Как ви работят климатиците на 1-ва степен?
- offside
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
- Автомобил: Passat B5 1997
- Двигател: 1.8 20v ADR
- Местоположение: гр.София
Колегата е изключително изчерпателен за което благодаря
за по темата да вмъкна , че и при мен се получава изключване на компресора (това цъкване за което говорим) при същите условия като при другите колеги (мога да съм сигурен че е компесора защото колата си променя ускорението ) при мен сичко си е чисто и спретнато , от духалките си продължава да духа студено и след известно време пак си включва 
- Поло-жително
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
captanh написа:И кото си толкова уверен от къде е повечето фреон? Повишаване на налягането над допустимото се постига при намалена пропускателна способност на влагоотделителя(уловителя както си го кръстил).Все пак разходите за ремонт ще са твои,така че ти решаваш.Със здраве!
Здравейте колеги,
моят климатик също се изключва, но не спира да духа студено. Доколкото разбрах от дотук прочетеното, или по-скоро неразбрах, има ли изобщо проблем. Фреона е проверен - точно е. Остава по думите на колегата влагоотделител, датчик или просто да си е така.
Карам чисто нов Ярис, и той се изключва и включва постоянно.
Неискам да си чупя климатика, просто няма ли каде да прочетем как стоят нещата в действителност и има ли наистина основание за притеснение.
-
siso92
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Момчета,имам го същия проблем,само че включва и изключва на много кратки интервали,независимо на коя степен е и не става много студено.Преди на загрял двигател изобщо не искаше да включи,а на студен работеше перфектно.Измих радиатора,смених филтъра и сега включва,ама и изключва!Усеща се по ускорението!
Дайте акъл,има фреон,почистен е радиатора и пак ...!
Дайте акъл,има фреон,почистен е радиатора и пак ...!
- Поло-жително
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
Uneek
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Тези дни и аз си правих експеримент, и наистина на първа степен си изключва регулярно (обаче няма закономерност с време)... Мислех си да не би да дава хлабав контакт при първа степен, обаче като пусна да си духа без климатик винаги си включва и си стои постоянно включен вентилатора... Обаче сега се сетих друго - на първа степен вентилаторите дърпат най-малко въздух, а пък компресорите винаги си работят на макс, нали са климатици, и може да се получава някакво голямо налягане, защото няма голям топлообмен, и компресора автоматично да си се изключва
... Дано не ме убиете с камъни, това са объркани размисли на човек, нищо не разбиращ от климатична и хладилна техника

-
siso92
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
maznia написа:така трябва да бъде изключват си -дори 4етах в мобилето на скоро едно поло с фабричен климатроник 98-99год. да не би и нашите да са климатроник да го еба -пък и доста станаха хората с едни и същи наблюдения значи са си така споко и си свиркаийте
Не него-тебе си еби!Аз,бате,не разбирам,ама теб-хич те няма!
Ще се ходи на майстор-дано не ме ппецака и ще подам информация.
Защо първите минути не изклиу/къде е тъпото иу/ва?
-
siso92
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
maznia написа:така трябва да бъде изключват си -дори 4етах в мобилето на скоро едно поло с фабричен климатроник 98-99год. да не би и нашите да са климатроник да го еба -пък и доста станаха хората с едни и същи наблюдения значи са си така споко и си свиркаийте
Не него-тебе си еби!Аз,бате,не разбирам,ама теб-хич те няма!
Ще се ходи на майстор-дано не ме ппецака и ще подам информация.
Защо първите минути не изклиу/къде е тъпото иу/ва?
отивай на майстор като дадеш грешните пари или по скоро излишни ше се светнеш. И почети малко дали нема поло с климатроник, е не точно климатроник а на подобен работещ режим това е новото при ъпгреитнатия климатик за поло 98-99..... Абе нема ли човек от тима на фолцваген да даде малко яснота на нас невежите че да повярваме
- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Предишната ми кола беше Форд Фиеста 1.8Д 1999г. с климатик и под волана от дясно имаше терморегулатор и се нагласяше на каква темература да изключва и включва компресора /като на хладилник 0-10 градуса/, и датчика му влизаше във въздуховода. По този начин се получаваше регулиране на температурата на студения въздух /нещо като примитивен, но супер опростен климатроник/.
Погледнете под волана да не би да имате такъв терморегулатор, особено ако ви е поставаян допълнително климатик /например Diavia - Italy/.
Аз дори ще сложа такъв терморегулатор във въздуховода на моя климатик, за да не щракам непрекъснато копчето за пускане.
Погледнете под волана да не би да имате такъв терморегулатор, особено ако ви е поставаян допълнително климатик /например Diavia - Italy/.
Аз дори ще сложа такъв терморегулатор във въздуховода на моя климатик, за да не щракам непрекъснато копчето за пускане.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта