Golf 3 тече антифриз..

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 01 апр 2008 6:30


Абе колеги ...аз мисля,че проблема не е толкова в пластмасата колкото в опеченият О-пръстен....ако си намери О-пръстен с добро качество от същия размер( струва 50 ст) и всичко ще се реши....иначе новоят детайл може де има некачествено пластмасово тяло и самата пластмаса да се спука....




Потребителски аватар
jarulmo
Мнения: 429
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jarulmo » Пет 02 май 2008 14:58


joker написа:Абе колеги ...аз мисля,че проблема не е толкова в пластмасата колкото в опеченият О-пръстен....ако си намери О-пръстен с добро качество от същия размер( струва 50 ст) и всичко ще се реши....иначе новоят детайл може де има некачествено пластмасово тяло и самата пластмаса да се спука....


дано да си прав за тоя пръстен


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Мнениеот icefire » Пет 02 май 2008 20:16


Нов О-пръстен аз лично не успях да намеря по магазините за авточасти и си купих целия тройник, понеже не мога да съм 100% сигурен, дали тече от О-пръстена или от самия фланец. Ако пак се разтече, ще ида в Юнитрейд за едно ново уплътнение и ще си сложа стария тройник, който е и оригиналният.


Потребителски аватар
jarulmo
Мнения: 429
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jarulmo » Съб 03 май 2008 8:47


icefire написа:Нов О-пръстен аз лично не успях да намеря по магазините за авточасти и си купих целия тройник, понеже не мога да съм 100% сигурен, дали тече от О-пръстена или от самия фланец. Ако пак се разтече, ще ида в Юнитрейд за едно ново уплътнение и ще си сложа стария тройник, който е и оригиналният.


на мен от долния болт ми сълзи и това е и гарнитурка направих и силикон слох малко и пак сълзи и прави за една вечер бая големи петна отдоло


Потребителски аватар
icemenn
Мнения: 504
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот icemenn » Съб 03 май 2008 9:26


ех тия пласмаси са много калпави и моя е за смяна,но сериозно се замислям за стругар да ми го направи.проблема е само датчика че моя е с един датчик с 4 кабела по него и незнам как ще се получи


Потребителски аватар
jarulmo
Мнения: 429
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jarulmo » Съб 03 май 2008 10:26


направо съм се отчаел само на антифиз немога да и смогна да доливам


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Мнениеот icefire » Съб 03 май 2008 13:17


jarulmo написа:на мен от долния болт ми сълзи и това е и гарнитурка направих и силикон слох малко и пак сълзи и прави за една вечер бая големи петна отдоло


Охлаждащата течност е под налягане, със силикон никога няма да се уплътни. Тече ти от долния болт именно заради въпросния О-пръстен. Ако тече само оттам има реална възможност тройникът ти да е здрав. В такъв случай :arrow: гарнитура от Юнитрейд за 3.50 лв :idea:
Ако не - нов тройник. За ABU са най-скъпи (27-30лв) а за останалите мотори са около 20 лв ;)


nitemare
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nitemare » Съб 03 май 2008 13:44


Кажете на двигател AFT къде може да тече антифриз.От фланците не тече там не е мокро.Гумичката на датчика съм я сменил не е и от там.


Потребителски аватар
jarulmo
Мнения: 429
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jarulmo » Съб 03 май 2008 15:42


icefire написа:
jarulmo написа:на мен от долния болт ми сълзи и това е и гарнитурка направих и силикон слох малко и пак сълзи и прави за една вечер бая големи петна отдоло


Охлаждащата течност е под налягане, със силикон никога няма да се уплътни. Тече ти от долния болт именно заради въпросния О-пръстен. Ако тече само оттам има реална възможност тройникът ти да е здрав. В такъв случай :arrow: гарнитура от Юнитрейд за 3.50 лв :idea:
Ако не - нов тройник. За ABU са най-скъпи (27-30лв) а за останалите мотори са около 20 лв ;)


тройника го купих за 27 лева какво точно е тоя престен и каква ще тая гарнитурка


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Мнениеот icefire » Съб 03 май 2008 22:39


jarulmo написа:тройника го купих за 27 лева какво точно е тоя престен и каква ще тая гарнитурка


От страната, където тройникът се прикрепва към главата, има един елипсовиден канал и в него трябва да взлезне въпросното уплътнение (известно още като О-пръстен). Не забравяй като вадиш датчика, за да го сложиш на новия тройник, да му смениш и неговото уплътнение, както и това на капака на термостата.

погледни тук: http://volkswagen.msk.ru/cooling/g3/g3_cooling_rus.zip за да ти стане ясно каква е цялата система. На картинките много ясно се вижда :idea:


Потребителски аватар
jarulmo
Мнения: 429
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jarulmo » Съб 26 юли 2008 16:18


icefire написа:
jarulmo написа:тройника го купих за 27 лева какво точно е тоя престен и каква ще тая гарнитурка


От страната, където тройникът се прикрепва към главата, има един елипсовиден канал и в него трябва да взлезне въпросното уплътнение (известно още като О-пръстен). Не забравяй като вадиш датчика, за да го сложиш на новия тройник, да му смениш и неговото уплътнение, както и това на капака на термостата.

погледни тук: http://volkswagen.msk.ru/cooling/g3/g3_cooling_rus.zip за да ти стане ясно каква е цялата система. На картинките много ясно се вижда :idea:


само смяням и няма оправия тече от долноя болт и това е направо ша я запаля тая кола незнам какво да правя вече


jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот jims » Съб 26 юли 2008 16:29


-

Последна промяна от jims на Пон 16 юни 2025 11:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
jarulmo
Мнения: 429
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jarulmo » Съб 26 юли 2008 16:34


jims написа:Кое сменяш колега? Тройника или О-пръстена? Виж да не е нещо като при мен (мнението от предната страница).


тройника 2ти О-прустена и него двапъти и пак си тече от долния болт


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 26 юли 2008 18:00


сменяй всичко...о пръстена е временно решение...с времето се изпрегват тия лайна и се ебават...особено важно е за АБУ и АБД щото и термостата седи там...лека полека протича и колата започва да работи на 75 градуса....нова качествена пластмаса... :idea: /нови 0-пръстени задълже/ ремонта ще ти струва не повече от 50-60лв...успех



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bheart и 64 госта