.......

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 01 май 2008 10:35


Дросел може да сложиш от АБФ или от 2Е!




Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 02 май 2008 1:37


А бе я си остави механичната инжекция кви мегаскуирти кви 5 лева всичко се оправя на тоя свят!


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 02 май 2008 9:08


Stenly написа:А бе я си остави механичната инжекция кви мегаскуирти кви 5 лева всичко се оправя на тоя свят!

Ами кажи му как да си я оправи де - човека пита от 2 седмици вече... :)


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пет 02 май 2008 10:10


Stenly написа:А бе я си остави механичната инжекция кви мегаскуирти кви 5 лева всичко се оправя на тоя свят!

А дали си струва оправянето .... и след тфа храненето на тая инжекция ...
За справка само щи кажа 4е моя КР след слагането на Мегаскуирт и монтирането на Турбо .... взима разстоянието Банско-София(Писта Божурище) и обратно с 65-70лв бензин (на цена на бензина 2.05лв )
с трима 4овека в колата и даване на гас ....
Налягането е 1 бар .... а километрите са към 350 :lol: Сметни дали си струва :idea:
Сигурен съм 4е стандартен КР ще го накара да си свали разхода с 2л/100км и варвенето ще му стане по добро :!:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 03 май 2008 15:41


Takaaaa
И ето малко развитие по колата. Недостига на гориво го открих, причината е сплескан маркуч след клапана за налягане до резервоара след помпата. Но още го има проблема с лошата работа. Сега колата си понавървява, но при рязко подаване на гас мисля че си поработва на 3 цилиндъра. Ток има проверено е. Така че остава проблема да е от дюза, защото ако е от налягането то невървежа ще е постоянен, а сега 1 път се отпушва и пак се засира. Та въпроса ми е следния:
Заслужава ли си 4 нови дюзи за 200лв. или да слагам МС.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 03 май 2008 15:55


leonardo_vd написа:..... Така че остава проблема да е от дюза, защото ако е от налягането то невървежа ще е постоянен, а сега 1 път се отпушва и пак се засира. Та въпроса ми е следния:
Заслужава ли си 4 нови дюзи за 200лв. или да слагам МС.

Колега, ако проблема е от дюза - извади ги навън и провери дали добре разпрашават - да не стане така да купиш нови дюзи и да се окаже, че и старите са работили....

А на въпроса ти - "нови дюзи или МС" - трябва сам да си прецениш какви са ти бъдещите планове по развитието на автомобила и тогава да решиш в каква посока да действаш...


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 03 май 2008 16:04


Свали четирите инжектора както ти каза Личо, закачи им една помпа и виж как разпрашават, пусни ги и на ултразвук ако искаш и пак ги закачи да видиш дали има разлика! Преди това тоя КР каран ли е на газ? :roll:

Крисо!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 03 май 2008 16:35


много вероятно е, да няма достатъчно налягане на горивото :idea: Да е прецакана голямата помпа и точно от време на време върви като хората, от време на време умира...


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 03 май 2008 19:07


K_Power написа:Свали четирите инжектора както ти каза Личо, закачи им една помпа и виж как разпрашават, пусни ги и на ултразвук ако искаш и пак ги закачи да видиш дали има разлика! Преди това тоя КР каран ли е на газ? :roll:

Крисо!


Никога!!!!


Ами така ще направя. Утре ще постна и видео от пробата.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 04 май 2008 14:28


..

Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 04 май 2008 20:44


Ами гледах моя КР при превключване на 2-ра стига до прекъсвач за около 3 секунди, при теб е за около 5 :cry: при положение, че трябва да си доста по-лек от мен (аз съм с 5 врати, клима, музика, субуфър, и вобще цялото стандартно оборудване ...)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 05 май 2008 19:38


Мммммм даааа, взе да ми писва тоя механичен. Ще обявя мотора и кутията за продаване май. :wink:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 05 май 2008 20:31


моята механична се държи точно по този начин, когато откача компира дето ми меси сместа (ти нямаш такъв) или откача буксата на регулатора на налягането (то на практика е едно и също) ... понеже дюзите пръскат нонстоп това дето моя компир прави е да обогатява или обеднява сместта като си играе с налягането на база на датчици и ламбда .... ти такива неща нямаш НО
......мисълта ми е че като го изключа ми пада налягането, бензина намалява и колата върви много по малко ..... пак казвам ти такива неща нямаш ....ама точно тия инжекции са много чуствителни на налягане ...и ако си сигурен в помпите и в акумулатора за гориво (между бензиновата помпа и горивния филтър се намира, неговата роля принципно е да държи стабилно налягане докато работи мотора, а след като сме изключили мотора държи налягане в горивната система - едва ли има връзка с твоя проблем) мерил си налагане за да ги изключиш като проблем предполагам ...... да нямаш някакво запушване по главата на инжекцията ...де да знам сипи някви добавки

както и да е ето какво пише ауто дата за твоя проблем ..може да бъде причинен от

Fuel pump
Fuel pump - connections/suply
Fuel filter/ fuel suply pipes
Fuel pressure
Differential pressure
Closed throttle position (CTP) switch
Air intake system leaks
Volume air flow (VAF) sensor - plate and/or plunger

инжекцията е много стара като концепция но като се настрой се държи много прилично ....


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 09 май 2008 21:12


Ако моторетката се окаже с валове, пиши ме но.1 в списъка на чакащите за тях :twisted:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 10 май 2008 18:35


zdravko_dimitrov1986 написа:
Sasho_yovev написа:ако продадеш мотора и кутията знам какво следва :twisted: :twisted: :twisted: (1.8 Т) :twisted: :twisted:

Този вариант е добър, но дали ще се събере в коша на единичката. :wink: Мисля си дали не може да и се бацне некой двигател от японка. Например от сивик със 160 коня или нещо такова. :wink:

Двигателя ще остане ВАГ. :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта