Та мисълта ми е какъв е този датчик даже и името неможах да запомня , като ми каза толкова пари
Майстор
- krastio
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Майстор
Привет от мен , онзи ден водих колата на генеколог , питам го защо ми пали така ... Когато колата е студена пали като пчеличка , но след като загрее , ако я изгаса за 10 мин. после се дави и едвам пали ( но ПАЛИ
) , но след като е заграля и пали , все едно пали дизел ( Черен пушек ) питам го защо така прави , и той ми каза ,че някакъв датчик се е скъсал ли каза изгорял ли спукал ли незнам какво точно беше неговото исказване , питам го аз добре колко пари е тоя датчик , той ми казва 100+ лева , и си викам какъв ше е тоя датчик бе братче . След което го попитах дали има проблем да я покарам така докато испадне някое левче , той ми каза проблема ще ти е , че ще ти харчи повече , нищо повече .
Та мисълта ми е какъв е този датчик даже и името неможах да запомня , като ми каза толкова пари
, ако някой се сети нека да пише тук в темата та да ида да си го купя и сменя ..
Та мисълта ми е какъв е този датчик даже и името неможах да запомня , като ми каза толкова пари
-
ivo123
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
според мене е датчик за температурата на антифриза /този който дава инфо на компютъра колко е загрял двигателя/ Ако е зацепил на студено ще лъже компа, че двигателя е загрял и ще пуска повече бензин.. съответно ще дави колата а и така като гледам мисля двигателя ти е 2Е, стартовата дюза ще работи и при загрял мотор заради тоя датчик.
Но ако това ти е казал майстора, цената е не повече от 30лв.
Но ако това ти е казал майстора, цената е не повече от 30лв.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ламбдата на 2Е-то е с подгряване (4-проводна) и се намира под колата, на тялото на катализатора, отгоре му.
Подложена е на постоянно пръскане с вода, кал, загряване и истиване така, че шанса да се развие лесно е малък. Иска се търение, майсторлък и много спрейчета за ръжда
И все пак, при така изложените проблеми на колата и аз си мисля за температурен датчик. Разбира се, без да отхвърлям категорично версията за Ламбдата... Да не би майстора да е изполвал термина термосонда?
Термодатчика (термосондата) се намира на един пластмасов фланец на главата на двигателя, за който е хванат и маркуча, отиващ към радиатора на охлаждането.
Подложена е на постоянно пръскане с вода, кал, загряване и истиване така, че шанса да се развие лесно е малък. Иска се търение, майсторлък и много спрейчета за ръжда
И все пак, при така изложените проблеми на колата и аз си мисля за температурен датчик. Разбира се, без да отхвърлям категорично версията за Ламбдата... Да не би майстора да е изполвал термина термосонда?
Термодатчика (термосондата) се намира на един пластмасов фланец на главата на двигателя, за който е хванат и маркуча, отиващ към радиатора на охлаждането.
- krastio
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Отидох във Фолксваген сервиз , и им казах да ми дадът термо датчик за да отчита температурата на таблото , и тоя ми вика какъв цвет ти е там нали коя година и какъв цвят е пръстена на датчика и казвам зеленикав , той ми дава Жълт и му казвам ще има ли проблем да е с този , тоя ми вика не бе нема , качвам се и колата почва проблемите ... Няма мощност , дави се и едвам потеглям . Отивам пак там и им казвам абе нещо има проблем с тоя датчик , тоя ми вика ще ти дам нов и ако прави така ще ти върна парите викам ОК , слагам го , паля колата и като видях как работи ми стана ясно и му казах да ми даде парите ... Отивам при един майстор тука ( много е добър по двигателите ) и аз му казвам какви проблеми прави с новия датчик и той ми казва , че колата била малко по стара година и затова така , че тоя датчик с Жълтото има 2 информаций който се подават на колата и е за по-нова година , а на мен си ми трябва със зеленото , и сега чакам да донесът датчика с зеления обръч , но незнам дали от това може да прави проблем така да пуши отзад като Дизел
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 91 госта