Проблем с датчик или масло или...РЕШЕНО
- amigoto777
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Проблем с датчик или масло или...РЕШЕНО
Колеги вчера като си пътувам с пуснат климатик колата вдигна 95-97 градуса и ми светна лампата за маслото и почна да пищи,спрях климата и колата се охлади до 80 градуса пробвам пак да включа също дига 97 градуса и па ксвети и пищи.Та въпроса ми е датчика ли се ебава или е от маслото .Изключвам от скорост демек под 2000 оборота на двг.и спира да пищи.Днес пак същото с включването на климата .Навежда ме на мисълта преди 2 месеца ми направи тоя номер с прецакан термостат карах колата с температура 100-105 градуса ,дали вискозитета на смазочната течност не е намалял и от там да е проблема .Маслото е на 4000 км Кастрол от варелите ,човека при който сменям е сигурен-съсед ми е 15в40 сигурно.Някакви идеи?Защото ще се побъркам.
Последна промяна от amigoto777 на Съб 14 юни 2008 21:00, променено общо 2 пъти.
- amigoto777
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Виж на място като загрее на колко градуса ти се включва перката на радиатора.
Другия съвет който бих ти дал е да си смениш датчика за температура на тройника ( по всека вероятност не отчита правилно ), при мене като го смених ми даде 10-15 градуса разлика.
При мене имах подобен проблем, смених термостата и датчика за температурата. В задръствания температура ми достигаше 100 градуса ( тогава се включваше перката ). В събота ми светна и маслото на извънградско, температурата беше 105 градуса.Вчера купиш нов термосуич, сутринта го смених и сега температура не ми се покачва повече от 90 градуса.
Другия съвет който бих ти дал е да си смениш датчика за температура на тройника ( по всека вероятност не отчита правилно ), при мене като го смених ми даде 10-15 градуса разлика.
При мене имах подобен проблем, смених термостата и датчика за температурата. В задръствания температура ми достигаше 100 градуса ( тогава се включваше перката ). В събота ми светна и маслото на извънградско, температурата беше 105 градуса.Вчера купиш нов термосуич, сутринта го смених и сега температура не ми се покачва повече от 90 градуса.

- amigoto777
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: apolon, Bing [Bot] и 139 госта