Аз бих искал да обсъдим проблема с течовете по VW/Audi и по специално с пластмасовите "разклонители", които инженерите от немско са слагали по нашите охладителни системи.
Темата ми е по повод поредното потичане от уплътнението на проклетия ми тройник,закрепен за главата.
Вече ще го правя за 6-ти път и взе да ми писва.
Гумичката му е нова,тройникът е оригиналният,защото скапаните Топрани протичат на 5-тата минута от работата на ДВГ-то (слагах 2 такива нови хуйни).
Пробвал съм силикони,Дирко - мирко,не знам кво си,притягане...пак тече и тече.
Проблемът е ... инженерен.Как може да напрравят толкова голям елипсовиден фланец и да му сложат само две шпилки в двата края....?
Как да си реша проблема веднъж завинаги?
Повърхността на главата е идЯлно чиста,защото миналата седмица припасвах клапани и лично съм я стъргал с нож...



Проблемът с тройниците по охладителната система
- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
stancorotax написа:колега а изравни ли челната повърхност на фланеца? пластмасовите като се стягат с годинките и се изкривяват...вземи оригиналния и с шкурка на стъкло го изравни и пробвай пак с нов о-пръстен, като не стягаш докрай, щот пак ще изметне по средата и ще протече. а за да не се развива- локтайт на гайките
Правил съм го...и шкурката и лепилцето...и гумичката.
Ако дупката в главата беше кръг,а не елипса,отдавна да съм поръчал на стругар 'люминиев фланец...
Ще се боря пак с тоз фланец,ама утре,че днес е празник.
Само да добавя,за който не знае - фирма ХУБАТА, Пловдив - ВСЯКАКВИ уплътнителни гумички и семеринги,всякакви размери и масло- топло- устойчивост.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Съвсем наскоро ме споходи неволята , мислих доста, е купих си фланец, не тече.Идеята е изработка от отделни по-елементарни детайли, които да се заварят в последствие и така да се получи железна "хуйня".материал-алуминий(кофти заварка), мед- заварка при хладилен техник(сребърен припой) може и месинг.И последно- ШОГУН(чугун де)-отливка по оригинал , леяр който да се води по акъла ти , има и допълнителна обработка.Леярският способ с успех може да се приложи и за алуминий.Като се знае за разновидностите на фланците си е играчка, но който пусне "ляти" фланци-милионер ще стане 

- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
и аз съм виждал такова от алуминий.даже мисля 4е беше оригинално.
моят текна също и си купих и аз от 7лв. ве4е 6-ти мес. всичко е О.К.
миналата седмица сменях същия на 2.0i GSI-ка беше и оригинален,но вече и нейния е такъв от 7лв.За мен това наистина е една от многото недомислици на Голф-а:((((( (ако ви се разтече-най добре свалете старото и по него вземете ново,понеже са доста модели ....дано не ви се случва ...
моят текна също и си купих и аз от 7лв. ве4е 6-ти мес. всичко е О.К.
миналата седмица сменях същия на 2.0i GSI-ка беше и оригинален,но вече и нейния е такъв от 7лв.За мен това наистина е една от многото недомислици на Голф-а:((((( (ако ви се разтече-най добре свалете старото и по него вземете ново,понеже са доста модели ....дано не ви се случва ...
- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта