Запотяване на предно стъкло на пасат Б5.5
Запотяване на предно стъкло на пасат Б5.5
Абе колеги забелязах че по време на път при работещ климатроник предното стъкло се запотява-ама доста стабилно и нищо не се вижда! Натискам копчето да духа на предното стъкло и го отпотява колкото да не се претрепя някъде и на всичкото отгоре в колата става супер студ(когато беше по хладно?? Пусках и реотаните за предното стъкло и те не помагат! Помагайте щото така не може да се кара! Колата е Пасат Б5.5 1.9ТДИ 2004год. Филтъра на купето ли е кво е незнам ама помагайте!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Не, Бънди!
Радиаторчето на парното....
Съжалявам!
Една от многото теми...
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%F0%ED%EE
На твоя пассат не е много по-различно
Радиаторчето на парното....
Съжалявам!

Една от многото теми...
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%F0%ED%EE
На твоя пассат не е много по-различно
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Когато работи климатроника, гледай да не си насочил струята към предното стъкло. При мен на един Г3, който карах, така се получаваше - конденз от вътре, нали стъклото е топло, пък въздушната струя студена и затова ставаше така, даже замръзваше, но не чак цялото стъкло. Ако е цялото - значи може и да е от радиаторчето, както са писали колегите по-горе.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
На първо време си смени филтъра за въздуха в купето. Докато си там (пространството между двигателя и купето) провери дренажните отвори - под акумулатора и под сервото на спирачките - трябва да са чисти, за да може да се отича водата. Провери и около компютъра (ECU-то) - намира се точно пред шофьора, дали не е мокро (локва). След това виж стелките и мокета под тях - отпред, отзад, дали не са мокри. Провери дали нямаш забравено нещо мокро някъде (чувал съм за случаи със забравен мокър чадър - дори и в багажника). Като написах това се сетих и за друго - има едни вентилационни отвори отзад, скрити с бронята - може да са запушени по много причини. Тц-тц, какви "колеги" - веднага за най-лошото (протекъл радиатор на парното) - май още им е рано на Б5(.5) да го правят това (масово).
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
и аз колеги съм за смяна на филтъра на климатика.
ако е радиаторче на парното ще сладни докато кара и по стъклото остава мазно - после само с пърцал не можеш да го избършеш, а се замацва.
Отделно от това ще е мокро около краката а и ще се губи антифриз /т.е. ще намаля нивото в казанчето/.
Колега провери за мокро около педалите и в краката на пасажера, огледай си антифриза дали не е намалял и си смени филтъра на климата..
по нашите прашни пътища - доста често се запушват филтрите с прахоляци.
ако е радиаторче на парното ще сладни докато кара и по стъклото остава мазно - после само с пърцал не можеш да го избършеш, а се замацва.
Отделно от това ще е мокро около краката а и ще се губи антифриз /т.е. ще намаля нивото в казанчето/.
Колега провери за мокро около педалите и в краката на пасажера, огледай си антифриза дали не е намалял и си смени филтъра на климата..
по нашите прашни пътища - доста често се запушват филтрите с прахоляци.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта