Някакви идеи? Важните за мен са колектора и крайното гърне, които не искам да сменям. Между тях фабрично има две гърнета, като второто (голямото под задната седалка) в момента е заменено с тръба, понеже му беше дошло време за смяна и мислех, че няма да стане много шумно в купето. Малкото е walker и си е нормално. Обаче на дълъг път не се живее... особено както карам 5000+ оборота, голямо реване, голямо чудо...
Как да смекча рева в купето, без да скопявам колата?
Как да намаля шума в купето, без да запушвам генерацията?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Аааа, видя ли - са ще дойдеш на мойто!
Т'ва в кръга на шегата - най-добре си намери друго "правоъгълно" гърне. То върши цялата работа - карал съм без задно гърне и искам да ти кажа, че разлика няма! м/у другото т'ва квадратното гърне е проходно, но разчита на завихряне на газовете и им намалява скоростта.
Друг вариант е да сложиш на негово място малко проходно гърне - накакво универсално. Не е същото, но е по-добре.
П.П. В "Тояга" продават шумозглушителен материал Dynamat, ама се съмнявам да те спаси, а и цената е.......

Т'ва в кръга на шегата - най-добре си намери друго "правоъгълно" гърне. То върши цялата работа - карал съм без задно гърне и искам да ти кажа, че разлика няма! м/у другото т'ва квадратното гърне е проходно, но разчита на завихряне на газовете и им намалява скоростта.
Друг вариант е да сложиш на негово място малко проходно гърне - накакво универсално. Не е същото, но е по-добре.
П.П. В "Тояга" продават шумозглушителен материал Dynamat, ама се съмнявам да те спаси, а и цената е.......

- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
neon написа:Друг вариант е да сложиш на негово място малко проходно гърне - накакво универсално.
Какво ще кажеш за този резонатор, Remus е, незнам оригинално за каква кола, нядявам се да е поне фи50, но чакам колегата да го премери и евентуално да го купя от него:
На снимките е монтирано точно на мястото на "правоъгълното" гърне на Г2

- snoopgod
- Мнения: 670
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 21:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
musura написа:От къде може да се намери такова гърне (правоъгълното), обаче някакво по-специално (да не запушва) или какво мога да сложа на негово място?
Не знам откъде може да си го намериш...оригиналното за 2е е..аз го смених с за 90 коня/доста по-малко е на aspo/стана по-шумничко ..но и малко отпуши мотора

- Bubo
- Мнения: 584
- Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:30
- Автомобил: Audi S4 Biturbo
- Двигател:
- Местоположение: Перник
musura написа:neon написа:Друг вариант е да сложиш на негово място малко проходно гърне - накакво универсално.
Какво ще кажеш за този резонатор, Remus е, незнам оригинално за каква кола, нядявам се да е поне фи50, но чакам колегата да го премери и евентуално да го купя от него:
Оригинално е от Ford Sierra 2.0/2.0 16v

- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На Голф 2 1.8 мотор диаметъра на гърнетата на вход и изход и диаметъра на тръбите е на Ф50! За ГТИ-та са същия диаметър, само че на крайното излизат две тръби с малък диаметър, вместо една с голям! В АСПО преди година, когато баща ми купува гърнетата за Голфа, взе за 1,8, щото нали ше слагаме тоя мотор и комплект там, без отстъпки, без нищо двете гърнета бяха 80лв, сега са около 90на, средната тръба е 15лв! Баце, на 5та с кутия 2Y с КР с 15 джанти с на 50 гуми, при 5000 оборота си около 180-190км/ч! А в големи обороти всяка кола ръмжи и всяка кола е шумна! Друго решение е, ти сега си с 0.91 предавателно число на пета скорост, ако сложиш от 4Т кутия мисля, че беше или от 4S пета скорост с предвателно число 0,70-0,75 ще ти паднат значително оборотите на пета при по-висока скорост! Онези кутии са с 3,89 диференциали, а ти си с 3,667, и тяхната пета с твоя диференциал се получава перфектно съчетание за дълъг път! Не съм сигурен, само дали пета ще пасне на диаметъра на вала на 2И кутията, след около 20на дни ще ти кажа дали пасва, щото тогава ше правя тая трансплантация!
Крисо!
Крисо!
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Може да направиш тоя вариант с 5-та скорост,........ ако не искаш да вдигаш повече от 190-200км/ч! Вярно че оборотите падат надолу с около 1000-1500 (зависи от режима на работа), но се получава такава "дупка" м/у 4-та и 5-та, че ще ти се стори че си сложил 6-та!!!
Освен това (проверено) - двигателя няма сила да засили колата при това предавателно число до прекъсвач. Иначе теоретично при 7200 об/мин. трябва да си на около 285км/ч!!!!!!!!!


Освен това (проверено) - двигателя няма сила да засили колата при това предавателно число до прекъсвач. Иначе теоретично при 7200 об/мин. трябва да си на около 285км/ч!!!!!!!!!


- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не теоритично, баш с толко трябва да си си!
Зависи от моторетката, мусура с тоя блок, генерацийки няма да му е проблем да развърта мотора, а и гледал съм клипчета с Голфа му, има доволно сила! А и аз за 8 клапановия ще взема в крайна сметка един шрик на 276градуса, та се надявам и аз да имам възможност да го поразвъртам! А тая дупка, може да се избегне ако дъниш на 4та до 5000-6000!
Ама с 2И кутията мотора е пред пръсване при около 215-220км/ч, а с тая пета ще е при 280-290км/ч 

Зависи от моторетката, мусура с тоя блок, генерацийки няма да му е проблем да развърта мотора, а и гледал съм клипчета с Голфа му, има доволно сила! А и аз за 8 клапановия ще взема в крайна сметка един шрик на 276градуса, та се надявам и аз да имам възможност да го поразвъртам! А тая дупка, може да се избегне ако дъниш на 4та до 5000-6000!


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта