Волана ми дърпа наляво при ускорение - РЕШЕНО x 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 08 апр 2008 21:56


Ужас :cry:

А най-големия ШИТ който чух беше че можело да е нормално за нашия модел голфове :shock :shock

А иначе аз ги смених въпросните тампони ....




Потребителски аватар
specialist
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFT 1997
Местоположение: София

Мнениеот specialist » Вто 08 апр 2008 22:00


На един супер стръмен баир на Бистрица на първа предавка едвам го удържах волана. И като върнах газта спря да дърпа. Това не е комфортно и е изнервящо.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 08 апр 2008 22:01


specialist написа:
Не са спирачките проблема, защото като пусна по инерция колата не ходи наникъде, в момента в който подам газ се усеща как нещо мърда волана буквално и той завива ..


Все едно караш моята кола. А като спираш на скорост волана тръгва ли в другата посока?


хахаха :lol: :lol: :lol: И ти моята :wink:

Като спирам, волана не ми мърда :roll:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 08 апр 2008 22:02


specialist написа:На един супер стръмен баир на Бистрица на първа предавка едвам го удържах волана. И като върнах газта спря да дърпа. Това не е комфортно и е изнервящо.


Чак толкова зле не ми е, ама може би натам отива ...
И не мога да разбера, защо никой не може да намери проблема
който в твоя случай е още по тежък :roll:


Потребителски аватар
specialist
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFT 1997
Местоположение: София

Мнениеот specialist » Вто 08 апр 2008 22:04


Не.. обаче ако има вътрешно заминало каре дали няма да хлопа при някакви обстоятелства

Другия вариант - възможно ли е крив шенкел или носач да карат едната гума да върви пред другата няколко мм, това да се компенсира на стенда и да не се забелязва като проблем но в действителност това да е


Сигурно е възможно, ама не ми се хвърлят толкова пари при положение, че майсторите не дават гаранции, че след смяната им ще ми изчезне проблема.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 08 апр 2008 22:05


specialist написа:
Не.. обаче ако има вътрешно заминало каре дали няма да хлопа при някакви обстоятелства

Другия вариант - възможно ли е крив шенкел или носач да карат едната гума да върви пред другата няколко мм, това да се компенсира на стенда и да не се забелязва като проблем но в действителност това да е


Сигурно е възможно, ама не ми се хвърлят толкова пари при положение, че майсторите не дават гаранции, че след смяната им ще ми изчезне проблема.


Майстора, който прави реглажа ми каза че това стенда го хваша дали 1-то колело било пред другото и при мен не било така :roll:


Потребителски аватар
specialist
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFT 1997
Местоположение: София

Мнениеот specialist » Вто 08 апр 2008 22:23


Някъде по форумите четох за ефект "затягащо" каре, но да ги сменя и четирите, при условие, че не тропат по завоите е доста скъпо. Ако някой майстор се навие да ми ги смени за проба, бих се навил да му платя труда за теста, а ако се оправи проблема и дефекното каре ще си платя разбира се.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 08 апр 2008 22:25


А това :censored: каре нали се върти и като се движи колата по инерция - тогава защо не затяга :?
:lol:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Сря 09 апр 2008 12:35


Днес бях в 1 сервиз до колелото на 4-ти км - ауто тест май беше
да вземем алфата на 1 приятел - само докато им казах симптомите и отсякоха - полуоски/карета :roll:

Другата седмица ще ме вземат за преглед да си играят,
явно са фенове след като решиха да се хванат с проблема :twisted: :lol: :wink:


Потребителски аватар
specialist
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFT 1997
Местоположение: София

Мнениеот specialist » Сря 09 апр 2008 20:07


Ще стискам палци да ти решат проблема :wink:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 26 апр 2008 16:43


H2O написа:На някой от майсторите дето си ходил,да каза нещо за вътрешни карета....


Майсторите нищо не казаха, ама след 2 години каране така вече почнах да усещам чукане по волана и по скоростния лост - някой път го има друг път го няма - оказа се че го има на изправен волан точно в големите обороти при МВМ около 4000 оборота.
Изчетох теми по въпроса във форума и там се говори за вътрешни карета, точно това, което ти казваш..

ОБаче не мога да си обясня - ако те са се прецакали, защо това ще кара волана да завива :roll:


solenoid
Мнения: 24
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 21:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот solenoid » Нед 27 апр 2008 9:38


И при мен го има този "ефект" на 19-ската. При по-агресивно ускоряване по баир на първа или втора, рендето почва да танцува и да става неуправляемо. Много неприятно при изпреварания. На едно място щях да цункам бордюра, ама то и пътят беше леко мокър на границата с леда. Откак се затопли чак до ексцесии не се стига, ама аз си го знам и гледам да него газя много когато съм тясно и има опасност да повлече настрани.


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Нед 27 апр 2008 12:12


Колеги при мен се появи същия проблем, дали след като ми смениха пистовия и на климатика (ремъци не знам). Но сега волана ми като изправя гумите стои около 5градуса надясно. Пробвах както вие казвате да ускоря бързо и колата имах чувството ,че ще скочи наляво :shock все едно нещо прескочи в волана и опита да тръгне наляво. Дано някои каже от какво може да е тва е супер опасно. Ще се пребием някъде :( .
Имам съмнение ,че може да е от левия ми амортисьор скоро ще взема 2 нови , но нз дали ще се оправи.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Нед 27 апр 2008 13:10


theerazor написа:Колеги при мен се появи същия проблем, дали след като ми смениха пистовия и на климатика (ремъци не знам). Но сега волана ми като изправя гумите стои около 5градуса надясно. Пробвах както вие казвате да ускоря бързо и колата имах чувството ,че ще скочи наляво :shock все едно нещо прескочи в волана и опита да тръгне наляво. Дано някои каже от какво може да е тва е супер опасно. Ще се пребием някъде :( .
Имам съмнение ,че може да е от левия ми амортисьор скоро ще взема 2 нови , но нз дали ще се оправи.


Аз се реших да сменям карета - вече почна и да се ЧУВА леко хлопането, а върха на сладоледа беше като се престроявах от средна лента в дясна с леко завит волан на дясно и много газ - за милиардна от секундата усетих че губя управление и голфи си имаше собствено мнение накъде иска да върви :shock


Потребителски аватар
specialist
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFT 1997
Местоположение: София

Мнениеот specialist » Нед 27 апр 2008 13:26


Абе защо дефекта се проявява все на голф 3ки, които са снимани за аватар отпред и с пуснати фарове? :maaad:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта