Проблем при Golf 2 1.3 карбуратор
- Dimbi
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 01 май 2008 16:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Проблем при Golf 2 1.3 карбуратор
Проблема е следния ,че при подаване на газ придьрпва. пример - от 1ва вкарвам 2ра и после на 2ра като подам газ след пускане на саединителя се получава едно придьрпване.Обаче след определени обороти примерно на дьльг пьт го няма.Някой да има идея?
- GOLF 3 GTI
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
- svetlioworld
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
голф-платно на ускорителна помпа
Имах подобен проблем.Оказа се скъсано платно на ускорителната помпа.Новото струваше 7 лв.Смениха ми го и вече не придърпва на бензин.Старото платно беше толкова скъсано,че капеше бензин от там.Сега обаче малко странно но на бензин педала на газта ми е твърд?Незнам дали има общо със смяната на това платно.На газ нямам проблеми.
- Dimbi
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 01 май 2008 16:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: голф-платно на ускорителна помпа
svetlioworld написа:Имах подобен проблем.Оказа се скъсано платно на ускорителната помпа.Новото струваше 7 лв.Смениха ми го и вече не придърпва на бензин.Старото платно беше толкова скъсано,че капеше бензин от там.Сега обаче малко странно но на бензин педала на газта ми е твърд?Незнам дали има общо със смяната на това платно.На газ нямам проблеми.
нямам платно на ускорителната помпа,Случайно някой да знае колко е разстоянието между полюсите на свещите.. искам да ги направя точно... мотора е 1.3 бензин (карбуратор)
Re: Проблем при Golf 2 1.3 карбуратор
Аз имам същия проблем (Golf2, 1,6 - Пиербург 2Е2)- на тихи обороти работи добре, вакуумните маркучлета са ОК, но когато тръгна да потеглям придърпва и това трябва да стане на по-високи обороти иначе гасне.
Някой да даде идея от какво може да се получава това? Има ли вероятност да е при зареждане с лошо гориво?! Иначе преди бензиновата помпа имам допълнителен филтър за горивото, който смених за всеки случай,за да елиминирам варианта "недостиг на гориво".
Възможно ли е след този филтър, т.е. през него да мине вода и да попадне в карбуратора и от там да се е получил този проблем?
Колата си работеше нормално, докато при едно спиране на място и следващото потегляне беше съпроводено с заглъхване и невъзможност за потегляне в нормални обороти,и придърпване. След форсиране с педала на газта на няколко пъти това нещо се оправи, докато след известно време(изминати км около 10)отново започна да придърпва при по-рязко подаване на газ-първо "забива муцуна" и след това на един път се изстрелва до превключването на следващата предавка, когато оборотите паднат и отново "придърпване" до следваща предавка и т.н.
От ускорителната помпа нямам теч отвън, а възможно ли е да някъде отвътре(скъсано платно), но да не е видим отвън?
При работа на двигателя при подаване на газ при свален въздушен филтър се вижда, че дифузьора разпръсква добре без прекъсване на струята.
Варианта за придърпване вследствие на пробойна в изпускателната система(дупка в гърнето)възможен ли е?
Дайте някакъв съвет моля!...[color=#FF0040][/color]
Някой да даде идея от какво може да се получава това? Има ли вероятност да е при зареждане с лошо гориво?! Иначе преди бензиновата помпа имам допълнителен филтър за горивото, който смених за всеки случай,за да елиминирам варианта "недостиг на гориво".
Възможно ли е след този филтър, т.е. през него да мине вода и да попадне в карбуратора и от там да се е получил този проблем?
Колата си работеше нормално, докато при едно спиране на място и следващото потегляне беше съпроводено с заглъхване и невъзможност за потегляне в нормални обороти,и придърпване. След форсиране с педала на газта на няколко пъти това нещо се оправи, докато след известно време(изминати км около 10)отново започна да придърпва при по-рязко подаване на газ-първо "забива муцуна" и след това на един път се изстрелва до превключването на следващата предавка, когато оборотите паднат и отново "придърпване" до следваща предавка и т.н.
От ускорителната помпа нямам теч отвън, а възможно ли е да някъде отвътре(скъсано платно), но да не е видим отвън?
При работа на двигателя при подаване на газ при свален въздушен филтър се вижда, че дифузьора разпръсква добре без прекъсване на струята.
Варианта за придърпване вследствие на пробойна в изпускателната система(дупка в гърнето)възможен ли е?
Дайте някакъв съвет моля!...[color=#FF0040][/color]
- Cypariss
- Мнения: 225
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
- Автомобил: VW GOLF II
- Двигател: GU
- Местоположение: Варна
Re: Проблем при Golf 2 1.3 карбуратор
имам подобен проблем на бензин, 1,6 карбуратор на пасата ми , газта разказва играта на всичко, аз лично правя следното една добавка в бензина включвам на бензин и издухвам на дълъг път, после всичко е окай до следващото графитно зацапване от нашата хубава газ.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта