коли:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... sc&start=0

Аз лично мисля да си купя конусен филтър на JR и да си го сложа. Сигурен съм че ще ги имам поне 5 коня на колелетата, а този резултат само от 1 филтър за около под 100 лева си заслужава.
а ако е панелен ще има ли пак този ефект-на JR


Delyros_Golf3 2.0 16V LE
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 16 мар 2008 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Delyros_Golf3 2.0 16V LE » Вто 29 апр 2008 22:40


Колеги, лично аз се сдобих с панелен на K&N за ABF - цена=164лв. На кутията пише - гаранция 1000000 мили=1600000км..... така че си правете извод дали може да е лош подобен филтър. Също така имам и Audi , което от 4 години е с панелен спортен филтър... грижи никъкви, само пера и омаслявам
p.s.... само за инфо в момента вече има и омаслители за смешната сума= 9лв. - Руски


Потребителски аватар
bugster
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bugster » Сря 30 апр 2008 14:57


badjo-vw написа:
bugster написа:
koci написа:спортен филтър без чип няма смисъл,закаквоти е повече въздох като няма бензин


Защото си има датчици, които измерват и контролират подаването на бензин. В случая ако поема повече въздух, компа ще прецени че има нужда от повече бензин да се впръсква. Като цяло така се вдига и мощността на колата. На моята лично разликата между панелен спортен филтър JR и конусен (куча марка) са 4-5 коня на КОЛЕЛЕТАТА. И това не са празни приказки а реални резултати изкарани на Дино тест в Хеед Ауто. Същите резултати даде и колегата Plarol, който е с ABF мотор но на Пасат. Конусния на JR му даде 5 коня отгоре на колелетата БЕЗ чип !!!
Линк към дускусиите относно Дино денят и резултати на моята и други коли:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... sc&start=0

Аз лично мисля да си купя конусен филтър на JR и да си го сложа. Сигурен съм че ще ги имам поне 5 коня на колелетата, а този резултат само от 1 филтър за около под 100 лева си заслужава.
а ако е панелен ще има ли пак този ефект-на JR

С панелен спортен принципно би трябвало де е по добре, отколкото с панелен обикновен. Но между двата не съм правил сравнение.
Опитите ми които правих бяха с панелен спортен JR и конусен спортен куча марка. Разликата беше със 4 коня повече на колелетата в полза на конусния. Така че предполагам с хубав оригенален конусен ефекта ще е може би и малко по-добър. Така че ако искаш още малко тяга определено конусния е за теб пред панелния спортен.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта