Проблемът с тройниците по охладителната система

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Проблемът с тройниците по охладителната система

Мнениеот andro_ » Нед 27 апр 2008 11:41


Аз бих искал да обсъдим проблема с течовете по VW/Audi и по специално с пластмасовите "разклонители", които инженерите от немско са слагали по нашите охладителни системи.
Темата ми е по повод поредното потичане от уплътнението на проклетия ми тройник,закрепен за главата.
Вече ще го правя за 6-ти път и взе да ми писва.
Гумичката му е нова,тройникът е оригиналният,защото скапаните Топрани протичат на 5-тата минута от работата на ДВГ-то (слагах 2 такива нови хуйни).
Пробвал съм силикони,Дирко - мирко,не знам кво си,притягане...пак тече и тече.
Проблемът е ... инженерен.Как може да напрравят толкова голям елипсовиден фланец и да му сложат само две шпилки в двата края....?
Как да си реша проблема веднъж завинаги?

Повърхността на главата е идЯлно чиста,защото миналата седмица припасвах клапани и лично съм я стъргал с нож...




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Нед 27 апр 2008 12:30


Виждал съм такъв фланец направен от алуминий... никъде не съм виждал да се продава обаче :(


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 27 апр 2008 12:40


андро, доста се борих с тия пластмасови тройници и накрая се предадох...няма решение...оставих го да капе и си доливах по малко...а борбата беше дълга и неравна...топран няма да коментирам...още ми се мандахерцат наоколо някакви тяхни на вид добре изглеждащи пластмаси, но течащи като лейки :evil:


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Нед 27 апр 2008 13:09


колега а изравни ли челната повърхност на фланеца? пластмасовите като се стягат с годинките и се изкривяват...вземи оригиналния и с шкурка на стъкло го изравни и пробвай пак с нов о-пръстен, като не стягаш докрай, щот пак ще изметне по средата и ще протече. а за да не се развива- локтайт на гайките


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 27 апр 2008 13:26


stancorotax написа:колега а изравни ли челната повърхност на фланеца? пластмасовите като се стягат с годинките и се изкривяват...вземи оригиналния и с шкурка на стъкло го изравни и пробвай пак с нов о-пръстен, като не стягаш докрай, щот пак ще изметне по средата и ще протече. а за да не се развива- локтайт на гайките

Правил съм го...и шкурката и лепилцето...и гумичката.
Ако дупката в главата беше кръг,а не елипса,отдавна да съм поръчал на стругар 'люминиев фланец...
Ще се боря пак с тоз фланец,ама утре,че днес е празник.


Само да добавя,за който не знае - фирма ХУБАТА, Пловдив - ВСЯКАКВИ уплътнителни гумички и семеринги,всякакви размери и масло- топло- устойчивост.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Нед 27 апр 2008 14:11


Съвсем наскоро ме споходи неволята , мислих доста, е купих си фланец, не тече.Идеята е изработка от отделни по-елементарни детайли, които да се заварят в последствие и така да се получи железна "хуйня".материал-алуминий(кофти заварка), мед- заварка при хладилен техник(сребърен припой) може и месинг.И последно- ШОГУН(чугун де)-отливка по оригинал , леяр който да се води по акъла ти , има и допълнителна обработка.Леярският способ с успех може да се приложи и за алуминий.Като се знае за разновидностите на фланците си е играчка, но който пусне "ляти" фланци-милионер ще стане :P


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Нед 27 апр 2008 20:16


ЮНИТрЕИД- :idea: 79лв и си решавате проблема за винаги :idea:


Потребителски аватар
mitakathvp
Мнения: 866
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mitakathvp » Нед 27 апр 2008 23:34


моя тройник ми го взеха чисто нов за 7 кинта и от тогава вече 8 месец да чукна на дърво не съм имал проблеми


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 28 апр 2008 7:19


mitakathvp написа:моя тройник ми го взеха чисто нов за 7 кинта и от тогава вече 8 месец да чукна на дърво не съм имал проблеми

На АБС тройничето си е конструктивно добро :wink: ,т.е. още в завода са го измислили с читава форма.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пон 28 апр 2008 11:56


Много е добро, нал за туй го сменях, 22 пари от Хеед.Това дето демонтирах беше Топран- явно и в Италия е сменяно. Сега чакам да текне и коляното при термостата, че нямаха в магазина и се наложи старото изгърбено да сложа пак :banghead:


Потребителски аватар
Beco_
Мнения: 191
Регистриран на: Нед 27 апр 2008 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Beco_ » Пон 28 апр 2008 12:08


и аз съм виждал такова от алуминий.даже мисля 4е беше оригинално.
моят текна също и си купих и аз от 7лв. ве4е 6-ти мес. всичко е О.К.
миналата седмица сменях същия на 2.0i GSI-ка беше и оригинален,но вече и нейния е такъв от 7лв.За мен това наистина е една от многото недомислици на Голф-а:((((( (ако ви се разтече-най добре свалете старото и по него вземете ново,понеже са доста модели ....дано не ви се случва ...


Потребителски аватар
mitakathvp
Мнения: 866
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mitakathvp » Пон 28 апр 2008 12:46


andro_ написа:
mitakathvp написа:моя тройник ми го взеха чисто нов за 7 кинта и от тогава вече 8 месец да чукна на дърво не съм имал проблеми

На АБС тройничето си е конструктивно добро :wink: ,т.е. още в завода са го измислили с читава форма.


дано си прав колега :wink:


Потребителски аватар
megatone
Мнения: 486
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megatone » Пон 28 апр 2008 13:33


преди няколко месеца и при мен протече, за ~25лв в юнитреид нов фланец с о-пръстен и проблеми от тогава не съм имал


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Пон 28 апр 2008 14:55


алуминиев беше на стария голф 86 г. новия всичко му е пластмасово имаше същия проблем - взех стария алуминиев изшкурих главата малко силикон и повече не тече. виж някоя дърта морга й вземи алуминиевия тройник :)


svetlio p_GT
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот svetlio p_GT » Пон 28 апр 2008 15:05


Виждал съм,че на Ауди 80 тройника е алуминиев но отвора на термо датчика ми се видя по различен.Дали не може да се сложи такъв?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MyLens и 66 госта