помогнете за търсене на ролбар

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
sniper
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

помогнете за търсене на ролбар

Мнениеот sniper » Вто 29 апр 2008 14:54


Искам да сложа на моята кола ролбари като тези които ги има зад седалките на ауди ТТ кабрио или на поршетата. Някой може да кажат абе този е луд :lol:
Значи има ли ги някъде в БГ такива ролбари или трябва да си огъна тръба и да си я направя. Ако е с тръбата подскажете ми къде в София мога да си огъна тръба (стомана или неръждавейка) на 180 градуса без отдолната страна да останат гънки :cry:




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 29 апр 2008 15:01


Темата няма много общо с ТУНИНГ и МОТОРСПОРТ - местя!


borntorisehell
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 12:05
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот borntorisehell » Вто 29 апр 2008 15:05


Колега , по принцип моя съвет е да си огънеш тръба , защото първо ще си я направиш точно по размер който ти трябва , и второ ще си знаеш от какъв материал е .Което е от значение дали ще ти потъмнее след време и тн. Взимаш си неръждавейка ,само трябва да решиш какво Ф искаш да е и на тръбогиб ще ти я огънат както си искаш .За съжаление съм от Пловдив иначе с удоволствие ще ти помогна .
Успех.


sniper
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sniper » Вто 29 апр 2008 16:47


borntorisehel много си прав аз дори имам тръбите които ми са необхидими от неръждавейка са и са тънкостенни и мисля че са цол и половина но един приятел който щеше да ми ги огъва ми каза че щели да се нагърчат отдолу, сега незнам дали щеше да ги огъва на тръбогиб.
Ако става на тръбогиб да ми ги огънат само някой да ми подскаже къде с София има такава машина. Ако не намеря в Софето и до Пловдив ще дойда ако трябва за да ми ги направите, но трябва да съм сигуред че ще станат и веднага идвам. :D


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 29 апр 2008 17:51


Колата кабрио ли е?
Принципно е по-добре да се направят от две половинки - колена, да се заварят и да се полират - няма да си личи къде е била заварката,а и няма да има бръчки - инак с тръбогиба винаги остават нагъвания!
Щом са тънкостенни не е добре ако искаш да имат все пак някаква предпазна функция...


sniper
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sniper » Вто 29 апр 2008 21:40


да прав си аз и за този вариант съм мислил. Колата ще бъде кабрио, а имай предвид че тези тънкостенни тръби не са никак за подценяване доста са здрави при евентуално обръщане ще предпазят главата сигурен съм, но ако си си сложил колана иначе нема спасение. Аз не мисля да карам толкова бързо с колата че да се преобръщам просто за пред комисията за допускане за кабриото ще трябва да има ролбари, а на мен този вид много ми харесва.
Иначе дали ще може някъде да ми огънат две колена а след това аз да си ги заваря или трябва да си търся такива колена в някакав специализиран магазин


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 29 апр 2008 23:23


sniper написа:да прав си аз и за този вариант съм мислил. Колата ще бъде кабрио, а имай предвид че тези тънкостенни тръби не са никак за подценяване доста са здрави при евентуално обръщане ще предпазят главата сигурен съм, но ако си си сложил колана иначе нема спасение. Аз не мисля да карам толкова бързо с колата че да се преобръщам просто за пред комисията за допускане за кабриото ще трябва да има ролбари, а на мен този вид много ми харесва.
Иначе дали ще може някъде да ми огънат две колена а след това аз да си ги заваря или трябва да си търся такива колена в някакав специализиран магазин


Когато се огъва на тръбогиб винаги вътрешния радиус се набръчква... просто има излишък на материал отвътре - по-добре търси колена от неръждавейка, или го направи от черни колена и после ги дай да ги никелират...


sniper
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sniper » Сря 30 апр 2008 16:50


machine вече си намерих 90 градусови колена от неръждавейка ( 9 лв. едното) и сега се каня да ги заварявам на аргон, а след това вече ако може и е възможно да се никелират някъде, ако не прахово.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 30 апр 2008 23:14


Що ти е да се никелира пък неръждавейка бре?
Полиране му е майката!


sniper
Мнения: 46
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sniper » Чет 01 май 2008 20:19


Е как що по принцип неможе да се шлайфа перфектно ако се остави така на места може да си личат заварките а и никела има много по добър блясък от колкото неръждавейката която ще се окисли и леко ще потъмнее.
Ако имаш някаква друга идея давай но аз си мисля че така ще стане най-добре все пак този ролбар ще стой точно над главата ми и ще се вижда


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 01 май 2008 23:08


Ти си казал, че не може да се шлайфа перфектно - зависи си от майстора :)



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 12 госта