Значи има ли ги някъде в БГ такива ролбари или трябва да си огъна тръба и да си я направя. Ако е с тръбата подскажете ми къде в София мога да си огъна тръба (стомана или неръждавейка) на 180 градуса без отдолната страна да останат гънки
помогнете за търсене на ролбар
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
помогнете за търсене на ролбар
Искам да сложа на моята кола ролбари като тези които ги има зад седалките на ауди ТТ кабрио или на поршетата. Някой може да кажат абе този е луд
Значи има ли ги някъде в БГ такива ролбари или трябва да си огъна тръба и да си я направя. Ако е с тръбата подскажете ми къде в София мога да си огъна тръба (стомана или неръждавейка) на 180 градуса без отдолната страна да останат гънки
Значи има ли ги някъде в БГ такива ролбари или трябва да си огъна тръба и да си я направя. Ако е с тръбата подскажете ми къде в София мога да си огъна тръба (стомана или неръждавейка) на 180 градуса без отдолната страна да останат гънки
-
borntorisehell
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 07 мар 2007 12:05
- Автомобил:
- Двигател:
Колега , по принцип моя съвет е да си огънеш тръба , защото първо ще си я направиш точно по размер който ти трябва , и второ ще си знаеш от какъв материал е .Което е от значение дали ще ти потъмнее след време и тн. Взимаш си неръждавейка ,само трябва да решиш какво Ф искаш да е и на тръбогиб ще ти я огънат както си искаш .За съжаление съм от Пловдив иначе с удоволствие ще ти помогна .
Успех.
Успех.
borntorisehel много си прав аз дори имам тръбите които ми са необхидими от неръждавейка са и са тънкостенни и мисля че са цол и половина но един приятел който щеше да ми ги огъва ми каза че щели да се нагърчат отдолу, сега незнам дали щеше да ги огъва на тръбогиб.
Ако става на тръбогиб да ми ги огънат само някой да ми подскаже къде с София има такава машина. Ако не намеря в Софето и до Пловдив ще дойда ако трябва за да ми ги направите, но трябва да съм сигуред че ще станат и веднага идвам.
Ако става на тръбогиб да ми ги огънат само някой да ми подскаже къде с София има такава машина. Ако не намеря в Софето и до Пловдив ще дойда ако трябва за да ми ги направите, но трябва да съм сигуред че ще станат и веднага идвам.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колата кабрио ли е?
Принципно е по-добре да се направят от две половинки - колена, да се заварят и да се полират - няма да си личи къде е била заварката,а и няма да има бръчки - инак с тръбогиба винаги остават нагъвания!
Щом са тънкостенни не е добре ако искаш да имат все пак някаква предпазна функция...
Принципно е по-добре да се направят от две половинки - колена, да се заварят и да се полират - няма да си личи къде е била заварката,а и няма да има бръчки - инак с тръбогиба винаги остават нагъвания!
Щом са тънкостенни не е добре ако искаш да имат все пак някаква предпазна функция...
да прав си аз и за този вариант съм мислил. Колата ще бъде кабрио, а имай предвид че тези тънкостенни тръби не са никак за подценяване доста са здрави при евентуално обръщане ще предпазят главата сигурен съм, но ако си си сложил колана иначе нема спасение. Аз не мисля да карам толкова бързо с колата че да се преобръщам просто за пред комисията за допускане за кабриото ще трябва да има ролбари, а на мен този вид много ми харесва.
Иначе дали ще може някъде да ми огънат две колена а след това аз да си ги заваря или трябва да си търся такива колена в някакав специализиран магазин
Иначе дали ще може някъде да ми огънат две колена а след това аз да си ги заваря или трябва да си търся такива колена в някакав специализиран магазин
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
sniper написа:да прав си аз и за този вариант съм мислил. Колата ще бъде кабрио, а имай предвид че тези тънкостенни тръби не са никак за подценяване доста са здрави при евентуално обръщане ще предпазят главата сигурен съм, но ако си си сложил колана иначе нема спасение. Аз не мисля да карам толкова бързо с колата че да се преобръщам просто за пред комисията за допускане за кабриото ще трябва да има ролбари, а на мен този вид много ми харесва.
Иначе дали ще може някъде да ми огънат две колена а след това аз да си ги заваря или трябва да си търся такива колена в някакав специализиран магазин
Когато се огъва на тръбогиб винаги вътрешния радиус се набръчква... просто има излишък на материал отвътре - по-добре търси колена от неръждавейка, или го направи от черни колена и после ги дай да ги никелират...
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Е как що по принцип неможе да се шлайфа перфектно ако се остави така на места може да си личат заварките а и никела има много по добър блясък от колкото неръждавейката която ще се окисли и леко ще потъмнее.
Ако имаш някаква друга идея давай но аз си мисля че така ще стане най-добре все пак този ролбар ще стой точно над главата ми и ще се вижда
Ако имаш някаква друга идея давай но аз си мисля че така ще стане най-добре все пак този ролбар ще стой точно над главата ми и ще се вижда
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта