


Балансьора на полуоската !!!
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 7:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
zdr
ми тя скобата ще няруши баланса
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 7:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
здр
ами ас го имам тоя проблем тая балансьорка ми е до маншона паднала и трака като вляза по ряско в завои направо ми искарва акъла като се разтрака
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравейте, колеги!
Преди повече от 6 години и при мен въпросният дъмфер се скъса и започна да тропа неприятно. Резнахме го с флекса и готово. отидох в магазина на Юнитрейд и споделих за случката като поисках нов. Там ми обясниха, че дъмфера обирал някакви сили, пораждащи се при движение. Посках да си купя нов. Отговора бе, че върви комплект с полуоската. При производството но пжлуоски, те се качвали на стенд и тогава се разбирало, дали да слагат демпфер. Нямало никаква гаранция, че ако си поръчам нова полуоска, то тя ще дойде с демпфер. Съвета бе да се ослушвам известно време да не се отхлабят болтовете, които държат полуоската за скоростната кутия. За 6 години да чукна на дърво нищо не се промени. Дано съм Ви бил полезен.
Преди повече от 6 години и при мен въпросният дъмфер се скъса и започна да тропа неприятно. Резнахме го с флекса и готово. отидох в магазина на Юнитрейд и споделих за случката като поисках нов. Там ми обясниха, че дъмфера обирал някакви сили, пораждащи се при движение. Посках да си купя нов. Отговора бе, че върви комплект с полуоската. При производството но пжлуоски, те се качвали на стенд и тогава се разбирало, дали да слагат демпфер. Нямало никаква гаранция, че ако си поръчам нова полуоска, то тя ще дойде с демпфер. Съвета бе да се ослушвам известно време да не се отхлабят болтовете, които държат полуоската за скоростната кутия. За 6 години да чукна на дърво нищо не се промени. Дано съм Ви бил полезен.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 7:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
zdr
благодаря за инфото голега маи нямя да го махам само трябва да измисля как да го фиксирам че малко трудно му се струва да си стои там без да мрадне
Тоя балансьор променя резонансната честота на въртене на полуоската, така щото тя да е извън дипазона при който си караме нормално автомобилите, има смисъл в него.
Ноооо, едно голямо НО, при мен се откачи и се свлече до хебела и почна да се блъска в маншона на карето, тракаше отвратително, разсъждавах само докато намеря удължител за флекса. Няма как да преценя дали каретата и лагерите на полуоста се разбиват по-интензивно без баланса, но със сигурност няма да ми трака и да прекълца маншона на външното каре.
Успех.
Ноооо, едно голямо НО, при мен се откачи и се свлече до хебела и почна да се блъска в маншона на карето, тракаше отвратително, разсъждавах само докато намеря удължител за флекса. Няма как да преценя дали каретата и лагерите на полуоста се разбиват по-интензивно без баланса, но със сигурност няма да ми трака и да прекълца маншона на външното каре.
Успех.
Re: zdr
i.arihtev написа:благодаря за инфото голега маи нямя да го махам само трябва да измисля как да го фиксирам че малко трудно му се струва да си стои там без да мрадне
сега ще споделя и аз как съм го направил!от двете страни на въпросният дънфер съм стегнал за полуоската по една свинска опашка,след което съм прекарал още няколко опашки под тези 2те на полуоската и под дъмфела като съм ги стегнал здраво,миналата седмица оглеждах дали не се е скъсала някоя от опашките но още са здрави(почти около година),а ако се скъса ще сложа нова,но на предните ми голфове ги махах!успех колега
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта