В5 1.8 20V бензин придърпва .Няма мощност.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
В5 1.8 20V бензин придърпва .Няма мощност.
Здравейте колеги, Преди около три седмици сменях дросел клапа (нова). от тогава при ниски обороти при подаване на газ колата придърпва или направо забива нос и едва след 2-3 секунди започва да ускорява. При придърпването се чува и чукането на аванса. Моля за някакво мнение на какво може да се дължи.
Последна промяна от gbgeorgiew на Пон 21 юли 2008 20:26, променено общо 4 пъти.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- tresto
- Мнения: 188
- Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 17:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков-Бургас
Re: Странен проблем при В5 1.8 бензин
gbgeorgiew написа:Здравейте колеги, Преди около три седмици сменях дросел клапа (нова). от тогава при ниски обороти при подаване на газ колата придърпва или направо забива нос и едва след 2-3 секунди започва да ускорява. моля за някакво мнение на какво може да се дължи.
Колега можеш ли да ми дадеш ориентировъчна цена за дросел клапа,че днес съм на сервиз и има съмнения за дросела,аз имах същите симптоми.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 21:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
На Б5 датчика е зад мотора една клема с три или четири проводника.
Маха се контрата - като тел е, и датчика се вади като при вадене внимавайте за очите защото пръска антифриз.Датчика се почиства със финна шкурка от наслоения тип "котлен" камък и след това се сглобява обратно долива се антифриз все пак и се пали моотора-ако има промяна в оборотите и са стабилни -----ок, ако не 60лв. за нов.
Маха се контрата - като тел е, и датчика се вади като при вадене внимавайте за очите защото пръска антифриз.Датчика се почиства със финна шкурка от наслоения тип "котлен" камък и след това се сглобява обратно долива се антифриз все пак и се пали моотора-ако има промяна в оборотите и са стабилни -----ок, ако не 60лв. за нов.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Чет 10 май 2007 15:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Виж този линк!!!!!!! http://audibg.com/index.php?showtopic=40006
При мен проблема вече е решен!!!!
Ако искаш пиши ми на лично съобщение да ти кажа какво беше при мен!!!!
Дано не случиш на подобни мйстори като мен!!!!
При мен проблема вече е решен!!!!
Ако искаш пиши ми на лично съобщение да ти кажа какво беше при мен!!!!
Дано не случиш на подобни мйстори като мен!!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта