Как ви работят климатиците на 1-ва степен?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
offside
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
Автомобил: Passat B5 1997
Двигател: 1.8 20v ADR
Местоположение: гр.София

Мнениеот offside » Нед 20 апр 2008 22:56


Колегата е изключително изчерпателен за което благодаря :) за по темата да вмъкна , че и при мен се получава изключване на компресора (това цъкване за което говорим) при същите условия като при другите колеги (мога да съм сигурен че е компесора защото колата си променя ускорението ) при мен сичко си е чисто и спретнато , от духалките си продължава да духа студено и след известно време пак си включва ;)




maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пон 21 апр 2008 11:11


с две думи така трябва да е ами се пак колите са ни 98 год. ами умни са си :D


Потребителски аватар
captanh
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот captanh » Чет 08 май 2008 16:05


Мисля колеги,че навременната смяна на врагоотделителя( на 2години)би предотвратила повишаването на налягането след компресора над допустимите стойности и изключването му(аварие режим) или повредата му.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 08 май 2008 17:32


Няма подобно изискване от производителя... за смяна на влагоуловител..

Или имаш повечеко течност в климатика.. или по-малко, или прецакан датчик...
просто явно се повишава налягането повече отколкото трябва и компресора изключва...


Потребителски аватар
captanh
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот captanh » Пет 09 май 2008 9:23


И кото си толкова уверен от къде е повечето фреон? Повишаване на налягането над допустимото се постига при намалена пропускателна способност на влагоотделителя(уловителя както си го кръстил).Все пак разходите за ремонт ще са твои,така че ти решаваш.Със здраве!


Потребителски аватар
Поло-жително
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Поло-жително » Пет 09 май 2008 12:32


captanh написа:И кото си толкова уверен от къде е повечето фреон? Повишаване на налягането над допустимото се постига при намалена пропускателна способност на влагоотделителя(уловителя както си го кръстил).Все пак разходите за ремонт ще са твои,така че ти решаваш.Със здраве!

Здравейте колеги,
моят климатик също се изключва, но не спира да духа студено. Доколкото разбрах от дотук прочетеното, или по-скоро неразбрах, има ли изобщо проблем. Фреона е проверен - точно е. Остава по думите на колегата влагоотделител, датчик или просто да си е така.
Карам чисто нов Ярис, и той се изключва и включва постоянно.
Неискам да си чупя климатика, просто няма ли каде да прочетем как стоят нещата в действителност и има ли наистина основание за притеснение.


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Сря 14 май 2008 12:59


Момчета,имам го същия проблем,само че включва и изключва на много кратки интервали,независимо на коя степен е и не става много студено.Преди на загрял двигател изобщо не искаше да включи,а на студен работеше перфектно.Измих радиатора,смених филтъра и сега включва,ама и изключва!Усеща се по ускорението!
Дайте акъл,има фреон,почистен е радиатора и пак ...!


Потребителски аватар
Поло-жително
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Поло-жително » Чет 22 май 2008 11:45


Здравейте,
Отново повдигам темата, тъй като се поинтересувах и чух най-различни и птротиворечиви мнения. Трябва ли да се изключва компресора на нашите коли ако всичко е наред. Не намерих нищо по въпроса и в интернет.


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Чет 22 май 2008 12:37


Тези дни и аз си правих експеримент, и наистина на първа степен си изключва регулярно (обаче няма закономерност с време)... Мислех си да не би да дава хлабав контакт при първа степен, обаче като пусна да си духа без климатик винаги си включва и си стои постоянно включен вентилатора... Обаче сега се сетих друго - на първа степен вентилаторите дърпат най-малко въздух, а пък компресорите винаги си работят на макс, нали са климатици, и може да се получава някакво голямо налягане, защото няма голям топлообмен, и компресора автоматично да си се изключва :roll: ... Дано не ме убиете с камъни, това са объркани размисли на човек, нищо не разбиращ от климатична и хладилна техника :oops: :o


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пет 23 май 2008 0:14


така трябва да бъде изключват си -дори 4етах в мобилето на скоро едно поло с фабричен климатроник 98-99год. да не би и нашите да са климатроник да го еба -пък и доста станаха хората с едни и същи наблюдения значи са си така споко и си свиркаийте


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Пон 26 май 2008 10:35


maznia написа:така трябва да бъде изключват си -дори 4етах в мобилето на скоро едно поло с фабричен климатроник 98-99год. да не би и нашите да са климатроник да го еба -пък и доста станаха хората с едни и същи наблюдения значи са си така споко и си свиркаийте

Не него-тебе си еби!Аз,бате,не разбирам,ама теб-хич те няма! :wink:
Ще се ходи на майстор-дано не ме ппецака и ще подам информация.
Защо първите минути не изклиу/къде е тъпото иу/ва?


siso92
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот siso92 » Пон 26 май 2008 10:38


maznia написа:така трябва да бъде изключват си -дори 4етах в мобилето на скоро едно поло с фабричен климатроник 98-99год. да не би и нашите да са климатроник да го еба -пък и доста станаха хората с едни и същи наблюдения значи са си така споко и си свиркаийте

Не него-тебе си еби!Аз,бате,не разбирам,ама теб-хич те няма! :wink:
Ще се ходи на майстор-дано не ме ппецака и ще подам информация.
Защо първите минути не изклиу/къде е тъпото иу/ва?


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Вто 27 май 2008 13:16


отивай на майстор като дадеш грешните пари или по скоро излишни ше се светнеш. И почети малко дали нема поло с климатроник, е не точно климатроник а на подобен работещ режим това е новото при ъпгреитнатия климатик за поло 98-99..... Абе нема ли човек от тима на фолцваген да даде малко яснота на нас невежите че да повярваме


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Вто 27 май 2008 17:18


Предишната ми кола беше Форд Фиеста 1.8Д 1999г. с климатик и под волана от дясно имаше терморегулатор и се нагласяше на каква темература да изключва и включва компресора /като на хладилник 0-10 градуса/, и датчика му влизаше във въздуховода. По този начин се получаваше регулиране на температурата на студения въздух /нещо като примитивен, но супер опростен климатроник/.
Погледнете под волана да не би да имате такъв терморегулатор, особено ако ви е поставаян допълнително климатик /например Diavia - Italy/.

Аз дори ще сложа такъв терморегулатор във въздуховода на моя климатик, за да не щракам непрекъснато копчето за пускане.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Вто 27 май 2008 23:12


браво ето един колега да помогне с нещо ново за нашите уши и сега хайде сички да търсим потенциометара -хихихихи при нас май нема терморегулатор за нагаждане на температурата ама мерси пак за поста.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта