Волана ми дърпа наляво при ускорение - РЕШЕНО x 3
- vaskoniracing
- Мнения: 133
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
При такъв пра3ен ход след като подаде6 га3 се полу4ава леко усукване на волана,което няма как да не усети6,но ако бе6е та3и греда 3а която писах досега 6те6е да се е скъсала и мотора 6те6е да е паднал на 3емята.Ли4но на мен ми се струва по4ти невъ3можна историята с диференциала,но все пак има хора които ра3бират или по_то4но са спецове в та3и област и след като си сменил вси4ки тампони по ока4ването(което 3а мен е една от основните при4ини)то наистина дано ра3ре6и6 по_скоро то3и проблем

- vaskoniracing
- Мнения: 133
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
При такъв пра3ен ход след като подаде6 га3 се полу4ава леко усукване на волана,което няма как да не усети6,но ако бе6е та3и греда 3а която писах досега 6те6е да се е скъсала и мотора 6те6е да е паднал на 3емята.Ли4но на мен ми се струва по4ти невъ3можна историята с диференциала,но все пак има хора които ра3бират или по_то4но са спецове в та3и област и след като си сменил вси4ки тампони по ока4ването(което 3а мен е една от основните при4ини)то наистина дано ра3ре6и6 по_скоро то3и проблем

- vaskoniracing
- Мнения: 133
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
При такъв пра3ен ход след като подаде6 га3 се полу4ава леко усукване на волана,което няма как да не усети6,но ако бе6е та3и греда 3а която писах досега 6те6е да се е скъсала и мотора 6те6е да е паднал на 3емята.Ли4но на мен ми се струва по4ти невъ3можна историята с диференциала,но все пак има хора които ра3бират или по_то4но са спецове в та3и област и след като си сменил вси4ки тампони по ока4ването(което 3а мен е една от основните при4ини)то наистина дано ра3ре6и6 по_скоро то3и проблем

-
цветанчо
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 08 апр 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
на втора страница бях писал по темата,един приятел караше А6 и той ми беше казал че можело от полуоските и тяхната дължина да идва разликата на което се смеех,но ето че както казваш може да е от предавателното число на диференциала към полуоските,абе като се замисля май оттам си идва проблема,но дали е възможно да е различно предавателното число това нека го каже някой специалист,а тук не липсват такива!
peace
peace
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 86#1208903
Ходих в prospeed - те уж разбират от диференциали и подобни истории - никой не се хвана да гледа за подобни варианти
"Майстори" ....
Ходих в prospeed - те уж разбират от диференциали и подобни истории - никой не се хвана да гледа за подобни варианти
"Майстори" ....
-
цветанчо
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 08 апр 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
добре де,нали има некви сервизи на хора от форума,хората доволни та доволни,били мераклий що не им званнеш и да ти запишат час,па ходи и там,щом и в юнитрейд са от ония "майстори" мисля че там поне ще ти обърнат внимание.аз съм си записал на лисче тука номерата,но за по сигурно се порови в форума.
0889278345-васко
0888514133-ники-с.герман
0889278345-васко
0888514133-ники-с.герман
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
цветанчо написа:добре де,нали има некви сервизи на хора от форума,хората доволни та доволни,били мераклий що не им званнеш и да ти запишат час,па ходи и там,щом и в юнитрейд са от ония "майстори" мисля че там поне ще ти обърнат внимание.аз съм си записал на лисче тука номерата,но за по сигурно се порови в форума.
0889278345-васко
0888514133-ники-с.герман
Не си чел цялата тема
И КЛУБНИТЕ майстори вдигнаха ръце от мен
НИКОЙ не може да ми помогне
-
цветанчо
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 08 апр 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
и мойта дърпа,но не е чак толко много,като се замислих преди малко,и като разбрах колко неща си сменил,мисля остана само диференциала,ако имаш възможност и въобще е възможно само него да смениш от некоя морга,мойто дърпане е и при тръгване и при спиране ,но на противоположната страна,май сичко стана от една голяма дупка,тресна дясното колело и сега тръгвам дърпа в десно,спирам дърпа в ляво,но при спиране всъщност щом дърпа май въобще няма логика да е диференциал,на мен и двата амортесьора от дясно ми изпуснаха/от дупката/ и като ги сменя мисля да се оправи,ти как си с амортесьорите?
-
цветанчо
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 08 апр 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
вече 30 минути се опитвам неква логика да изкарам от цялата работа и единственото което родих е само в рейката,значи логично е/имайки предвид основния ти ремонт на предницата/напрежението от тръгването на колата да излиза през наи-слабото място някаква връзка м/у рейката и колелото,накрайник или в самата рейка вътре,което кара да завива,мисля и за това че аз тряскам в дупката с дясно колело и почва да ми дърпа надясно след това,явно нещо по нея е разбито,то моя голф е дизел така че е нещо по окачването и рейката които май са еднакви.
-
iceto
- Мнения: 397
- Регистриран на: Сря 08 ное 2006 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
lyubobg написа:Още по темата.
Ходих днес в Друмник - ..............
Дадох 25лв за да ми кажат, че не могат да ми решат проблема и че не знаят какво може да го предизвиква дори ..О
Казаха само, че волана не седи право - т.е. на оста на волана има 1 точка, която белязва идеалната среда на рейката - и тя трябва да се закара в средата на таблото и останалото да се намества с накрайниците на рейката, а не - както дойде, после се вади волана
и така се компенсира ..
..
колега, само не разбрах, като си хвърлил толкова пари по предницата, защо не си я регулирал, а само констатираш факта, че рейката е на една страна
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
iceto написа:lyubobg написа:Още по темата.
Ходих днес в Друмник - ..............
Дадох 25лв за да ми кажат, че не могат да ми решат проблема и че не знаят какво може да го предизвиква дори ..О
Казаха само, че волана не седи право - т.е. на оста на волана има 1 точка, която белязва идеалната среда на рейката - и тя трябва да се закара в средата на таблото и останалото да се намества с накрайниците на рейката, а не - както дойде, после се вади волана
и така се компенсира ..
..
колега, само не разбрах, като си хвърлил толкова пари по предницата, защо не си я регулирал, а само констатираш факта, че рейката е на една страна
Защото това няма значение дали е няколко зъба наляво или надясно
ПС: Толкова съм се побъркал вече, че преди няколко дена СЪНУВАХ решението на проблема - десен шарнир
- specialist
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: София
цветанчо написа:и мойта дърпа,но не е чак толко много,като се замислих преди малко,и като разбрах колко неща си сменил,мисля остана само диференциала,ако имаш възможност и въобще е възможно само него да смениш от некоя морга,мойто дърпане е и при тръгване и при спиране ,но на противоположната страна,май сичко стана от една голяма дупка,тресна дясното колело и сега тръгвам дърпа в десно,спирам дърпа в ляво,но при спиране всъщност щом дърпа май въобще няма логика да е диференциал,на мен и двата амортесьора от дясно ми изпуснаха/от дупката/ и като ги сменя мисля да се оправи,ти как си с амортесьорите?
А смени ли ги амортисьорите, да видим дали ще се оправи. В D&N на мен ми казаха, че моите са добре. Не ми се сменят здрави амортисьори
- specialist
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: София
Трябва да проверя тампона на рейката. Мисля, че е позиция 11 на фигурата на този линк http://www.avtoshop.net/vw.php?mdl=121& ... 4&check=13
- specialist
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], G&G и 135 госта