.......
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
Stenly написа:А бе я си остави механичната инжекция кви мегаскуирти кви 5 лева всичко се оправя на тоя свят!
А дали си струва оправянето .... и след тфа храненето на тая инжекция ...
За справка само щи кажа 4е моя КР след слагането на Мегаскуирт и монтирането на Турбо .... взима разстоянието Банско-София(Писта Божурище) и обратно с 65-70лв бензин (на цена на бензина 2.05лв )
с трима 4овека в колата и даване на гас ....
Налягането е 1 бар .... а километрите са към 350


Сигурен съм 4е стандартен КР ще го накара да си свали разхода с 2л/100км и варвенето ще му стане по добро

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Takaaaa
И ето малко развитие по колата. Недостига на гориво го открих, причината е сплескан маркуч след клапана за налягане до резервоара след помпата. Но още го има проблема с лошата работа. Сега колата си понавървява, но при рязко подаване на гас мисля че си поработва на 3 цилиндъра. Ток има проверено е. Така че остава проблема да е от дюза, защото ако е от налягането то невървежа ще е постоянен, а сега 1 път се отпушва и пак се засира. Та въпроса ми е следния:
Заслужава ли си 4 нови дюзи за 200лв. или да слагам МС.
И ето малко развитие по колата. Недостига на гориво го открих, причината е сплескан маркуч след клапана за налягане до резервоара след помпата. Но още го има проблема с лошата работа. Сега колата си понавървява, но при рязко подаване на гас мисля че си поработва на 3 цилиндъра. Ток има проверено е. Така че остава проблема да е от дюза, защото ако е от налягането то невървежа ще е постоянен, а сега 1 път се отпушва и пак се засира. Та въпроса ми е следния:
Заслужава ли си 4 нови дюзи за 200лв. или да слагам МС.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
leonardo_vd написа:..... Така че остава проблема да е от дюза, защото ако е от налягането то невървежа ще е постоянен, а сега 1 път се отпушва и пак се засира. Та въпроса ми е следния:
Заслужава ли си 4 нови дюзи за 200лв. или да слагам МС.
Колега, ако проблема е от дюза - извади ги навън и провери дали добре разпрашават - да не стане така да купиш нови дюзи и да се окаже, че и старите са работили....
А на въпроса ти - "нови дюзи или МС" - трябва сам да си прецениш какви са ти бъдещите планове по развитието на автомобила и тогава да решиш в каква посока да действаш...
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
..
Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:31, променено общо 1 път.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
моята механична се държи точно по този начин, когато откача компира дето ми меси сместа (ти нямаш такъв) или откача буксата на регулатора на налягането (то на практика е едно и също) ... понеже дюзите пръскат нонстоп това дето моя компир прави е да обогатява или обеднява сместта като си играе с налягането на база на датчици и ламбда .... ти такива неща нямаш НО
......мисълта ми е че като го изключа ми пада налягането, бензина намалява и колата върви много по малко ..... пак казвам ти такива неща нямаш ....ама точно тия инжекции са много чуствителни на налягане ...и ако си сигурен в помпите и в акумулатора за гориво (между бензиновата помпа и горивния филтър се намира, неговата роля принципно е да държи стабилно налягане докато работи мотора, а след като сме изключили мотора държи налягане в горивната система - едва ли има връзка с твоя проблем) мерил си налагане за да ги изключиш като проблем предполагам ...... да нямаш някакво запушване по главата на инжекцията ...де да знам сипи някви добавки
както и да е ето какво пише ауто дата за твоя проблем ..може да бъде причинен от
Fuel pump
Fuel pump - connections/suply
Fuel filter/ fuel suply pipes
Fuel pressure
Differential pressure
Closed throttle position (CTP) switch
Air intake system leaks
Volume air flow (VAF) sensor - plate and/or plunger
инжекцията е много стара като концепция но като се настрой се държи много прилично ....
......мисълта ми е че като го изключа ми пада налягането, бензина намалява и колата върви много по малко ..... пак казвам ти такива неща нямаш ....ама точно тия инжекции са много чуствителни на налягане ...и ако си сигурен в помпите и в акумулатора за гориво (между бензиновата помпа и горивния филтър се намира, неговата роля принципно е да държи стабилно налягане докато работи мотора, а след като сме изключили мотора държи налягане в горивната система - едва ли има връзка с твоя проблем) мерил си налагане за да ги изключиш като проблем предполагам ...... да нямаш някакво запушване по главата на инжекцията ...де да знам сипи някви добавки
както и да е ето какво пише ауто дата за твоя проблем ..може да бъде причинен от
Fuel pump
Fuel pump - connections/suply
Fuel filter/ fuel suply pipes
Fuel pressure
Differential pressure
Closed throttle position (CTP) switch
Air intake system leaks
Volume air flow (VAF) sensor - plate and/or plunger
инжекцията е много стара като концепция но като се настрой се държи много прилично ....
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
zdravko_dimitrov1986 написа:Sasho_yovev написа:ако продадеш мотора и кутията знам какво следва![]()
![]()
(1.8 Т)
![]()
Този вариант е добър, но дали ще се събере в коша на единичката.Мисля си дали не може да и се бацне некой двигател от японка. Например от сивик със 160 коня или нещо такова.
Двигателя ще остане ВАГ.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта