Проблем с датчик или масло или...РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
amigoto777
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Проблем с датчик или масло или...РЕШЕНО

Мнениеот amigoto777 » Пон 19 май 2008 19:37


Колеги вчера като си пътувам с пуснат климатик колата вдигна 95-97 градуса и ми светна лампата за маслото и почна да пищи,спрях климата и колата се охлади до 80 градуса пробвам пак да включа също дига 97 градуса и па ксвети и пищи.Та въпроса ми е датчика ли се ебава или е от маслото .Изключвам от скорост демек под 2000 оборота на двг.и спира да пищи.Днес пак същото с включването на климата .Навежда ме на мисълта преди 2 месеца ми направи тоя номер с прецакан термостат карах колата с температура 100-105 градуса ,дали вискозитета на смазочната течност не е намалял и от там да е проблема .Маслото е на 4000 км Кастрол от варелите ,човека при който сменям е сигурен-съсед ми е 15в40 сигурно.Някакви идеи?Защото ще се побъркам.

Последна промяна от amigoto777 на Съб 14 юни 2008 21:00, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 19 май 2008 20:19


че моето масло според борда ми почти на всяко извънградско скача до 100 че и 110? не е ли някак нормал?


Потребителски аватар
amigoto777
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Мнениеот amigoto777 » Вто 20 май 2008 7:20


:arrow:


Потребителски аватар
fill
Мнения: 1574
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот fill » Вто 20 май 2008 10:40


Виж на място като загрее на колко градуса ти се включва перката на радиатора.
Другия съвет който бих ти дал е да си смениш датчика за температура на тройника ( по всека вероятност не отчита правилно ), при мене като го смених ми даде 10-15 градуса разлика.

При мене имах подобен проблем, смених термостата и датчика за температурата. В задръствания температура ми достигаше 100 градуса ( тогава се включваше перката ). В събота ми светна и маслото на извънградско, температурата беше 105 градуса.Вчера купиш нов термосуич, сутринта го смених и сега температура не ми се покачва повече от 90 градуса. :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 20 май 2008 10:57


Мноооого се изписа по въпроса.....ключето за отговорът се нарича система за ранно предупреждение за налягането на маслото.....
чукни с търсачката и много бързо ще се успокоиш!!! :wink:


Потребителски аватар
amigoto777
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Мнениеот amigoto777 » Вто 20 май 2008 18:45


проблема е решен -датчика за налягане няа маслото.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта