Golf 3 тече антифриз..
- jarulmo
- Мнения: 429
- Регистриран на: Пон 07 авг 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
joker написа:Абе колеги ...аз мисля,че проблема не е толкова в пластмасата колкото в опеченият О-пръстен....ако си намери О-пръстен с добро качество от същия размер( струва 50 ст) и всичко ще се реши....иначе новоят детайл може де има некачествено пластмасово тяло и самата пластмаса да се спука....
дано да си прав за тоя пръстен
- jarulmo
- Мнения: 429
- Регистриран на: Пон 07 авг 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
icefire написа:Нов О-пръстен аз лично не успях да намеря по магазините за авточасти и си купих целия тройник, понеже не мога да съм 100% сигурен, дали тече от О-пръстена или от самия фланец. Ако пак се разтече, ще ида в Юнитрейд за едно ново уплътнение и ще си сложа стария тройник, който е и оригиналният.
на мен от долния болт ми сълзи и това е и гарнитурка направих и силикон слох малко и пак сълзи и прави за една вечер бая големи петна отдоло
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
jarulmo написа:на мен от долния болт ми сълзи и това е и гарнитурка направих и силикон слох малко и пак сълзи и прави за една вечер бая големи петна отдоло
Охлаждащата течност е под налягане, със силикон никога няма да се уплътни. Тече ти от долния болт именно заради въпросния О-пръстен. Ако тече само оттам има реална възможност тройникът ти да е здрав. В такъв случай


Ако не - нов тройник. За ABU са най-скъпи (27-30лв) а за останалите мотори са около 20 лв

- jarulmo
- Мнения: 429
- Регистриран на: Пон 07 авг 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
icefire написа:jarulmo написа:на мен от долния болт ми сълзи и това е и гарнитурка направих и силикон слох малко и пак сълзи и прави за една вечер бая големи петна отдоло
Охлаждащата течност е под налягане, със силикон никога няма да се уплътни. Тече ти от долния болт именно заради въпросния О-пръстен. Ако тече само оттам има реална възможност тройникът ти да е здрав. В такъв случайгарнитура от Юнитрейд за 3.50 лв
![]()
Ако не - нов тройник. За ABU са най-скъпи (27-30лв) а за останалите мотори са около 20 лв
тройника го купих за 27 лева какво точно е тоя престен и каква ще тая гарнитурка
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
jarulmo написа:тройника го купих за 27 лева какво точно е тоя престен и каква ще тая гарнитурка
От страната, където тройникът се прикрепва към главата, има един елипсовиден канал и в него трябва да взлезне въпросното уплътнение (известно още като О-пръстен). Не забравяй като вадиш датчика, за да го сложиш на новия тройник, да му смениш и неговото уплътнение, както и това на капака на термостата.
погледни тук: http://volkswagen.msk.ru/cooling/g3/g3_cooling_rus.zip за да ти стане ясно каква е цялата система. На картинките много ясно се вижда

- jarulmo
- Мнения: 429
- Регистриран на: Пон 07 авг 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
icefire написа:jarulmo написа:тройника го купих за 27 лева какво точно е тоя престен и каква ще тая гарнитурка
От страната, където тройникът се прикрепва към главата, има един елипсовиден канал и в него трябва да взлезне въпросното уплътнение (известно още като О-пръстен). Не забравяй като вадиш датчика, за да го сложиш на новия тройник, да му смениш и неговото уплътнение, както и това на капака на термостата.
погледни тук: http://volkswagen.msk.ru/cooling/g3/g3_cooling_rus.zip за да ти стане ясно каква е цялата система. На картинките много ясно се вижда
само смяням и няма оправия тече от долноя болт и това е направо ша я запаля тая кола незнам какво да правя вече
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
сменяй всичко...о пръстена е временно решение...с времето се изпрегват тия лайна и се ебават...особено важно е за АБУ и АБД щото и термостата седи там...лека полека протича и колата започва да работи на 75 градуса....нова качествена пластмаса...
/нови 0-пръстени задълже/ ремонта ще ти струва не повече от 50-60лв...успех

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bheart, Google [Bot] и 69 госта