Полото гасне -2F 1043см - Решен!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Полото гасне -2F 1043см - Решен!

Мнениеот Marto_Polo » Чет 08 май 2008 15:24


Полото на баща ми (2F 1043куб.) има следния проблем:
Както си работи гасне и не ще да запали. Първите два пъти като му направи този номер след известно време запали, но след това на 2 -пъти не успява да запали и го закачам да го дърпам и след няма и 50 м на дърпане пали.
Тъй като като се получи така не хвърля ток след бубината и решихме да не е от нея, взе една резервна но снощи като угасна и с другата бубина пак не запали. Днес беше на диагностика и са гледали на осцилоскоп но всичко е било наред. Съмнява ме датчка на Хол но на осцилоскопа нищо не е показало. Дайте идея къде да търсим проблема???

Последна промяна от Marto_Polo на Вто 13 май 2008 11:16, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Чет 08 май 2008 15:55


имобилайзер може би, имаш ли?


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Чет 08 май 2008 16:56


Няма имобилайзер :(


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 08 май 2008 17:25


сами си го посочил..
цели датчика на Хол..
Или .. основният кабел от бобината към дистр. капачка ;)

или .. и новата бобина е бъгава...защото обикновенно датчика на Хол умира внезапно.. и невъзвратимо.. не прави такива магарии..

а евентуално за да ти дава толкоз често бобината дефекти..
много вероятно е кабела на някоя от свещите да е прекъснал.. или.. централният кабел.

надявам се сте сложили бобината с комутатора заедно.. да не се окаже, че не си сменил комутатора и от него да се ебава...


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 08 май 2008 18:39


wili98 написа:а евентуално за да ти дава толкоз често бобината дефекти..
много вероятно е кабела на някоя от свещите да е прекъснал.. или.. централният кабел.

надявам се сте сложили бобината с комутатора заедно.. да не се окаже, че не си сменил комутатора и от него да се ебава...


Да и аз натам щях да тръгна.....Някъде имаш не добра високоволтова връзка,Голяма разстояние между електродите на свещите,между палеца и капачката,някой кабел е прегурял в следствие на горепосочините точно при връзката си с една от лулите и от там бобината толкова често се прецаква


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Чет 08 май 2008 20:17


релета контактори или контактен клуч. кабел за захранване на бобина инжектори бензинова помпа релета към тях. Само на загриат или и на студен двигател го прави повече инфо даи следваштия път като загасне размърдай си4ки релета и кабели от долу по таблото с бушоните


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 09 май 2008 7:45


Според мен това най - вероятно ще се окаже бобина, щом няма ток след нея и то от време на време.


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Пет 09 май 2008 8:13


Само на загрят двигател го прави. Снощи пак се случи и съм го дърпал 2-3 км и тогава запали. Новата бубина я слагам заедно с комутатор. Незнам от къде да тръгна. Казаха ми ако намеря от някъде делко с датчик на Хол и като стане така да пробвам с него за да е сигурно, че причината е в него, но все още не съм намерил :(


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 09 май 2008 9:24


Marto_Polo написа:Само на загрят двигател го прави. Снощи пак се случи и съм го дърпал 2-3 км и тогава запали. Новата бубина я слагам заедно с комутатор. Незнам от къде да тръгна. Казаха ми ако намеря от някъде делко с датчик на Хол и като стане така да пробвам с него за да е сигурно, че причината е в него, но все още не съм намерил :(

Ами щом си сигурен в бобината и пали според мен не е от датчик на Хол. Ако бях на твое място щях да тръгна от свещите /поне провери разтоянието между електродите/ Мнооого мръсен номер "има го нема го" - само смени на сляпо, докато улучиш.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пет 09 май 2008 11:29


колата карбуратор ли е или моно?


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Пет 09 май 2008 12:43


Моно инжекцион е колата.
Възможно ли е от кабели илисвещи. Няма ли ако е от тях да не пали постоянно, а не така когато си поиска.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 09 май 2008 13:21


Marto_Polo написа:Моно инжекцион е колата.
Възможно ли е от кабели илисвещи. Няма ли ако е от тях да не пали постоянно, а не така когато си поиска.

Ако са много стари свещите, според мен е възможно.


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Пет 09 май 2008 14:25


Но това не означава ли че отказват и 4-те свещи едновременно. Ако само една отказва няма ли просто да работи на 3 цилиндъра?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 09 май 2008 14:34


Marto_Polo написа:Но това не означава ли че отказват и 4-те свещи едновременно. Ако само една отказва няма ли просто да работи на 3 цилиндъра?

Според мене всички ако са на еднакъв хал - много стари, може да дават голям зор на бобината, дотолкова, че да си съсипал и втората, или компа да прекъсва захранването. Мисля, че това да го провериш няма да те затрудни, нито ще те набута в много по - големи разходи.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пет 09 май 2008 18:46


комутатора сменили го заедно с бобината?
казали са ти колегите по-горе :wink:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта