направи си евтино гориво

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
atashu
Мнения: 43
Регистриран на: Чет 20 дек 2007 14:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот atashu » Пет 28 мар 2008 1:45


не знам само как ще падне цената.. :?




Потребителски аватар
iohann
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 5:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Доколкото разбирам...

Мнениеот iohann » Нед 30 мар 2008 23:03


sashot написа:Доколкото разбирам, господа изобретателите са се заели да направят вид "перпетум мобиле (вечен двигател) от ново поколение". Разлагат водата на съставните и части - водород и кислород и после ги изгарят, смесени с малко конвенционално гориво (20%), извличайки по този начин повече енергия, отколкото са вложили (което си е пълен абсурд) или, което звучи по-реалистично на прима виста, че ще вдигнат КПД на двигателя с повече от 50%. Е, да, ама не, както казваше П.Б.
Независимо от това по какъв начин се разлага водата на водород и кислород, дали с класическа електролиза или с хитроумно магнито-честотно-резонансно-електро-плазмено...последният да затвори вратата, за това е необходима енергия. И то точно толкова, колкото ще се получи при изгарянето на получения водород в кислородна среда, стига де се осигурят идеални условия. В реалността винаги ще има загуби, например от разсейване на топлината в околното пространство, така че в разлагането на водата ще вложим повече енергия, отколкото ще получим от изгарянето на получения водорд в кислородна среда. Да не говорим, че превръщането на топлинната енергия в механична също не минава без загуби и то чудовищни.
И така единственото рационално зрънце в цялата история е евентуалното леко повишаване на ефективността на изгаряне на конвенционалното гориво в среда, обогатена с кислород и водород. Подозирам обаче, че за да се случи това е необходима радикална промяна на двигателя. Под въпрос е и това дали въпросното повишаване на ефективността ще успее да компенсира неизбежните преки и косвени енергийни загуби за разлагането на водата. Така че цялата работа според мен е обикновен въздух под налягане, а не турбо, уви :).

Очаквам да бъда заклеймен от оптимистите и обвинен в науко-техническо мракобесие, но това не ме притеснява.
Дерзайте, господа изобретатели. По повод драстичното повишаването на КПД на двигателя, направете си труда да пресметнете чрез формулата на Карно как може да се получи това и как повишаването на температурата на изгарянето на газовете ще се отрази на дълговечността на двигателя, която според вас се увеличава дестки пъти. Смятайки, имайте предвид, че температурата на изпусканите газове няма как да е по-ниска от тази на околната среда, без принудително охлаждане.

ПС, понеже, освен другите небивалици изпоизчетох и доста терминологични глупости в http://forum.beinsa.info искам да попитам уважаемия Людмил що е то електрически положително зареден водороден атом? Как си го представяш? Давам този пример за илюстрация и само.


колега казваш че си прочел доста небилалици каде ли не а прочете ли за това че Mercedes обещават лсед досегашните си тестове да пуснат 2010г. в масово производство ВОДОРОДНИТЕ ли коли на пазара? това го пише дри и в http://forum.beinsa.info


Потребителски аватар
grizzly
Мнения: 38
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 19:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Доколкото разбирам...

Мнениеот grizzly » Пон 31 мар 2008 0:30


iohann написа: колега казваш че си прочел доста небилалици каде ли не а прочете ли за това че Mercedes обещават лсед досегашните си тестове да пуснат 2010г. в масово производство ВОДОРОДНИТЕ ли коли на пазара? това го пише дри и в http://forum.beinsa.info

То и на тоалетните пише ЖЕНИ пък като влезеш то... КЕНЕФ.
Зада пуснат ВОДОРОДНИ коли първо трябва да има ВОДОРОДОСТАНЦИИ. И там не става въпрос да се синтезира водород в колата а да се налива. Ма имааа мъъъничък проблем със съхранението на водорода. А Н2 се прави с ток. От електроцентрала. Атомна. За да е по-евтино. Та няма никаква връзка с тайното ПАНТОНЕ перпетууммобиле.


sashot
Мнения: 529
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Доколкото разбирам...

Мнениеот sashot » Пон 31 мар 2008 8:47


iohann написа:колега казваш че си прочел доста небилалици каде ли не а прочете ли за това че Mercedes обещават лсед досегашните си тестове да пуснат 2010г. в масово производство ВОДОРОДНИТЕ ли коли на пазара? това го пише дри и в http://forum.beinsa.info



То водородни двигатели и сега си има, и си работят. Освен всичко друго калоричността на водорода е около 4 пъти по-голяма, отколкото на класическите въглеводородни горива на единица тегло(на единица обем обаче нещата са плачевни за водорода, предвид малкото му тегло). Така че не си мисли, че Даймлер - Крайслер са открили топлата вода.

Това което твърдя е, че за разлагането на водата на водород и кислород, без значение по какъв начин се прави, се изисква на теория точно толкова енергия, колкото ще се получи от изгарянето (окисляването) на получения водород в среда на получения кислород. (Енергия на химическата връзка се нарича. Едната реакция е ендотермична, другата екзотермична, учи се в часовете по химия в училище.) Само че това е при идеални условия. Реално има загуби в реактора за разлагане, непълно изгаряне, разсейване на топлината и други присъщи загуби. Плюс далеч не 100% - овото КПД на топлинния двигател - виж уравнението на Карно. В резултат на което поредното перпетуммобиле отива в архива на небивалиците.

P.S. Колегата Гриззли ти е написал хубав отговор за специфичните проблеми на водородните двигатели от гледна точка на използването им в автомобили.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 10 май 2008 17:58


http://drivewater.com/
Тук нещата са вече направо невероятни ...
:shock


Потребителски аватар
iohann
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 5:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот iohann » Съб 10 май 2008 20:11


оффф незнам и аз вече


sashot
Мнения: 529
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот sashot » Съб 10 май 2008 22:36


Баш са си вероятни - "Special Reduced Price Only $49.95" (за даунлоуд на инструкция как да сипваме вода в резервоара).
Казано с други думи, докато има балами, тарикатите ще са добре. :)

lyubobg написа:http://drivewater.com/
Тук нещата са вече направо невероятни ...
:shock


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 11 май 2008 14:57


Мисля, че колегата sashot даде достатъчно добри доводи тази тема да бъде заключена, дори и изтрита :!: Крайно време е :!:


Потребителски аватар
iohann
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 5:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот iohann » Нед 11 май 2008 14:59


NovobranecGT написа:Мисля, че колегата sashot даде достатъчно добри доводи тази тема да бъде заключена, дори и изтрита :!: Крайно време е :!:


темата наистина е много интересна но при положение че няма доказателства или колега който е направил нещо такова няма смисъл вече да се пишат излишни коментари


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Пет 16 май 2008 20:05


да бъде заключена


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 17 май 2008 11:22


dandan написа:
да бъде заключена


Идеята на темата е по скоро мисля за така нареченото "Thinking out of the box".
Много време народа си е мислил, че земята е плоска, защото така е пишело може би "в учебниците".

Също така има и виц по истински случай - в час учителя преподава парния двигател и един ученик възкликва - "ма това е безкрайно неефективно!"
И учителя отговаря - ти надали някога ще измислиш нещо по ефективно
Рудолф Дизел :lol: :lol:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 18 май 2008 22:10


lyubobg написа:
dandan написа:
да бъде заключена


Идеята на темата е по скоро мисля за така нареченото "Thinking out of the box".
Много време народа си е мислил, че земята е плоска, защото така е пишело може би "в учебниците".

Също така има и виц по истински случай - в час учителя преподава парния двигател и един ученик възкликва - "ма това е безкрайно неефективно!"
И учителя отговаря - ти надали някога ще измислиш нещо по ефективно
Рудолф Дизел :lol: :lol:

И каква връзка има парния двигател с буталния с вътрешно горене :?: Идеята е, че се пишат само глупости и измишльотини, как щели да направят от нищо нещо, като грам не могат да се обосноват.На теория, при идеални условия, един бутален двигател може да достигне максимум КПД 0,7....Усъвършенстването там е трудно, затова хората се стремят да направят двигател с други по ефективни цикли като този на Стирлинг.За съжаление няма нужните динамични качества за автомобилен двигател :cry:
Дерзайте върху нещо истинско, а не върху празни приказки:http://nrg.blog.bg/viewpost.php?id=119310


Потребителски аватар
grizzly
Мнения: 38
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 19:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот grizzly » Пон 19 май 2008 0:28


Ша ма извиняваш но теоретичния максимум на цикъл на Карно е 54%. Типичния ДВГ на бензин има КПД 25% а при дизел 30%.
Я кажи от къде измисли 70% КПД че това ми де губи някъде. Или някой набързо подмени физиката с нова?


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот passat123 » Пон 19 май 2008 0:37


Лично аз не вярвам на теи работи , ок не споря може да има нещо някое химично препарадче да маха нагар от дюзирите нещо за по добро и пално исгареня но не повече от 5/7 до % максимум да помага за пълно изгаряне ! Това е невъзможно ако беше така охоооо....
И то дето ще има тези проценти то този материял тази химия ще струва $ яко ! И какво става пак ти идва на същата цена ! :D


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 19 май 2008 5:38


мозъци всякакви има...
ама мислите ли че ако се открие евтина и достъпна алтернатива тя ще достигне до форума...
такива мозъци рядко надживяват завършека на проекта си :wink:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 31 госта