ами така си е просто,ся немога да споря и да те карам да вземаш мойто мнение за вечен пример,но ще ти дам и нещо над което да се замислиш защо трябва да стоят омаслени тези филтри???точно зареди това като има масло то помага на филтъра да обира и по-дребни частициdaniel_falin написа:Vilio-SAXOTO написа:точно в по-голямата пропускливост е,влиза повече прах и пропуска по-големи частици от обикновенния филтър и този прах и частици окасват влияние след време.Liceto\"X\" написа:Не виждам проблем, спортният филтър (текстилен, защото той е такъв) е с по-голяма проспускливст и просто намалява съпротивлеието на въздушния поток към колектора, а това не виждам с какво може да увежда двигателя плюс това погледнато реално е по-рентабилен, защото на един такъв филтър (естестевено оригинален, а не китайски) му дават живот около 100-150 хил. км. Може да пресметнеш това колко обикновенни филтъра са.
а какво те кара да мислиш, че пуска по-голями частици спортния K&N филтър?
питане за спортен филтьр
-
Vilio-SAXOTO
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- bugster
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
koci написа:спортен филтър без чип няма смисъл,закаквоти е повече въздох като няма бензин
Защото си има датчици, които измерват и контролират подаването на бензин. В случая ако поема повече въздух, компа ще прецени че има нужда от повече бензин да се впръсква. Като цяло така се вдига и мощността на колата. На моята лично разликата между панелен спортен филтър JR и конусен (куча марка) са 4-5 коня на КОЛЕЛЕТАТА. И това не са празни приказки а реални резултати изкарани на Дино тест в Хеед Ауто. Същите резултати даде и колегата Plarol, който е с ABF мотор но на Пасат. Конусния на JR му даде 5 коня отгоре на колелетата БЕЗ чип !!!
Линк към дускусиите относно Дино денят и резултати на моята и други коли:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... sc&start=0
Аз лично мисля да си купя конусен филтър на JR и да си го сложа. Сигурен съм че ще ги имам поне 5 коня на колелетата, а този резултат само от 1 филтър за около под 100 лева си заслужава.
- grandvizitor
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'
- badjo-vw
- Мнения: 583
- Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
а ако е панелен ще има ли пак този ефект-на JRbugster написа:koci написа:спортен филтър без чип няма смисъл,закаквоти е повече въздох като няма бензин
Защото си има датчици, които измерват и контролират подаването на бензин. В случая ако поема повече въздух, компа ще прецени че има нужда от повече бензин да се впръсква. Като цяло така се вдига и мощността на колата. На моята лично разликата между панелен спортен филтър JR и конусен (куча марка) са 4-5 коня на КОЛЕЛЕТАТА. И това не са празни приказки а реални резултати изкарани на Дино тест в Хеед Ауто. Същите резултати даде и колегата Plarol, който е с ABF мотор но на Пасат. Конусния на JR му даде 5 коня отгоре на колелетата БЕЗ чип !!!
Линк към дускусиите относно Дино денят и резултати на моята и други коли:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... sc&start=0
Аз лично мисля да си купя конусен филтър на JR и да си го сложа. Сигурен съм че ще ги имам поне 5 коня на колелетата, а този резултат само от 1 филтър за около под 100 лева си заслужава.
-
Delyros_Golf3 2.0 16V LE
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 16 мар 2008 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Колеги, лично аз се сдобих с панелен на K&N за ABF - цена=164лв. На кутията пише - гаранция 1000000 мили=1600000км..... така че си правете извод дали може да е лош подобен филтър. Също така имам и Audi , което от 4 години е с панелен спортен филтър... грижи никъкви, само пера и омаслявам
p.s.... само за инфо в момента вече има и омаслители за смешната сума= 9лв. - Руски
p.s.... само за инфо в момента вече има и омаслители за смешната сума= 9лв. - Руски
- bugster
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
badjo-vw написа:а ако е панелен ще има ли пак този ефект-на JRbugster написа:koci написа:спортен филтър без чип няма смисъл,закаквоти е повече въздох като няма бензин
Защото си има датчици, които измерват и контролират подаването на бензин. В случая ако поема повече въздух, компа ще прецени че има нужда от повече бензин да се впръсква. Като цяло така се вдига и мощността на колата. На моята лично разликата между панелен спортен филтър JR и конусен (куча марка) са 4-5 коня на КОЛЕЛЕТАТА. И това не са празни приказки а реални резултати изкарани на Дино тест в Хеед Ауто. Същите резултати даде и колегата Plarol, който е с ABF мотор но на Пасат. Конусния на JR му даде 5 коня отгоре на колелетата БЕЗ чип !!!
Линк към дускусиите относно Дино денят и резултати на моята и други коли:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... sc&start=0
Аз лично мисля да си купя конусен филтър на JR и да си го сложа. Сигурен съм че ще ги имам поне 5 коня на колелетата, а този резултат само от 1 филтър за около под 100 лева си заслужава.
С панелен спортен принципно би трябвало де е по добре, отколкото с панелен обикновен. Но между двата не съм правил сравнение.
Опитите ми които правих бяха с панелен спортен JR и конусен спортен куча марка. Разликата беше със 4 коня повече на колелетата в полза на конусния. Така че предполагам с хубав оригенален конусен ефекта ще е може би и малко по-добър. Така че ако искаш още малко тяга определено конусния е за теб пред панелния спортен.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта