страшно голяма разлика във вървенето

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
GolfIII1.8GT
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

страшно голяма разлика във вървенето

Мнениеот GolfIII1.8GT » Вто 29 апр 2008 22:19


Здравейте.Сложих си преди 2 месеца газова уредба обикновена.гори ми 12,5 градско,не върви въобще.Колата е голф 3 1,8 90 к.с. има огромна разлика между газ и бензин.четох тук теми и пишеше,че разликата не би трябвало да е толкова голяма.(и друго ми е направила впечатление до 3000 оборота на газ е страшно тромава,след 3000 се поотпушва ,но като цяло е мн тромава и не върви) така ли трябва да бъде и ако не решения ? :)




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 29 апр 2008 23:07


Нова настройка :)


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Сря 30 апр 2008 0:10


направи си центровка - евентуално сложи ТАП
Погледни си свещите растоянието мужду електродите трябва да е 0.7 - 0.8
При мен това се оказа много важно. Аз май съм с същия двигател като теб.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Сря 30 апр 2008 8:08


И колега само не ми казвай че си с Волтран или някаква друга турска гениална мисъл.Преди години имах Г3 със същия двигател и Волтран АГУ--няма оправия разхода.


Потребителски аватар
bfgoodrich
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот bfgoodrich » Сря 30 апр 2008 16:46


Може би предварение а? :oops:


ivayloat
Мнения: 211
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 16:51
Автомобил: SEAT IBIAZA 6k2
Двигател: 1.9 SDI
Местоположение: Добрич

Мнениеот ivayloat » Чет 01 май 2008 22:06


и моя двигател е 1.8 90коня. е чи за газта сложих си газ преди 6 месеца и от начало пълна скръб при мене колата един ден бяга друг ден въобще не искаше. проблема се оправи с реле на компа което го изключва. случвало ми се е и ако е много удошена за целта сам си пипам кранчето за газта и си я регулирам.


ivayloat
Мнения: 211
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 16:51
Автомобил: SEAT IBIAZA 6k2
Двигател: 1.9 SDI
Местоположение: Добрич

Мнениеот ivayloat » Чет 01 май 2008 22:09


kossel написа:направи си центровка - евентуално сложи ТАП
Погледни си свещите растоянието мужду електродите трябва да е 0.7 - 0.8
При мен това се оказа много важно. Аз май съм с същия двигател като теб.




за свещите мисля че луфта е 1мм


Voxter
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 02 окт 2006 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Voxter » Чет 01 май 2008 22:18


Да не отварям нова тема.....ако е възможно да се възползвам от темата на колегата. Значи Голфа е 1.8 ADZ , газовата уредба е Ланди Ренцо на около 3к. Проблема е следния: понеже я карам главно градско и не бях забелязал... колата си върви много добре до 3000об/мин (110км/ч), след това почва да не може да набира....имам чувството че не стига гориво на двигателя. Това го разбрах онзи ден като покарах по Хемус.
Въпроса ми е следния: има ли начин да се увеличи притока на газ само във високите обороти? Ако да мога ли да го направя сам или трябва да ходя на газаджия?
От много време се замислям да си сложа ламда контрол и ТАП поради тези причини по горе....ако можете да ми препоръчате марка и място кадето да ми ги монтират, ще съм ви безкрайно благодарен!

Благодаря предварително на всички отзовали се.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 01 май 2008 22:59


Можеш и сам да го направиш - отвий малко "кранчето", което е на маркуча между изпарителя и двигателя...
Ако ли не смееш да пипаш - заповядай, ще ти го направя :)


Потребителски аватар
angelov1999
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот angelov1999 » Съб 03 май 2008 20:29


аз вчера си сложих газова уредба и бях изненадан че разлика във вървенето не беше осезаема(като се има в предвид че колата доста ще се скопи) разбира се ще вида и разхода какъв е :lol:


Voxter
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 02 окт 2006 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Voxter » Нед 04 май 2008 9:23


The_Machine написа:Можеш и сам да го направиш - отвий малко "кранчето", което е на маркуча между изпарителя и двигателя...
Ако ли не смееш да пипаш - заповядай, ще ти го направя :)


Машинка, мерси за бързия отговор! Точно ти очаквах да вземеш отношение. Не разбрах само кое точно кранче да отвъртя, понеже след изпарителя имам едно като У-образно и на него има две врътки и тръгват 2 маркуча.
Така единият влиза отпред в плочката, а другия влиза от зад. Кое по-точно кранче да отвъртя или трябва да отвъртя и двете? Понеже както
ти казах по горе ми се иска да подава повече газ във високя диапазон на оборотите ( >3000).
И оче един ламерски въпрос: по-посока на часовниковата стрелка или обратно се отвива кранчето?

Благодаря ти предварително!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 04 май 2008 10:30


На нормална резба са - демек по обратна на часовниковата отвиваш.
И двете развиваш с по малко (не повече от 1/4 оборот).


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Съб 10 май 2008 21:39


Voxter написа:Да не отварям нова тема.....ако е възможно да се възползвам от темата на колегата. Значи Голфа е 1.8 ADZ , газовата уредба е Ланди Ренцо на около 3к. Проблема е следния: понеже я карам главно градско и не бях забелязал... колата си върви много добре до 3000об/мин (110км/ч), след това почва да не може да набира....имам чувството че не стига гориво на двигателя. Това го разбрах онзи ден като покарах по Хемус.
Въпроса ми е следния: има ли начин да се увеличи притока на газ само във високите обороти? Ако да мога ли да го направя сам или трябва да ходя на газаджия?
От много време се замислям да си сложа ламда контрол и ТАП поради тези причини по горе....ако можете да ми препоръчате марка и място кадето да ми ги монтират, ще съм ви безкрайно благодарен!

Благодаря предварително на всички отзовали се.

Колега тоя изпарител си е "фабрично дефектен" да не върви на нашите мотори между 3000 и 4000 оборота....с ламбда конторл при мен се пооправиха нещата но не съм доволен от вървежа....а точно там най-трябва сила особено за днинамиката на мотора коятото е нужна при извънградско каране...аз лично почнах да не съм особено доволен от тая марка...


Voxter
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 02 окт 2006 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Voxter » Пон 12 май 2008 9:35


silent написа:
Voxter написа:....

Колега тоя изпарител си е "фабрично дефектен" да не върви на нашите мотори между 3000 и 4000 оборота....с ламбда конторл при мен се пооправиха нещата но не съм доволен от вървежа....а точно там най-трябва сила особено за днинамиката на мотора коятото е нужна при извънградско каране...аз лично почнах да не съм особено доволен от тая марка...

Колега, защо мислиш че изпаритела е "фабрично дефектен"? Аз като се колебаех каква марка газова уредба да сложа изчетох хиляди мнения във форума и общо взето преобладаваше мнението, че Ланди Ренцо е една от най-хубавите марки. Знам още че изпаритела е направен така, че е невъзможно при евентуален проблем с платната да омеша газста с антифриза. Като отидох в сервиза да ми я поставят имаше Ловато, БРЦ, турски разни и Ландито беше най-скъпо. Направи ми едно лошо впечатление изказването на един от газаджийте в Дунев, че разбираш ли изпарителят ми едва ли не не е бил за моята кола. Не знам как позна, но газовата уредба беше на около 600км, та за малко да ходя да ги стрелям ония в сервиза....
Сподели какъв ламда контрол си сложил? Имаш ли ТАП? Ако може и каде си я сложил?
Аз като питах тогава в сервиза, газаджията ми се изсмя и ми разправяше как тези неща били за по-мощни двигатели и при мен нямало нужда от такива неща...


Потребителски аватар
Andrey
Мнения: 280
Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andrey » Пон 12 май 2008 13:37


Не знам, обаче 12.5 градско в Силистра си е сериозен разход. Имах подобен проблем и се оказа, че не са ми вързали правилно маркучите на изпарителя и той си стоеше студен. Провери дали при загрят двигател е топъл изпарителя /внимателно все пак за да не се изгориш/. Ако е студен, провери дали е вързан както трябва и ако да - си обезвъздуши системата.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 9 госта