Противоречие - гаснене и форсиране при 100км/ч на свободна

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
fucking_mind
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Противоречие - гаснене и форсиране при 100км/ч на свободна

Мнениеот fucking_mind » Чет 01 май 2008 23:28


Здравейте,приятели.Не знам дали да го нарека проблем или не,но ето фактите: Когато карам извънградско с над 80,90 до 120,130 и ако освободя от скорост повечето пъти колата остава на 2000 оборота и не смъква докато не падне на около 20-30 км/ч.Това е почти винаги,но понякога,по принцип при по-висока скорост - над 120 направо гасне.Тези аномали стават принципно при загрял двигател.
Колата е голф 2 ГТИ 1.8 пълна инжекция,но карам на газ.
Това за което аз се сещам е следното:
При висока скорост въздушния поток е по-силен и въздуха се "набива" в входа на филтъра и оттам вакума откъм изпарителя изчезва и газта спира,остава само въздуха,при което двигателя гасне.Това е за гасненето,но си противоречи с другия факт,че по-често се форсира.Мислия си,че причината може да е същата като влиза повече въздух и се получава повече горивна смес.От една седмица насам ми хрумна нещо,което предполагам че е пълна глупост,но все пак да го споделя или по-точно попитам: Каква е вероятността компютъра така да е проектиран,че при по-висока скорост да отпушва повече байпаса за да улесни шофиора с педала на газта и пак повтарям,че като падне скоростта на 20 км/ч оборотите се нормализират.
Е,чакам разумно обяснение приятели.Благодаря предварително.




Потребителски аватар
mmv
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 0:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Противоречие - гаснене и форсиране при 100км/ч на свобод

Мнениеот mmv » Пет 02 май 2008 7:52


колега тези проблеми можеш да ги избегнеш само с газов инжекцион, но незнам дали си струва


Потребителски аватар
godzi
Мнения: 39
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот godzi » Пет 02 май 2008 8:46


Не съм много в час с инжекционите на голф,но съм виждал почти същата ситуация на Фиеста,на която моторчето за празния ход беше отишло. Но не знам как е при голфовете.
:)


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 02 май 2008 8:53


Карах навремето един Форд 1.4 моно.Въздухът за двигателя му се "взимаше" отпред до емблемата.И се получаваше същият ефект - като дам на свободна на някаква скорост от порядъка на 60-80 км/ч оборотите му се вдигаха до 2000-2200.Но не ми е гаснел.Карах го на бензин.

При теб може би при по-висока скорост и свободна сместта обеднява и двг-то гасне.А при по-ниска скорост сместта е достатъчно богата,за да продължи да изгаря и заради това не гасне.

Провери си откъде взима въздух двигателя и накъде е насочена струята, която влиза.Евентуално вземи мерки да не влиза пряко въздушната струя при движение и може би нещата ще се оправят.

Газовият инжекцион май се слага само на електронни инжекционни, а KR и PL са механични.Но може би за механичните инжекциони се слагат друг тип инжекционни газови уредби,които да не са със секвенционално впръскване.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Пет 02 май 2008 11:22


Моторче за празен ход !


dimovcheto
Мнения: 79
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimovcheto » Пет 02 май 2008 19:42


fucking_mind, този проблем се решава много лесно - всичко е в центровката на газта, моята кола ми правеше същите номера - богата смес. Ако не е това - провери за хлабината на дроселовата клапа, въздушният филтър нов ли е?


Потребителски аватар
fucking_mind
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот fucking_mind » Съб 03 май 2008 12:36


За сместа сигурно си прав защото центровката аз съм си я правил,а филтъра е на около 2500



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта