Проблем докато загрее - Г2 GTI KR???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Проблем докато загрее - Г2 GTI KR???

Мнениеот aradovanov » Чет 01 май 2008 15:09


Колеги проблемът е следния: Докато позагрее колата... 4-5мин. пипна ли газта аха да изгасне! Като не е палена повече от 24 часа, първия път винаги гасне, след това пали, аз паля една цигара и като я изпуша тогава мога да тръгвам нормално. Помагайте, ходих на няколко маистора, но нищо не се оправи???




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 01 май 2008 17:53


Защо си мисля, че свещите, с които трябва да караш не са NGK BKUR7ET, а NGK BKUR6ET :roll:

Дано да не бъркам, нека се изкаже някой по-компетентен от мен :oops:


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aradovanov » Чет 01 май 2008 18:23


Вече съм с Беру, не бчх доволен от НЖК-то... модела по-късно но са 6.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aradovanov » Пет 02 май 2008 10:44


Свещите в момента са BERU UXF56 http://www.beru.com/english/produkte/zuendkerzen/ultrax.php
Проблема не е от свещите, смених 3 вида нямаше никаква разлика... Явно в Бургас не попаднах на майстор. Колата са кара всеки ден на къси разстояния, помагайте че е много изнервящо!

Възможно ли е да е от някоя вакуум тръбичка че изглеждат много съмнително?


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aradovanov » Пет 02 май 2008 21:21


Колеги никой ли няма идея къде е проблема?


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Пет 02 май 2008 23:48


бедна смес, но какво точно е - проблем или само настройки, трудно да се каже...почни от запалването - кабели, капачки, палци (на диагностика студена като е може да се види дали е от тях) и след това наляганията в инжекцията и обогатяването при студена, но за тая механична трудно ще намериш майстор


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aradovanov » Съб 03 май 2008 5:42


Някой може ли даде повече инфо за "cold start valve" и изобщо за системите за студен старт, четох че има и инжектор за студен старт който дава допълнително гориво, да не би в него да е проблема как се тества?


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Съб 03 май 2008 7:44


хм,значи несъм единствения с тоя проблем :evil:
вариантите до които достигнах аз са,регулатор на налягането,termotime switch,стартер , един вакуумен включвател който е до главата на инжекцията и регулиране на сместа,вече 6 месеца чуваркаме из мойта и неможем да го оправим тва,при мен този ефект се засилва при по-ниски температури(повече цигари пуша mhihi )
при теб така ли е


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Съб 03 май 2008 8:14


момчета вижте си дюзите някоя да не пикае .. вижте си и филтрите на последно место търсете в вакума причината :да: така беше на един клиент оказа се че 3 и 5 ( дюзата за студено палене ) пикаят яко и въздушния филтер и той беше зле смених му ги с едни изостанали тука и няма ядове в момента пали кара ...


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Съб 03 май 2008 9:56


fens_ написа:момчета вижте си дюзите някоя да не пикае .. вижте си и филтрите на последно место търсете в вакума причината :да: така беше на един клиент оказа се че 3 и 5 ( дюзата за студено палене ) пикаят яко и въздушния филтер и той беше зле смених му ги с едни изостанали тука и няма ядове в момента пали кара ...

и сега ако ни светнеш как да си проверим дюзите си златен :?:


Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот h4p » Съб 03 май 2008 13:26


5тата дюза трябва да е проблема...


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Съб 03 май 2008 18:56


pacohaker написа:
fens_ написа:момчета вижте си дюзите някоя да не пикае .. вижте си и филтрите на последно место търсете в вакума причината :да: така беше на един клиент оказа се че 3 и 5 ( дюзата за студено палене ) пикаят яко и въздушния филтер и той беше зле смених му ги с едни изостанали тука и няма ядове в момента пали кара ...

и сега ако ни светнеш как да си проверим дюзите си златен :?:


ами най-простия начин за който се сещам е :

1. сваляш всички дюзи ( най-добре пробвай първо с петата )
2. взимаш 5 борканчета/кофички или нещо от сорта ...
3. отиваш при таблото за бушоните и намираш ( мисля че беше реле номер 2 ) и му вадиш купунга/пластмасовата част отгоре ... ( за да можеш да го натиснеш да даде контакт за да се включи помпата ( за цента ти трябва още един човек )
4. разкачаш кутията на въздушния филтер и долната част с филтера ги оставаш настрана за да не пречат , после на горната част има едно като буталце - то ти трябва ( след като някой даде на късо релето вътре ) натисни буталцето и ще видиш как трябва да са ( дюзата трябва да прави хубава струя която се разпръсква , а не да пикое ..

ако пикае е за смяна , бтв когато извадиш дюзите гумичките на тях трябва да се смянят преди поставянето им обратно ...

п.п. това е възможна най-простото обяснение което можах да дам надявам се да съм помогнал ...


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Съб 03 май 2008 19:51


днеска си сменях о-пръстените на дюзите, немате си на идея кав к..р е, при положение че никога не са вадени и сменяни и старите са на кокалче...
колега, в Haynes pdf-a има инфо как се тестват поотделно вакуум суич, термо-тайм суич и петата дюза при студено палене. ако всичко това е добре - остава warm-up регулатора (това ако налягането в системата, електрото и дюзите са ти ок)


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aradovanov » Нед 04 май 2008 10:22


Добре де ако изключа кабела на петата дюза при студен старт и ако двигателя се държи по същия начин това няма ли да ми даде отговор дали проблема е в нея?
Някакава опасност ако го направя?


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Нед 04 май 2008 11:00


aradovanov написа:Добре де ако изключа кабела на петата дюза при студен старт и ако двигателя се държи по същия начин това няма ли да ми даде отговор дали проблема е в нея?
Някакава опасност ако го направя?



най-малкото което е ще въртиш 40 мин доде запалиш ....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Guffa, Sky_is_the_Limit и 57 госта