отново в бокса голф 3 2.0 115 к.с 2Е
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пон 29 яну 2007 8:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
отново в бокса голф 3 2.0 115 к.с 2Е
Вече взе да ми писва с този голф,стана златен. От няколко дни усещам че колата ми претриса и работи неравномерно.Отивам при един познат майстор да ми направи проверка.Замери ми компресията и се установи че на цилиндъри 1,2,4 е 12,а на 3 е 6 компресията. Казва че проблема е или в клапани или сегменти.Отваряме главата и се установява че клапаните на 3-ти цилиндър не са по реда си,тъй като леглата им са пропаднали и не могат да уплатнят-опират в алуминия.Как трябва да се процедира ново легло ли трябва да се прави или има друг начин?.От какво е дошъл проблема с клапаните-какво го е предизвикало?
- rexpitbul
- Мнения: 1758
- Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мелмак
Защо направо не смениш главата !!! Може да видите с майстора ти тази http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=87769 Ако е читава по добре така да според мен 

-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пон 29 яну 2007 8:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Колата вече е готова,сменени сегменти на буталата/имаше запекъл сегмент/,биелни лагери абсолютно всички семеринги и гарнитури,главата е с припаснати клапани сменени водачи на клапаните, гумички и т.н./буталата са си старите,не са пипани както и коляновия вал/Въпроса ми е следния,трябва ли сега да се разработва колата при това положение,до колко мах оборота да я карам,кога да сменя масления филтър и маслото?
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
mytanta написа:Колата вече е готова,сменени сегменти на буталата/имаше запекъл сегмент/,биелни лагери абсолютно всички семеринги и гарнитури,главата е с припаснати клапани сменени водачи на клапаните, гумички и т.н./буталата са си старите,не са пипани както и коляновия вал/Въпроса ми е следния,трябва ли сега да се разработва колата при това положение,до колко мах оборота да я карам,кога да сменя масления филтър и маслото?
Карай си я по-кротко около 1000-1500км, след което сменяш масления филтър+маслото и й стъпваш яко на врата

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта