


Ядове с арматурното табло на Голф2!
- popodopolo
- Мнения: 230
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 10:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Pavcho2 написа:Кажи какво пише след ВДО за да знам дали имам брояча на км. мисля че той може да се смени но все пак трябва да проверя.
То хубаво да кажа но не ми се разглобява пак...Просто нямам толкова нерви!Ще си го карам така!Обадих се на момичето от което взех колата...Каза че и при нея не е работил километража

това с дневния колометраж се получава когато зануляваш километража когато колата е в движение ,винаги зануляваи в спряло полужение защото жилото ти върти а ти нулираш километража и в таблото зъбчатките ти прехвърлят.Ама не е страшно всички часовникари са способни да ти го направят.отиваи към някъкъв сервиз за часовници
- popodopolo
- Мнения: 230
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 10:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Pavcho2 написа:Еми когато се налага да смениш масло ще караш на звук когато се налага да смениш ремък и ролка незнам дали няма да си помислиш защо ти е този брояч .
Виж,за това не съм се замислял

Най-вероятно ще търся някое употребявано табло...И евентуално някой който може да свърши цялата процедура по подмяната..!Защото когато свалях моето откачих жилото но не успях да откача двете букси...Видях че лампичките са здрави и това зеленото ел."платно" е VDO!
- bobiivanov
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- popodopolo
- Мнения: 230
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 10:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Километраж на Г2 да работи е цяло чудо
.
Аз съм си вадил таблото поне 10 пъти . Проблема най-често е че оста заедно с една пластмасова зъбчатка се измъкват лека-полека и в един момент когато не са зацепени - нямаш километраж .
На тази осчица
е набито едно "търкалце" откъм вътрешността , там където са цифрите
и то би трябвало да държи оста с пластмасовата зъбчатка . Обаче няма ни стопорен болт , нито нищо . Последният път извадих всички "таркалета" с цифрите и позапресовах колелцето (то е от някаква алуминиева сплав) . От тогава нямам проблем (около година).
Другият (по-лесен за ремонт) вариант е пласмасовата зъбчатка да се е "спукала" и само тя да се измъква от оста .

Аз съм си вадил таблото поне 10 пъти . Проблема най-често е че оста заедно с една пластмасова зъбчатка се измъкват лека-полека и в един момент когато не са зацепени - нямаш километраж .
На тази осчица


Другият (по-лесен за ремонт) вариант е пласмасовата зъбчатка да се е "спукала" и само тя да се измъква от оста .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта