Polo 1.4 16V
Polo 1.4 16V
Здравейте, искам да попитам тези двигатели проблемни ли са. Става дума за поло 2000-2001 година. Мисля, че има 2 варианта 75 к.с. и 101 к.с. Знам, че ги слагат на голф 4 също и един майстор ми каза, че имали проблеми с валовете и лагерите. По добре било 1.4 с 8 клапана. Кажете си мнението, че съм харесал едно поло 1.4 16в и сега незнам какво да правя. Благодаря
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 20 апр 2008 15:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
аз карам двувалка 16 клапана с 1,4 обем, но е 98, предполагам че не малкото години разлика между твоя избор и моята, са работили в твоя полза. Аз съм доволен като изключим леки недомислици, иначе колата е една малка осичка. много бърза и много маневрена. твърдо за съм 16 пред 8 клапана, разликата е голяма. добра ли ти е офертата грабвай колата и няма да съжаляваш. успех в покупката.
- neopolitan
- Мнения: 46
- Регистриран на: Съб 19 апр 2008 23:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Колата е хубава, ама има забележки. Съединителя е за смяна, едното огледало не работи и стъклото на дясната врата не се отваря откъм шофьора. А цената си е 9000 лева. Каза , че може да падне на 8000 в това и състояние. Км са връщани и предната броня е правена, защото си личи, че е сваляна. Каза, че и единия водач на стъклото бил повреден и са го оправяли. Незнам колко за го оправили, докато я продадат сигурно. Фаровете са пожълтели леко, незнам защо така. Иначе на външен вид няма забележки по боята.
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Те по толкова си втрвят, 9 хилки не е зле, а щом ше смъкне на 8, ти с тея парици от разликата ше смениш съединител и тнт. фаровете не са ти проблем има огромна тема по въпроса. препоръчвам ти да си направиш списък за нещата които за за смяна и да отидеш до юнитрейд за да ти кажат колко ше ти струва всичко, ако там цената на ремонта ти е около хилядарка значи земай и после бегай примерно в ауто + или пък другаде и така. А само да кажа ако ше сменяш ремъци и други консумативи не си прави труда да питаш в юнитрейд щото ше се стреснеш
ремък примерно 480 лева, но не се притеснявай доста по евтино ше минеш, просто там са дерачи.

- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
SAUERSTOFF написа:1.4 доколкото знам е 75 коня, има го и в дизелов вариант с 3 цилиндъра. 1.6 се води 101 коня и пак е 16 вентила.
Ти май си спал нм акриво а?





-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 11:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
skirmish написа:Колата е хубава, ама има забележки. Съединителя е за смяна, едното огледало не работи и стъклото на дясната врата не се отваря откъм шофьора. А цената си е 9000 лева. Каза , че може да падне на 8000 в това и състояние.
skirmish, аз си купих същото Поло 2000г. 1,4, 16v, 75коня, 2 врати, но я взех за 6500 нов внос от Италия. По-добре потърси дали няма да намериш по-евтина колата.
Иначе и на мен ми е малко странен съединителя, но като я закарах на сервиз ми казаха, че му няма нищо. При мен проблема е че скоростите включват трудно понякога и съединителя отделя налко странно, но вече свикнах и нямам проблеми.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 11:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Досега не съм имал други проблеми. Само се наложи да сменя половината ауспух + катализатора. Ако имаш възможност провери дали меката връзка на ауспуха ти е здрава, защото при мен беше скъсана.
Единствено ме изненада цената на консумативите, когато реших да ги сменям. Не знам дали е нормално, но ми излезе над 600 лв. с работата смяната на всички ремъци, ролки, масло, свещи, филтри.
Единствено ме изненада цената на консумативите, когато реших да ги сменям. Не знам дали е нормално, но ми излезе над 600 лв. с работата смяната на всички ремъци, ролки, масло, свещи, филтри.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 20 госта