1.9ТД AAZ не вдига повече от 145-150 на равен път?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Danny boy написа::lol:![]()
![]()
Като ви чета... Аз кво да кажа с моето РП като на газ не иска повече от 160 да дигне..,на бензин не съм го пробвал мое и да мое.Сори за спама
Пасата е тежка кола ... пък и такива скорости не са особено разумни по нашите пътища . Аз лично карам много рядко с повече от 120-130

- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Stivi написа::026: В този форум на пръстите на едната ръка се броят колите които не могат спокойно да вдигнат 190 км/ч независимо от конете и фабрично определената максимална скоростТака че всеки който не може да стигне тази скорост бързо да разкарва кошника си и да си вземе нещо "вървящо" . Ако някой случайно не е разбрал-иронизирам
синът ми преди една седмица си докара GOLF TDI 1995год . и ка 4е е дигал 190 клм.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
stenly_m написа:Много интересно при мен, с 4 човека...(3 жени) и багаж не мн трудно си вдигна 190 и дотам...сам го пробвах 195...и до там а има още 700-800 оборота до червеното мн странно...
Uточнявам: - бил е с още двама приятели всички тежащи всеки един над 100 кг.
При 190 клм./час оборотомера е показвал 4000 об./мин.
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Колеги да не пускам нова тема, ще пиша тук защото проблема ми е същия, само че с моя мотор. Смея да твърдя, че всичко си е технически изправно и на ускорение си е добре, но нямам представа защо на 160 стрелката забива котвата. Ето една снимка прилагам, да се види горе доло на какви обороти е, като върна гаста и настъпя се усеща тягата и стрелката почва славно славно да се движи нагоре, но дойде ли 160 и забива. Педала на гаста съм го натиснал леко и ускорява плавно, но просто при 160 забива, дори и да настъпя педала до доло, положението си е такова повече не иска. Не че ми трябват и по високи скорости де, но ми е дерт сега тази кола ограничител ли има какво и има защо не прави повече, от една друга тема гледах един колега с ибиза със същия мотор с ие направил 180...
Ето и снимката:

Ето и снимката:

- Boyan Yordanov
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 16 авг 2006 13:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Айде и аз да се похваля каква я свърших
Една нощ решихме да се измерим с едно голфе 3 gti 115 k.c. aз съм с голф 2 1,6 тд 80 к.с. Както се досещате борбата не беше кой знае колко равностойна
Тa нa пeчката и направих 165км/ч на 4000 оборота и ме хвана шубе да не роди котета се пак е 91 набор.Арената на неравностойната битка бе отремонтираното международно в русе преди да решат пак да го копат 



- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
BeckoTDI написа:Колеги да не пускам нова тема, ще пиша тук защото проблема ми е същия, само че с моя мотор. Смея да твърдя, че всичко си е технически изправно и на ускорение си е добре, но нямам представа защо на 160 стрелката забива котвата. Ето една снимка прилагам, да се види горе доло на какви обороти е, като върна гаста и настъпя се усеща тягата и стрелката почва славно славно да се движи нагоре, но дойде ли 160 и забива. Педала на гаста съм го натиснал леко и ускорява плавно, но просто при 160 забива, дори и да настъпя педала до доло, положението си е такова повече не иска. Не че ми трябват и по високи скорости де, но ми е дерт сега тази кола ограничител ли има какво и има защо не прави повече, от една друга тема гледах един колега с ибиза със същия мотор с ие направил 180...
Ето и снимката:
Някой няма ли да се пробва, поне малко да ме утеши



- moncho8920
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега погледни си интеркулера(ако имаш такъв)
или тръбите към турбото. При мен такъв е проблема. При мое питане колегите дето се отзоваха казаха че колата влиза в сервизен режим ако имаш проблем там, като спукване, дупка и т.н. Незнам, при теб може да има и ограничител на скороста
Много е писано по вапроса из форума, много съм се ровил ама резултат няма. Нищо точно...


Много е писано по вапроса из форума, много съм се ровил ама резултат няма. Нищо точно...
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
BeckoTDI написа:И аз по цяла вечер съм чел, но не откривам точно дубликат на моя проблем.. имам катализатор, но едва ли е от него. Също така с този кулер ме накара да се замисля.. моя е омаслен, да не би от там да идва проблема
Закачи я на Вагком за да се види грешката и тогава пак сподели.
Така минават в авариен режим 1Z/AHU.След връщане на газта и подаване тръгва но след малко пак умира.Ако имаш някъде спукване трябва поне да чуваш характерното съскане.
- moncho8920
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако дупката е малка и си с голяма скорост (щото при мен го прави на към 130км/ч) няма как да чуеш съскане. Ако пък е голяма дупка или нещо е откачено се чува доста ясно едно иначе яко сфистене
Ако кулера ти е омаслен свали си бронята и него също. Огледай го ако не видиш проблемно място, изчисти го и пак го сложи. Наблюдаваи го, според мен до два, три дни трябва да е омаслило поне малко и ще разбереш каде е. Много колеги казват за ВагКом, ама с тия грешки??? Незнам, аз лично нямам време, а и незнам каде да отида да му ръгнат буксата.

Ако кулера ти е омаслен свали си бронята и него също. Огледай го ако не видиш проблемно място, изчисти го и пак го сложи. Наблюдаваи го, според мен до два, три дни трябва да е омаслило поне малко и ще разбереш каде е. Много колеги казват за ВагКом, ама с тия грешки??? Незнам, аз лично нямам време, а и незнам каде да отида да му ръгнат буксата.
160 km/h max
Това е максимума колега
и аз карам 1,9 TD AAZ максимална скорост съм правил 165 км/ч и е поддържах 1 час но в Германия, в България ме е страх, но въпреки всичко съм е пробвал 160-165 км/ч това им е силичката на AAZ моторите на Голф 3ка без интеркулер.
По мое мнение обаче няма никакъв смисъл да караш тази кола с такава скорост, това е много икономичен автомобил до 120 км/ч при това е стабилен на пътя и на края евтина поддръжка.
Карай си спокойно Голфето и не го оставяй само с малко нафта в резервоара.
и аз карам 1,9 TD AAZ максимална скорост съм правил 165 км/ч и е поддържах 1 час но в Германия, в България ме е страх, но въпреки всичко съм е пробвал 160-165 км/ч това им е силичката на AAZ моторите на Голф 3ка без интеркулер.
По мое мнение обаче няма никакъв смисъл да караш тази кола с такава скорост, това е много икономичен автомобил до 120 км/ч при това е стабилен на пътя и на края евтина поддръжка.
Карай си спокойно Голфето и не го оставяй само с малко нафта в резервоара.