накъдето и да погледнеш все до космос ще стигнеш, различно е само разстояниетоemo-gar написа:megatone написа:аз съм ги пуснал в космоса, с един маркуч съм ги насочил отстрани до калника и надолу.
Мда, грешка , Космосът е нагооооре, а ти къде си ги пуснал а?Ах неук младеж
Вентилациите на картера и капака на клапаните
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Вентилациите на картера и капака на клапаните
Каспър,сега като се вгледах в снимката...това в червеното на снимката трябва да е маркуч,който дърпа въздух,притоплен от изпускателния колектор.Карбураторите и моноинжекциите имат клапа топъл/студен въздух,за да се оптимизира смесообразуването.Този маркуч няма общо с картерната вентилация.
На бившата ми кола - Форд моноинжекция вентилацията от картера влизаше след въздушния филтър,през един маркуч,отдолу на филтърната кутия,която както и в този случай беше закрепена на тялото на моноинжекцията и филтъра беше кръгъл (всъщност елипсовиден).Търси вентилацията аналогично
.
На бившата ми кола - Форд моноинжекция вентилацията от картера влизаше след въздушния филтър,през един маркуч,отдолу на филтърната кутия,която както и в този случай беше закрепена на тялото на моноинжекцията и филтъра беше кръгъл (всъщност елипсовиден).Търси вентилацията аналогично
- Каспър
- Мнения: 2229
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Вентилациите на картера и капака на клапаните
Днес свалих голямата черна кутия с филтъра и огледах подробно. Все повече се убеждавам, че при АЕЕ няма такава вентилация или поне не през отделен маркуч.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re:
andro_ написа:Ами да не влизат маслени пари и кондензи в двигателя.
Цапат се клапани...(мои теории,навярно грешни,но реших да пробвам).
Освен това мястото,където тръбите за вентилация влизат в тръбата от въздушния филтър ми се е счупило и колкото и да го мъчих със силикон след 3 месеца макс. заради маслените пари силикона поддава,двигателят малко или много почва да смуче въздух оттам.Аз карам на газ,а тя е капризна по отношение на въздуха.Сега поне съм затапил здраво.
kolega андро, наистина смукателнитте клапани обрасват от мазнните пари... нещо като гъбесто клеиово вещество а това затруднява доброто пълнне на цилиндрите
- GolfGtI115
- Мнения: 337
- Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 10:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Вентилациите на картера и капака на клапаните
Моя маркуч едвам съм го закрепил да е там.Но след написаното мисля и аз да го махна.Пускам един маркуч настрани,а горе при черната кутиика го запушвам.Нали така???
- GolfGtI115
- Мнения: 337
- Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 10:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Вентилациите на картера и капака на клапаните
Никои ли няма да каже дали така трябва да стане???
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Вентилациите на картера и капака на клапаните
Да сподела: Имах преди един опел рекорд е1 1982 набор
голям котор и на него бях извел картерните газове на вън и ефекта беше че от маркуча който се подаваше от калника пушеше повече от аспуха
. Хората се чудеха дали не гори нещо като спра на сфетофар защото се разнасяха калба дим изпод калника
! Но пък оборотите се оправиха
. С тоз автомобил имаше много гавра като се има предвид че му трансплантирах карб от ЗАЗ 968М
. Мога да постна снимки при интерес!
Последна промяна от alex_zazy на Сря 21 яну 2009 18:53, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта
