Как да намаля шума в купето, без да запушвам генерацията?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Как да намаля шума в купето, без да запушвам генерацията?

Мнениеот musura » Чет 08 май 2008 19:02


Някакви идеи? Важните за мен са колектора и крайното гърне, които не искам да сменям. Между тях фабрично има две гърнета, като второто (голямото под задната седалка) в момента е заменено с тръба, понеже му беше дошло време за смяна и мислех, че няма да стане много шумно в купето. Малкото е walker и си е нормално. Обаче на дълъг път не се живее... особено както карам 5000+ оборота, голямо реване, голямо чудо...

Как да смекча рева в купето, без да скопявам колата?




Потребителски аватар
snoopgod
Мнения: 670
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот snoopgod » Чет 08 май 2008 19:06


смени колата :lol:иначе средното/правоъгълното/ най-много подтиска шума.. ама е и най-цифра :wink:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 08 май 2008 19:10


Изнеси края на накрайника след ръба на бронята и прегледай хубаво за течове на изгорели газове!
Сложи от онези алуминиеви щитове, които се слагат на по-новите коли.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 08 май 2008 19:13


Накрайника на крайното гърне си излиза достатъчно. Течове на газове мисля, че няма. Поне при последния оглед.

От къде може да се намери такова гърне (правоъгълното), обаче някакво по-специално (да не запушва) или какво мога да сложа на негово място?


Потребителски аватар
Mapa
Мнения: 134
Регистриран на: Пет 25 яну 2008 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mapa » Чет 08 май 2008 19:47


Обезшуми купето, в разните магазини за кар аудио продават всякакви шукариики.


пп На дълъг път с 5000+ оборота ли караш :?: :shock


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 08 май 2008 21:32


Mapa написа:Обезшуми купето, в разните магазини за кар аудио продават всякакви шукариики.


пп На дълъг път с 5000+ оборота ли караш :?: :shock


Ми то и аз така карам...

Мусурски... има едни такива "флейти" за бръмчащите гърнета, обаче малко поспъват колата и тормозят...


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Чет 08 май 2008 21:52


Аааа, видя ли - са ще дойдеш на мойто! :wink:
Т'ва в кръга на шегата - най-добре си намери друго "правоъгълно" гърне. То върши цялата работа - карал съм без задно гърне и искам да ти кажа, че разлика няма! м/у другото т'ва квадратното гърне е проходно, но разчита на завихряне на газовете и им намалява скоростта.
Друг вариант е да сложиш на негово място малко проходно гърне - накакво универсално. Не е същото, но е по-добре.
П.П. В "Тояга" продават шумозглушителен материал Dynamat, ама се съмнявам да те спаси, а и цената е....... :horror:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 08 май 2008 22:03


neon написа:Друг вариант е да сложиш на негово място малко проходно гърне - накакво универсално.


Какво ще кажеш за този резонатор, Remus е, незнам оригинално за каква кола, нядявам се да е поне фи50, но чакам колегата да го премери и евентуално да го купя от него:

Изображение
Изображение

На снимките е монтирано точно на мястото на "правоъгълното" гърне на Г2 :wink:


pesho34
Мнения: 114
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sliven

Мнениеот pesho34 » Чет 08 май 2008 23:18


нее за твоита кола това нешто с малки траби е


Потребителски аватар
snoopgod
Мнения: 670
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот snoopgod » Пет 09 май 2008 0:44


musura написа:От къде може да се намери такова гърне (правоъгълното), обаче някакво по-специално (да не запушва) или какво мога да сложа на негово място?

Не знам откъде може да си го намериш...оригиналното за 2е е..аз го смених с за 90 коня/доста по-малко е на aspo/стана по-шумничко ..но и малко отпуши мотора :roll:


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пет 09 май 2008 1:24


А бе гледай диаметъра на тръбата да е мин.55мм, тоест подходящ за тебе!


Потребителски аватар
Bubo
Мнения: 584
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:30
Автомобил: Audi S4 Biturbo
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Bubo » Пет 09 май 2008 2:16


musura написа:
neon написа:Друг вариант е да сложиш на негово място малко проходно гърне - накакво универсално.


Какво ще кажеш за този резонатор, Remus е, незнам оригинално за каква кола, нядявам се да е поне фи50, но чакам колегата да го премери и евентуално да го купя от него:


Оригинално е от Ford Sierra 2.0/2.0 16v :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 09 май 2008 8:23


На Голф 2 1.8 мотор диаметъра на гърнетата на вход и изход и диаметъра на тръбите е на Ф50! За ГТИ-та са същия диаметър, само че на крайното излизат две тръби с малък диаметър, вместо една с голям! В АСПО преди година, когато баща ми купува гърнетата за Голфа, взе за 1,8, щото нали ше слагаме тоя мотор и комплект там, без отстъпки, без нищо двете гърнета бяха 80лв, сега са около 90на, средната тръба е 15лв! Баце, на 5та с кутия 2Y с КР с 15 джанти с на 50 гуми, при 5000 оборота си около 180-190км/ч! А в големи обороти всяка кола ръмжи и всяка кола е шумна! Друго решение е, ти сега си с 0.91 предавателно число на пета скорост, ако сложиш от 4Т кутия мисля, че беше или от 4S пета скорост с предвателно число 0,70-0,75 ще ти паднат значително оборотите на пета при по-висока скорост! Онези кутии са с 3,89 диференциали, а ти си с 3,667, и тяхната пета с твоя диференциал се получава перфектно съчетание за дълъг път! Не съм сигурен, само дали пета ще пасне на диаметъра на вала на 2И кутията, след около 20на дни ще ти кажа дали пасва, щото тогава ше правя тая трансплантация!

Крисо!


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пет 09 май 2008 8:36


Може да направиш тоя вариант с 5-та скорост,........ ако не искаш да вдигаш повече от 190-200км/ч! Вярно че оборотите падат надолу с около 1000-1500 (зависи от режима на работа), но се получава такава "дупка" м/у 4-та и 5-та, че ще ти се стори че си сложил 6-та!!! :wink:
Освен това (проверено) - двигателя няма сила да засили колата при това предавателно число до прекъсвач. Иначе теоретично при 7200 об/мин. трябва да си на около 285км/ч!!!!!!!!! :shock :lol:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 09 май 2008 8:39


Не теоритично, баш с толко трябва да си си! :lol:
Зависи от моторетката, мусура с тоя блок, генерацийки няма да му е проблем да развърта мотора, а и гледал съм клипчета с Голфа му, има доволно сила! А и аз за 8 клапановия ще взема в крайна сметка един шрик на 276градуса, та се надявам и аз да имам възможност да го поразвъртам! А тая дупка, може да се избегне ако дъниш на 4та до 5000-6000! :lol: Ама с 2И кутията мотора е пред пръсване при около 215-220км/ч, а с тая пета ще е при 280-290км/ч :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта