Здравейте,приятели.Не знам дали да го нарека проблем или не,но ето фактите: Когато карам извънградско с над 80,90 до 120,130 и ако освободя от скорост повечето пъти колата остава на 2000 оборота и не смъква докато не падне на около 20-30 км/ч.Това е почти винаги,но понякога,по принцип при по-висока скорост - над 120 направо гасне.Тези аномали стават принципно при загрял двигател.
Колата е голф 2 ГТИ 1.8 пълна инжекция,но карам на газ.
Това за което аз се сещам е следното:
При висока скорост въздушния поток е по-силен и въздуха се "набива" в входа на филтъра и оттам вакума откъм изпарителя изчезва и газта спира,остава само въздуха,при което двигателя гасне.Това е за гасненето,но си противоречи с другия факт,че по-често се форсира.Мислия си,че причината може да е същата като влиза повече въздух и се получава повече горивна смес.От една седмица насам ми хрумна нещо,което предполагам че е пълна глупост,но все пак да го споделя или по-точно попитам: Каква е вероятността компютъра така да е проектиран,че при по-висока скорост да отпушва повече байпаса за да улесни шофиора с педала на газта и пак повтарям,че като падне скоростта на 20 км/ч оборотите се нормализират.
Е,чакам разумно обяснение приятели.Благодаря предварително.
Противоречие - гаснене и форсиране при 100км/ч на свободна
- fucking_mind
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Противоречие - гаснене и форсиране при 100км/ч на свобод
колега тези проблеми можеш да ги избегнеш само с газов инжекцион, но незнам дали си струва
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Карах навремето един Форд 1.4 моно.Въздухът за двигателя му се "взимаше" отпред до емблемата.И се получаваше същият ефект - като дам на свободна на някаква скорост от порядъка на 60-80 км/ч оборотите му се вдигаха до 2000-2200.Но не ми е гаснел.Карах го на бензин.
При теб може би при по-висока скорост и свободна сместта обеднява и двг-то гасне.А при по-ниска скорост сместта е достатъчно богата,за да продължи да изгаря и заради това не гасне.
Провери си откъде взима въздух двигателя и накъде е насочена струята, която влиза.Евентуално вземи мерки да не влиза пряко въздушната струя при движение и може би нещата ще се оправят.
Газовият инжекцион май се слага само на електронни инжекционни, а KR и PL са механични.Но може би за механичните инжекциони се слагат друг тип инжекционни газови уредби,които да не са със секвенционално впръскване.
При теб може би при по-висока скорост и свободна сместта обеднява и двг-то гасне.А при по-ниска скорост сместта е достатъчно богата,за да продължи да изгаря и заради това не гасне.
Провери си откъде взима въздух двигателя и накъде е насочена струята, която влиза.Евентуално вземи мерки да не влиза пряко въздушната струя при движение и може би нещата ще се оправят.
Газовият инжекцион май се слага само на електронни инжекционни, а KR и PL са механични.Но може би за механичните инжекциони се слагат друг тип инжекционни газови уредби,които да не са със секвенционално впръскване.
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- fucking_mind
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта