Волана ми дърпа наляво при ускорение - РЕШЕНО x 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
specialist
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFT 1997
Местоположение: София

Мнениеот specialist » Сря 30 апр 2008 22:34


Колеги как са вашите тампони на макферсона моя ляв май е разбит . Някой изключи ли го като възможен причинител на тая чума

А, да. И тях ми ги смениха профилактично с добри - Лемфьордер. Няма подобрение.




Потребителски аватар
zeroheat
Мнения: 225
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zeroheat » Пет 02 май 2008 12:12


здр

вчера потествах за няколко часа колето до Витоша и обратно и да ви кажа не съм имал никакви проблеми. Това дърпане на една страна не се появи?!? Нямам си и идея защо. Може би е заради сухия път както споменаха няколко колеги .... незнам. Кажете ако имате напредак по диагностицирането на този проблем.

чао


Потребителски аватар
SBobi
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp

Мнениеот SBobi » Пет 02 май 2008 19:03


Според мен са вътрешни накрайници на кормилната щанга или нещо по самата хидравлика(рейка). Проверете си хубаво маншоните на вътрешните накрайници да не са скъсани. Дори и да не са това не значи че самия накрайник не е заминал. Попринцип такива симпоми се появяват при заминали тампони на носачите и кормилни накрайници! Колегите казват че са ги сменяли и ефекта си е същия, но никаде не прочетох някой да е сменял вътрешни накрайници на кормилната щанага! Това ми идва като идея! Незнам какво друго при положение че всичко изброенео дотук колегите са го сменяли без резултат!! Успех


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пет 02 май 2008 20:04


SBobi написа:Според мен са вътрешни накрайници на кормилната щанга или нещо по самата хидравлика(рейка). Проверете си хубаво маншоните на вътрешните накрайници да не са скъсани. Дори и да не са това не значи че самия накрайник не е заминал. Попринцип такива симпоми се появяват при заминали тампони на носачите и кормилни накрайници! Колегите казват че са ги сменяли и ефекта си е същия, но никаде не прочетох някой да е сменял вътрешни накрайници на кормилната щанага! Това ми идва като идея! Незнам какво друго при положение че всичко изброенео дотук колегите са го сменяли без резултат!! Успех


В една подобна тема мисля че някой беше писал че е сменял накрайници ако не се лъжа :roll:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Чет 08 май 2008 16:03


Днес ходих в Ауто Тест - тестваха колата и вдигнаха ръце - всичко здраво, а не е ясно защо дърпа :?


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 10 май 2008 15:52


Днес ми писна - така и така смених всичко по колата и само каретата останаха реших да си купя :lol:

Марката е SPIDAN от Ауто+ 108.50лв - препоръчана от Никси.
Каретата си идват комплект с:
1.маншон
2.гайка
3.2 шайби, 1-та със зъбчета
4.2 зегерки
5.болтове
6.Скоба за стягане на маншона към полуоската
7.1 пакетче грес
Направо си е цял ремонтен комплект :D

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Следващата седмица предстои да отворя малко работа на Никси :wink: .. и после да се самоубия ако не е това проблема


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Сря 14 май 2008 11:52


ЧУДЯ се дали да се самоубивам :lol:
Тропането като от незавити болтове на джанта изчезна - характерно за карета, каретата имаха мъничак вътрешен луфт, които уж се появявал след първите 3000-4000км :roll:
Но ДЪРПАНЕТО остана :cry: :cry: :cry: :cry:

Други идеи ? Да сменя колата :?: :evil:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Чет 15 май 2008 8:20


ъп- на темата - ПОМООООООООООЩ :lol: :lol: :lol: :lol: :cry: :cry: :cry:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 17 май 2008 16:46


Още по темата.
Ходих днес в Друмник - гледаха колата под лупа 30 минути и НИЩО.
Заключение - по поддържана и здрава кола не са виждали :cry: :cry: :cry:
А какви ли не ръждясали каляски се движат по улицата, обаче нямат моя проблем :cry: :cry:
Дадох 25лв за да ми кажат, че не могат да ми решат проблема и че не знаят какво може да го предизвиква дори ..О
Казаха само, че волана не седи право - т.е. на оста на волана има 1 точка, която белязва идеалната среда на рейката - и тя трябва да се закара в средата на таблото и останалото да се намества с накрайниците на рейката, а не - както дойде, после се вади волана
и така се компенсира ..

Питам ги кой разбира повече от тях в тая област? Казаха Юнитрейд.

Газ към Юнитрейд, защото явно няма накъде вече.
Отидох в ПОРШЕ ИЗТОК - приемчика се оказа голям пич.
Дадох му голфи напред назад в паркина няколко пъти и почна да се чеше по главата. Прегледа разпечатката от реглажа и той беше първия човек, който след като я видя ми каза че предно ляво колело е някакви милимунди преди предно дясно и че задно дясно колело
е наклонено още някакви милимунду навътре. Това е някакви милимунди извън границите, но да предизвика завиване на волана още при супер ниска скорост не е възможно ..
Каза също, че е ВЪЗМОЖНО да е от СКОРОСТНА КУТИЯ/ДИФЕРЕНЦИАЛ. Нямат специализирани уреди с които примерно могат да ми измерят какво усилие се предава на предно дясно колело и какво на предно ляво при изправен волан. Ако е доста различно, това веднага би обяснило защо завива волана.
Не знам дали дино тест-а дава такава справка - усилие предавано от различните колела :roll:

Сега ще пиша на колегите от темата с този проблем - предполагам да се съберем и да си поговорим и да намерим общото в случая.

Аз залагам за скорости - има някакви данни за износване - колата все пак е над 100 000км ...


Потребителски аватар
vaskoniracing
Мнения: 133
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот vaskoniracing » Нед 18 май 2008 1:43


Братле след като си сменил вси4ко по ока4ването провери дали няма6 някаде пукнатина на гредата,която носи целият мотор.А3 имах подобен проблем с GOLF2,които бе6е с спортно ока4ване и се ока3а,4е та3и греда(мисля 4е и викат магаре)е пукната и от там се полу4ава6е това усукване.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Нед 18 май 2008 9:39


vaskoniracing написа:Братле след като си сменил вси4ко по ока4ването провери дали няма6 някаде пукнатина на гредата,която носи целият мотор.А3 имах подобен проблем с GOLF2,които бе6е с спортно ока4ване и се ока3а,4е та3и греда(мисля 4е и викат магаре)е пукната и от там се полу4ава6е това усукване.


Това е интересна идея, мерси!
А ти как откри твоята пукнатина? С просто око или ?
Хръмва ми и друга идея покрай тази - ако при монтажа на магарето или двигателя, нещо е монтирано не както трябва - примерно леко накриво
и да си има постоянно някакво усукване ... :roll:
От друга страна като се замисля - не може ли това усукване да се компенсира от каретата :roll:

И последно - дали това дърпане не може да се причини от диференциала - ако подава 51 - 49% мощност на различните колела :roll:

Още по темата - колата си дърпа така вече 2 години - ако беше тая пукнатина нямаше ли да се увеличи пукнатината и да почне да дърпа още повече и .... :027:


Потребителски аватар
vaskoniracing
Мнения: 133
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот vaskoniracing » Нед 18 май 2008 19:24


И3винявай,но не 3наех,4е то3и проблем го има6 2год.Тогава със сигорност не е та3и греда,и все пак провери да ли не е сменяна преди,просто ако има6е някакво и3ли6но движение трябва6е да го усети6.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Нед 18 май 2008 20:22


vaskoniracing написа:И3винявай,но не 3наех,4е то3и проблем го има6 2год.Тогава със сигорност не е та3и греда,и все пак провери да ли не е сменяна преди,просто ако има6е някакво и3ли6но движение трябва6е да го усети6.


Някаква идея как да го разбера това :roll:
Иначе мисля че няма излишно движение - защото ако беше така
то при подаване на газ дори като държа волана направо, колата пак трябва да почне да ходи надясно, а тя си седи в пътя (засега) :?


Потребителски аватар
vaskoniracing
Мнения: 133
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот vaskoniracing » Пон 19 май 2008 21:47


При такъв пра3ен ход след като подаде6 га3 се полу4ава леко усукване на волана,което няма как да не усети6,но ако бе6е та3и греда 3а която писах досега 6те6е да се е скъсала и мотора 6те6е да е паднал на 3емята.Ли4но на мен ми се струва по4ти невъ3можна историята с диференциала,но все пак има хора които ра3бират или по_то4но са спецове в та3и област и след като си сменил вси4ки тампони по ока4ването(което 3а мен е една от основните при4ини)то наистина дано ра3ре6и6 по_скоро то3и проблем :?: :wink:


Потребителски аватар
vaskoniracing
Мнения: 133
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот vaskoniracing » Пон 19 май 2008 21:49


При такъв пра3ен ход след като подаде6 га3 се полу4ава леко усукване на волана,което няма как да не усети6,но ако бе6е та3и греда 3а която писах досега 6те6е да се е скъсала и мотора 6те6е да е паднал на 3емята.Ли4но на мен ми се струва по4ти невъ3можна историята с диференциала,но все пак има хора които ра3бират или по_то4но са спецове в та3и област и след като си сменил вси4ки тампони по ока4ването(което 3а мен е една от основните при4ини)то наистина дано ра3ре6и6 по_скоро то3и проблем :?: :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта