1.9ТД AAZ не вдига повече от 145-150 на равен път?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
titko
Мнения: 329
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот titko » Чет 01 май 2008 17:51


абе да кажа и аз моя- 1,9 тди- 101 коня "зацикли" на 190 км ?! ама натоварен ?!(2 човека + куче) + багаж , хм незнам , иначе до тази скорст добре се справи , но непожела повече




Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 01 май 2008 18:23


:lol: :lol: :lol:
Като ви чета... Аз кво да кажа с моето РП като на газ не иска повече от 160 да дигне..,на бензин не съм го пробвал мое и да мое.Сори за спама


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Чет 01 май 2008 18:44


Danny boy написа::lol: :lol: :lol:
Като ви чета... Аз кво да кажа с моето РП като на газ не иска повече от 160 да дигне..,на бензин не съм го пробвал мое и да мое.Сори за спама


Пасата е тежка кола ... пък и такива скорости не са особено разумни по нашите пътища . Аз лично карам много рядко с повече от 120-130 :wink: ...


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Съб 03 май 2008 16:25


Stivi написа::026: В този форум на пръстите на едната ръка се броят колите които не могат спокойно да вдигнат 190 км/ч независимо от конете и фабрично определената максимална скорост :lol: Така че всеки който не може да стигне тази скорост бързо да разкарва кошника си и да си вземе нещо "вървящо" . Ако някой случайно не е разбрал-иронизирам :wink:


синът ми преди една седмица си докара GOLF TDI 1995год . и ка 4е е дигал 190 клм.


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Съб 03 май 2008 23:53


Много интересно при мен, с 4 човека...(3 жени) и багаж не мн трудно си вдигна 190 и дотам...сам го пробвах 195...и до там а има още 700-800 оборота до червеното мн странно...


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Нед 04 май 2008 8:02


stenly_m написа:Много интересно при мен, с 4 човека...(3 жени) и багаж не мн трудно си вдигна 190 и дотам...сам го пробвах 195...и до там а има още 700-800 оборота до червеното мн странно...


Uточнявам: - бил е с още двама приятели всички тежащи всеки един над 100 кг.
При 190 клм./час оборотомера е показвал 4000 об./мин.


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Пон 05 май 2008 0:47


Колеги да не пускам нова тема, ще пиша тук защото проблема ми е същия, само че с моя мотор. Смея да твърдя, че всичко си е технически изправно и на ускорение си е добре, но нямам представа защо на 160 стрелката забива котвата. Ето една снимка прилагам, да се види горе доло на какви обороти е, като върна гаста и настъпя се усеща тягата и стрелката почва славно славно да се движи нагоре, но дойде ли 160 и забива. Педала на гаста съм го натиснал леко и ускорява плавно, но просто при 160 забива, дори и да настъпя педала до доло, положението си е такова повече не иска. Не че ми трябват и по високи скорости де, но ми е дерт сега тази кола ограничител ли има какво и има защо не прави повече, от една друга тема гледах един колега с ибиза със същия мотор с ие направил 180...
Ето и снимката:
Изображение


Потребителски аватар
Boyan Yordanov
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 13:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Boyan Yordanov » Пон 05 май 2008 4:33


Айде и аз да се похваля каква я свърших :) Една нощ решихме да се измерим с едно голфе 3 gti 115 k.c. aз съм с голф 2 1,6 тд 80 к.с. Както се досещате борбата не беше кой знае колко равностойна :lol: Тa нa пeчката и направих 165км/ч на 4000 оборота и ме хвана шубе да не роди котета се пак е 91 набор.Арената на неравностойната битка бе отремонтираното международно в русе преди да решат пак да го копат :lol:


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Нед 11 май 2008 0:47


BeckoTDI написа:Колеги да не пускам нова тема, ще пиша тук защото проблема ми е същия, само че с моя мотор. Смея да твърдя, че всичко си е технически изправно и на ускорение си е добре, но нямам представа защо на 160 стрелката забива котвата. Ето една снимка прилагам, да се види горе доло на какви обороти е, като върна гаста и настъпя се усеща тягата и стрелката почва славно славно да се движи нагоре, но дойде ли 160 и забива. Педала на гаста съм го натиснал леко и ускорява плавно, но просто при 160 забива, дори и да настъпя педала до доло, положението си е такова повече не иска. Не че ми трябват и по високи скорости де, но ми е дерт сега тази кола ограничител ли има какво и има защо не прави повече, от една друга тема гледах един колега с ибиза със същия мотор с ие направил 180...
Ето и снимката:
Изображение


Някой няма ли да се пробва, поне малко да ме утеши :cry: Или направо да почвам да търся ваг-ком, да я закачаме :roll: И как да проверя.. къде да го търся този ограничител, ако има :roll:


Потребителски аватар
moncho8920
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот moncho8920 » Нед 11 май 2008 10:52


Колега погледни си интеркулера(ако имаш такъв) :oops: или тръбите към турбото. При мен такъв е проблема. При мое питане колегите дето се отзоваха казаха че колата влиза в сервизен режим ако имаш проблем там, като спукване, дупка и т.н. Незнам, при теб може да има и ограничител на скороста :?
Много е писано по вапроса из форума, много съм се ровил ама резултат няма. Нищо точно...


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Нед 11 май 2008 13:00


И аз по цяла вечер съм чел, но не откривам точно дубликат на моя проблем.. имам катализатор, но едва ли е от него. Също така с този кулер ме накара да се замисля.. моя е омаслен, да не би от там да идва проблема :?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 12 май 2008 7:37


BeckoTDI написа:И аз по цяла вечер съм чел, но не откривам точно дубликат на моя проблем.. имам катализатор, но едва ли е от него. Също така с този кулер ме накара да се замисля.. моя е омаслен, да не би от там да идва проблема :?


Закачи я на Вагком за да се види грешката и тогава пак сподели.
Така минават в авариен режим 1Z/AHU.След връщане на газта и подаване тръгва но след малко пак умира.Ако имаш някъде спукване трябва поне да чуваш характерното съскане.


Потребителски аватар
moncho8920
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот moncho8920 » Пон 12 май 2008 11:50


Ако дупката е малка и си с голяма скорост (щото при мен го прави на към 130км/ч) няма как да чуеш съскане. Ако пък е голяма дупка или нещо е откачено се чува доста ясно едно иначе яко сфистене :P
Ако кулера ти е омаслен свали си бронята и него също. Огледай го ако не видиш проблемно място, изчисти го и пак го сложи. Наблюдаваи го, според мен до два, три дни трябва да е омаслило поне малко и ще разбереш каде е. Много колеги казват за ВагКом, ама с тия грешки??? Незнам, аз лично нямам време, а и незнам каде да отида да му ръгнат буксата.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 12 май 2008 12:16


moncho8920 написа:.... а и незнам каде да отида да му ръгнат буксата.

Като гледам си от София, така че търси Вентоман. :wink:


Потребителски аватар
ninov
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

160 km/h max

Мнениеот ninov » Вто 13 май 2008 23:27


Това е максимума колега
и аз карам 1,9 TD AAZ максимална скорост съм правил 165 км/ч и е поддържах 1 час но в Германия, в България ме е страх, но въпреки всичко съм е пробвал 160-165 км/ч това им е силичката на AAZ моторите на Голф 3ка без интеркулер.
По мое мнение обаче няма никакъв смисъл да караш тази кола с такава скорост, това е много икономичен автомобил до 120 км/ч при това е стабилен на пътя и на края евтина поддръжка.
Карай си спокойно Голфето и не го оставяй само с малко нафта в резервоара.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: asasho и 31 госта