Оборотите играят Polo AEE 1.6 бензин 98г. РЕШЕНО!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Пет 09 май 2008 21:33


Да добавя, че смених едно маркуче, което беше скъсано (за картерните газове било - влиза във въздушния филтър) с маслоустойчив маркуч. Преди да го сменя беше същата работа както и сега, но де да знам...




Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Съб 10 май 2008 8:25


След смяната трябва да се адаптира дросела. Аз миналата седмица имах следния проблем, след смяна на гумички на клапани майстора беше забравил да закачи едно маркуче за вакума на мап сензора и оборотите на празен ход ми играеха много и гаснеше. След като видяхме откаченото маркуче и го закачихме след около 500-600км дросела се адаптира и спряха да играят оборотите.

Ако сега си го сменил това маркуче изчакай 1000км да се адаптира дросела или отиди да му направят една адаптация в сервиз става за 5мин.


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Съб 10 май 2008 14:43


добре, но дали има проблем, че маркуча не е оригинален, а е рязан на метър. (оригиналния е 50 лева, но ако прави проблеми заради това бих го сменил). Той как точно влияе тоя маркуч като само изкарва картерните газове към въздушния филтър?


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Нед 11 май 2008 21:07


smash_ написа:добре, но дали има проблем, че маркуча не е оригинален, а е рязан на метър. (оригиналния е 50 лева, но ако прави проблеми заради това бих го сменил). Той как точно влияе тоя маркуч като само изкарва картерните газове към въздушния филтър?

Мисля,че няма проблем че не е оригиналния маркуч,аз даже съм го изскубнал от въздушния филтър за да не ми го омазнява и разлика не намирам никаква.


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Пет 16 май 2008 21:00


Днес се заслушах и чух нещо странно - като завъртя волана на пълен-десен или ляв и почва да бръмчи нещо и да играят оборотите. Това, да кажем, е от сервото, но освен това малко преди пълния ляв или десен като задържа и се чува свистене като от излизане на въздух от маркуч. Това нормално ли е и дали всичките ми проблеми с оборотите не се крият в някой спукан маркуч?


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Пет 16 май 2008 21:04


Освен това, като почнат да ми играят оборотите усещам как педалът на газта трепери и придърпва. Идеи?


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Пет 16 май 2008 22:21


Чудя се дали все пак не е от стъпковото моторче, днес пак се скъса да ми гасне при натиснат съединител. Аре помагайте бе маниаци :)


Потребителски аватар
offside
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
Автомобил: Passat B5 1997
Двигател: 1.8 20v ADR
Местоположение: гр.София

Мнениеот offside » Пет 16 май 2008 22:32


Като каза маркуч се замислям дали неможе да гълта въздухче вакуума кум сервото на спирачките :roll: като натиснеш яко спирачка почват ли пак да играят?? целя малко на посоки ам нз какво др вече остана :S


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Пет 16 май 2008 23:05


offside написа:Като каза маркуч се замислям дали неможе да гълта въздухче вакуума кум сервото на спирачките :roll: като натиснеш яко спирачка почват ли пак да играят?? целя малко на посоки ам нз какво др вече остана :S


Ами да случва се понякога.


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Пет 16 май 2008 23:15


Колега това свистенето идва от помпата на сервото,при пълен ляв или десен се товари и затова прави така.Относно играенето на оборотите ми се струва,че са се поизносили пистите на на потенциометърчето.При мен така играеха оборотите и накрая отидох на нов дросел. :?


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Съб 17 май 2008 0:43


Prodriver написа:Колега това свистенето идва от помпата на сервото,при пълен ляв или десен се товари и затова прави така.Относно играенето на оборотите ми се струва,че са се поизносили пистите на на потенциометърчето.При мен така играеха оборотите и накрая отидох на нов дросел. :?

Дам, и на мен така ми се струва, но като знам, че се продава целия дросел и ми се ще причината да е друга :( колко ти струва на теб дросела и откъде го купи?


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Пон 19 май 2008 21:57


Колеги, чудя се дали е вариант прословутият ми проблем с играещите обороти да е следствие от запушени горивен филтър и някоя дюза? Дали пък ако сипя някоя добавка за прочистване на дюзите и сменя филтъра нещата няма да потръгнат, или пък в крайна сметка проблемът е в износен потенциометър ?


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 19 май 2008 22:30


Ами смени си бенз.филтър и после бягай на една комп диагностика. Не се прави вече така ,да се чудиш това от какво е ,онова от каво е. Толкова електроника има по тези нашите бангии ,че трябва при всеки проблем (едва ли не) ,да ходима на диагностика. Там ще ти кажат със сигурност дали е от "пистите"


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Вто 20 май 2008 7:24


Anbuch написа:Ами смени си бенз.филтър и после бягай на една комп диагностика. Не се прави вече така ,да се чудиш това от какво е ,онова от каво е. Толкова електроника има по тези нашите бангии ,че трябва при всеки проблем (едва ли не) ,да ходима на диагностика. Там ще ти кажат със сигурност дали е от "пистите"


Де да беше така, на 4 диагностики ходих в 3 града и никой не можа д ми каже къде е проблема !


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Вто 20 май 2008 8:10


Дросела го взех от Ауто+ на бул.Черни връх миналото лято за 450лв.После в един сервиз ми взеха още 30 лв.за монтаж и настройка.В Unitrade ми обявиха цена за дросела 700 лв. :screwy



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта