Въпрос относно смяна на ангренажен комплект?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Въпрос относно смяна на ангренажен комплект?

Мнениеот DAXC » Сря 30 апр 2008 16:31


Колата е с двигател 1.8 16V. В няколко сервиза (където познавам майсторите) попитах за смяна на ролки и ремъци и те ми предложиха първо да отворят и да проверят какво е състоянието на ролките. Ангренажния ремък ще се смени задължително, а понеже колата е с бензинов двигател ако ролките са здрави ( а за тях се предполага, че имат някакво качество, за разлика от тези които се предлагат на българския пазар ) и нямат луфтове и нямат шумове да не ги сменят.
Знам, че най-добре е да се сменят, но предлаганото от майсторите има ли логика и заслужава ли си да се направи така както те ме съветват?




Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Сря 30 апр 2008 16:50


аз си позволих да направя това само с водната помпа... но не смея и ролките да запазя старите... следващия път сигурно ще сменя и водната помпа... като запазиш старите ролки риска се увеличава със всяка ролка...


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 30 апр 2008 17:01


по-добре смени ролката :idea: но не с ИНА :?
ако ти трябва ролка ина ще ти подаря моята...на 2000 км е :lol:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Сря 30 апр 2008 17:33


от десет години карам само голфове и на всички съм слагал ролка ИНА, до сега без проблем, сменям ги на 40 000 км.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 30 апр 2008 17:49


само аз ли съм случил на кофти партида :? :dontknow: :010:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Сря 30 апр 2008 17:50


Smoke написа:само аз ли съм случил на кофти партида :? :dontknow: :010:

може само аз да съм уцелил. :wink:


KOKO ГЕОРГИЕВ

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Сря 30 апр 2008 18:13


Smoke написа:по-добре смени ролката :idea: но не с ИНА :?

Тя е била толкова ИНА, колкото сме ние космонавти.:shock
Преди няколко часа убеждавах един мой познат да не прави подобни зловещи експерименти и дано ме послуша. :roll:


Потребителски аватар
petar4o89
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот petar4o89 » Сря 30 апр 2008 18:57


Е вече си се набутал достатъчно така че недей си прави експерименти!
Според мен сменяй целия комплект!


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 30 апр 2008 23:18


Като взех моя голф майстора каза същото и смених само ангренажния ремък ,след 58 000км дочух подозрителни звуци откъм капака на ремъка и реших че е крайно време да се сменя целия комплект. След смяната се се оказа че всички ролки и водната помпа са били на финалната права на житейския си път така че ако решиш да смениш само ремъка гледай да не чакаш повече от 40-50 000км преди да смениш всичко останало за да не стане кофти тръпка :wink:


Потребителски аватар
doko
Мнения: 487
Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир
Контакти:

Мнениеот doko » Сря 30 апр 2008 23:47


Мхм и на брат ми на колата (сахо втс) по същия начин процедираха.
Аз уж и ролката казах но тоя врътна я и каза, че е добре и не я смени :roll:


Потребителски аватар
offside
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
Автомобил: Passat B5 1997
Двигател: 1.8 20v ADR
Местоположение: гр.София

Мнениеот offside » Пет 02 май 2008 17:15


И аз не препоръчвам да се правят такива експерименти да няма после мяу ;) пък и какво значи качеството на нашия пазар - се пак частите не се правят в бг , а идват от чужбина същите които се слагат и на техните коли (германско например) .. се пак ако решиш да не сменяш сега ролки , подкрепям колегите - не повече от 30-40 к. ;) успех :)


Потребителски аватар
valeri1
Мнения: 52
Регистриран на: Съб 30 юни 2007 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

valio

Мнениеот valeri1 » Съб 03 май 2008 12:35


Аз имах същото предложение от майсторите, но предпочетох, като сменям да сменям всичко, за по сигурно, утре да не им стана клиент.


Потребителски аватар
stankata
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stankata » Вто 13 май 2008 22:29


задължително и ролките.по някога проблема идва не от ремъка а от ролките.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Въпрос относно смяна на ангренажен комплект?

Мнениеот joker » Сря 14 май 2008 8:41


DAXC написа:Колата е с двигател 1.8 16V. В няколко сервиза (където познавам майсторите) попитах за смяна на ролки и ремъци и те ми предложиха първо да отворят и да проверят какво е състоянието на ролките. Ангренажния ремък ще се смени задължително, а понеже колата е с бензинов двигател ако ролките са здрави ( а за тях се предполага, че имат някакво качество, за разлика от тези които се предлагат на българския пазар ) и нямат луфтове и нямат шумове да не ги сменят.
Знам, че най-добре е да се сменят, но предлаганото от майсторите има ли логика и заслужава ли си да се направи така както те ме съветват?

Би ли написал индекса на ДВГ ???!



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта