GOLF5 150к.с.бенЗин или 140к.с.диЗел- купих го!!!

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Сря 07 май 2008 14:36


propparo написа:...но ако има турбиниран дизел бих го накарал след 4-5 здрави ръчкания на колата да я угаси веднага всеки път,и пак ще си говорим дали нищо не му става на дизела...


A ако не го гаси веднага? А ако сипва правилното масло? А ако след ръчкане гасиш веднага турбиниран бензинов? А ако беше баба мъжка и т.н. в тоя дух :wink:

И въобще да напомня че сме 2008 година и нещата не са както преди 30 години!

A това как обслужването на дизела било н´ам си колко къде го пише?

Последна промяна от yossarian на Сря 07 май 2008 15:06, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Сря 07 май 2008 14:39


yossarian написа:
propparo написа:...но ако има турбиниран дизел бих го накарал след 4-5 здрави ръчкания на колата да я угаси веднага всеки път,и пак ще си говорим дали нищо не му става на дизела...


A ако не го гаси веднага? А ако сипва правилното масло? А ако след ръчкане гасиш веднага турбиниран бензинов? А ако беше баба мъжка и т.н. в тоя дух :wink:

И въобще да напомня че сме 2008 година и нещата не са както преди 30 години!

И това как обслужването на дизела било н´ам си колко къде го пише?
на дизела нищо му няма само турбинката ще си замине ако я гасиш на високи обороти,предполагам знаеш защо колега propparo :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 07 май 2008 15:14


Дизела верно не държи на високи обороти ,само че за да го "изпържиш" не е нужно да го караш с 4500-5000 оборта.Отделно като го ръгаш до 4500 си му е напълно в норма-доста хора в форума включително и аз го правят.Бензинова кола със турбо също не трябва да я гасиш след "изпълнения" и не е добре да я пържиш студена/то и двете неща се отнасят и до нетурбинирани коли,но в по-малка степен/.По мое мнение ако не смяташ да газифицираш си вземи дизел ,или поне бензинка ама с турбо/въпреки че там "чиптунинга" не е толкова лесен колкото си мислят всички - щото стават едни бедни/богати смеси едно чудо :? - е верно вече найстина ще върви истински/


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Сря 07 май 2008 18:25


Еййй,ама човек да не каже лоша дума за дизела тука :lol: :lol: :lol:
Естествено че признавам всичко хубаво в дизела,но медала си има и обратна страна.
За колегата който се чуди от къде било това ми мнение че дизелчето е по-скъпо за поддръжка--ами имам преки наблюдения върху Голф4 ARL и BMW трета серия 193к.с. на почти еднакви години на производство.
Еми предпочитам BMW-то,честно да си кажа.Като цена са почти равни,като разходи по консумативи бавареца е по-евтин,като вървене върви повече от ARL-а,само разхода му идва малко соленичък,но газовия инжекцион последно поколение изравнява нещата,че даже и му дава едно рамо напред.
А и марката си е марка,хайде да не се лъжем.Возия,гъзария,имидж,цена на препродаване,външен вид,екстри..........--това също е в различна степен важно за различните хора.


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Сря 07 май 2008 18:39


Да ама BMW е на едни други цени.
Аз като фен на бензинките ( Поръчал си дизел по разни причини) да те питам мислил ли си за 1.4TSI? Аз го обмислях но беше голям срока на доставка, над 6 месеца доколкото помня... в Порше БГ имат тестов 1.4TSI пробвай го поне.


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Сря 07 май 2008 18:42


propparo написа:И все пак и аз бих казал,че говорейки за автомобил в тази ценова гама,все ми се струва че има по-удачни избори а не точно Голф.


дай пример колега, аз лично за 42-43000 лв. по-добро от Голф 5 ТДИ 140 коня (4мотион или ДСГ) не виждам. Може би Ауди А3 ама там цената е маалко повече, с около 10000лв. ;-)
Auris dizela e 42000 ама е 126 коня, Авенсиса базовия е там някъде, ама базов, Пежо 308 - само лоши неща за него досега, БМВ мисля, че не е в този ценови клас, Мерцедес също, Може би Мазда 3, там не знам дизеловите какви мотори имат и колко струват.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Сря 07 май 2008 19:04


Кви примери--мобилето.бг е необятно с примери.
За тея пари ще си взема и S-класа,и петица дизелова BMW и то акцизна,и E-класа,и ауди А6,като говорим за коли около 2004 за баварците и около 2001-2002 за мерджаните.
А все ми се струва че и Голф 7 няма да може да им се намаже.
Но нека не става поредния спам.Истината е тази,друг е въпроса че това е форума на VW и истината тук е малко поизкривена.


Потребителски аватар
vaskoniracing
Мнения: 133
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот vaskoniracing » Сря 07 май 2008 19:39


И така накрая стана отново лудница.Преди година карах 3ка 2е и да си приzная 4естно сам я пребивал от каране,съсипвал сам по 4гуми на ден от ръ4ни,карал сам я с 200+ и то в продължение на доста километри и zа 40хил.км. не можах да я с4упя.ОК да харесвам и BMW особенно cupe,но не и limusine каквито са А6 и 5та сер.Просто харесвам компактният клас автомобили а zа тия пари ми е минавало преz ума и RX8,но акциzи и обслужването са ме откаzали от тоzи вариянт.За мен ли4но 5тицата като автомобил и цена е приемлива и естественно ни бих я ръ4кал като 2е-то като се има в предвид цената,но все пак...... :drive p.s.става въпрос zа автомобил 2ра ръка.


Потребителски аватар
Smurfette
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 28 ное 2006 15:14
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: 2006
Местоположение: София

Мнениеот Smurfette » Сря 07 май 2008 20:03


Една Идея и от мен - виждам че си се спрял на автомобил в края на живота си - Голф 5. Същото положение е и Мазда 3, догодина излиза новия модел, на мен лично повече ми харесва във всяко отношение, особено на возене(М3 безн. 150кс) - като пари май горе-долу като гледам на старо пак са съпоставими. Ако изчакаш още малко може и да паднат още повече.


Потребителски аватар
arrougance
Мнения: 764
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот arrougance » Сря 07 май 2008 20:42


Не си зимай дизел,може да е дефектен,както пове4ето 2.0 тди ;),бензина по малко брамчи,повече варви и повече гори.Направи си сметка какво ще ти е изгодно


Потребителски аватар
Apokalypsis
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Apokalypsis » Сря 07 май 2008 20:57


Аз лично съм голям фен на дизела-малко гори този двигател и има прилична динамика, на виж на един Г5, малък хечбек с 3 врати, повече ще му ходи бензина-наистина чуваш какво караш и динамичните показатели са супер(лошо, че с бензинката по-често ще ходиш до бензиновата колонка) :) Откъм поддръжката нз как са-попитай arrougance-той има пасат Б6-2.0TDI.Успех в избора!


Потребителски аватар
luciuz
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот luciuz » Сря 07 май 2008 21:49


аз ще дам един глас за дизела - бензиновия FSI 150 к.с. съм карал на пасат, а TDI 140 к.с. на моя голф и пак на пасат. Определено тръпката на турбото, което завърта още на 1700 оборота ме грабва:)

Иначе ми харесва 1.8 TFSI 160 к.с., но на голф още не се предлага, а и няма DSG за него. Може би ще го пуснат направо с DSG/7, както на superb.


Потребителски аватар
vaskoniracing
Мнения: 133
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот vaskoniracing » Сря 07 май 2008 22:22


Раzбирасе 6те бъда благодарен на колегата arruogance да сподели преките впе4етления от тоzи мотор и по-то4но какви дефекти има при него и до колко 4есто е сре6тан даденият проблем.Не исках да споменавам,но в момента работя в Германия и търся главно автомобил от тук,а простата при4ина да не мога да иz4акам е жена ми.Ако се прибера с теzи пари в BG 6те има ремонти и zа какво ние такава кола по добре 4-ка примерно.Така,4е.... :banghead:


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот AmW » Сря 07 май 2008 22:25


Брат ако бях на твое място нямаше да се колебая за мотора въобще :) И от мен имаш глас за дизела(няма да изброявам предимства и недостатъци щото вече се повтаряме)


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Сря 07 май 2008 23:11


propparo написа:...За колегата който се чуди от къде било това ми мнение че дизелчето е по-скъпо за поддръжка--ами имам преки наблюдения върху Голф4 ARL и BMW трета серия 193к.с. на почти еднакви години на производство...



Темата, както пишеш по-долу вярно се обърна на спам. А сравнението което правиш, звучи долу-горе така:

Кое е по дълго, литъра или килограма?


За 100 000 км кое това на дизела дето ще го сменяш по-често и ще е по-скъпо в пъти от бензина? Аз, за разлика от теб, нямам собствено мнение по въпроса, защото смятам че 4-5те безинови и дизелови коли които ползвам в момента, не ми дават достатъчно информация за такава преценка. Затова се доверявам на мнението на хора правили сравнение на хиляди, еднакви автомобила при еднакви условия на експлоатация и поддръжка.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта