Полото на баща ми (2F 1043куб.) има следния проблем:
Както си работи гасне и не ще да запали. Първите два пъти като му направи този номер след известно време запали, но след това на 2 -пъти не успява да запали и го закачам да го дърпам и след няма и 50 м на дърпане пали.
Тъй като като се получи така не хвърля ток след бубината и решихме да не е от нея, взе една резервна но снощи като угасна и с другата бубина пак не запали. Днес беше на диагностика и са гледали на осцилоскоп но всичко е било наред. Съмнява ме датчка на Хол но на осцилоскопа нищо не е показало. Дайте идея къде да търсим проблема???
Полото гасне -2F 1043см - Решен!
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Полото гасне -2F 1043см - Решен!
Последна промяна от Marto_Polo на Вто 13 май 2008 11:16, променено общо 1 път.
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
сами си го посочил..
цели датчика на Хол..
Или .. основният кабел от бобината към дистр. капачка
или .. и новата бобина е бъгава...защото обикновенно датчика на Хол умира внезапно.. и невъзвратимо.. не прави такива магарии..
а евентуално за да ти дава толкоз често бобината дефекти..
много вероятно е кабела на някоя от свещите да е прекъснал.. или.. централният кабел.
надявам се сте сложили бобината с комутатора заедно.. да не се окаже, че не си сменил комутатора и от него да се ебава...
цели датчика на Хол..
Или .. основният кабел от бобината към дистр. капачка
или .. и новата бобина е бъгава...защото обикновенно датчика на Хол умира внезапно.. и невъзвратимо.. не прави такива магарии..
а евентуално за да ти дава толкоз често бобината дефекти..
много вероятно е кабела на някоя от свещите да е прекъснал.. или.. централният кабел.
надявам се сте сложили бобината с комутатора заедно.. да не се окаже, че не си сменил комутатора и от него да се ебава...
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
wili98 написа:а евентуално за да ти дава толкоз често бобината дефекти..
много вероятно е кабела на някоя от свещите да е прекъснал.. или.. централният кабел.
надявам се сте сложили бобината с комутатора заедно.. да не се окаже, че не си сменил комутатора и от него да се ебава...
Да и аз натам щях да тръгна.....Някъде имаш не добра високоволтова връзка,Голяма разстояние между електродите на свещите,между палеца и капачката,някой кабел е прегурял в следствие на горепосочините точно при връзката си с една от лулите и от там бобината толкова често се прецаква
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Само на загрят двигател го прави. Снощи пак се случи и съм го дърпал 2-3 км и тогава запали. Новата бубина я слагам заедно с комутатор. Незнам от къде да тръгна. Казаха ми ако намеря от някъде делко с датчик на Хол и като стане така да пробвам с него за да е сигурно, че причината е в него, но все още не съм намерил 
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Marto_Polo написа:Само на загрят двигател го прави. Снощи пак се случи и съм го дърпал 2-3 км и тогава запали. Новата бубина я слагам заедно с комутатор. Незнам от къде да тръгна. Казаха ми ако намеря от някъде делко с датчик на Хол и като стане така да пробвам с него за да е сигурно, че причината е в него, но все още не съм намерил
Ами щом си сигурен в бобината и пали според мен не е от датчик на Хол. Ако бях на твое място щях да тръгна от свещите /поне провери разтоянието между електродите/ Мнооого мръсен номер "има го нема го" - само смени на сляпо, докато улучиш.
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Marto_Polo написа:Но това не означава ли че отказват и 4-те свещи едновременно. Ако само една отказва няма ли просто да работи на 3 цилиндъра?
Според мене всички ако са на еднакъв хал - много стари, може да дават голям зор на бобината, дотолкова, че да си съсипал и втората, или компа да прекъсва захранването. Мисля, че това да го провериш няма да те затрудни, нито ще те набута в много по - големи разходи.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта