МК4
В сайта на "Фобос" има подробно описание как трябва да се монтират ГИ. На показаната снимка на фиат ясно се вижда, че маркучите на дюзите са около 20-30см. В сайта е опоменато изрично, че те не трябва да бъдат по-дълги от 150мм. , като маркучите трябва да са с лек наклон от дюзите в посока към колекторите със цел да не се задържат нечистотии по маркучите. На снимката ясно си личи, че и това условие не са го спазили. Непосредствено преди дюзите има лек обратен наклон. Познай какво става с иглата и самия отвор на дюзите когато се зареди кофти газ.
Бардолини или Фобос ? Решено!
webdude написа:Решено сложих вече ... Ланди Ренцо
Предполагам си го сложил в Стара Загора (поне там е официалния вносител).
Какъв модел си постави ( Омегагаз, резоматик или редукторен )?
С кръглия или плоския изпарител си?
Колко пари ти струваше всичко?
И като последен въпрос какви са ти впечатленията като разход на гориво спрямо бензина и динамиката?
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
DAXC написа:webdude написа:Решено сложих вече ... Ланди Ренцо
Предполагам си го сложил в Стара Загора (поне там е официалния вносител).
Какъв модел си постави ( Омегагаз, резоматик или редукторен )?
С кръглия или плоския изпарител си?
Колко пари ти струваше всичко?
И като последен въпрос какви са ти впечатленията като разход на гориво спрямо бензина и динамиката?
Официалния вносител се казва Таньо Видев и е от Ямбол ...
Поставих я в пловдив понеже в момента бачкам по близо до Пловдив от колкото до Ямбол и Таньо беше там по време на монтажа ...
Цената е 1300 лв. с нивомер на копчето ...
Модела мисля е Омегаз но не съм сигурен (на книжката пише Омегаз)
Колата остана същата ... не мога да усетя разлика (вчера на пълна газ цъках копчето "Газ - Бензин").
В целия диапазон от обороти ( до 6к пробвах) колата се държи супер ...
На празен ход се чува леко цъкането (чува се когато си отвън колата) на газовите инжекторите (може би е нормално).
Разход не съм успял да засека ...
За обикновенните уредби съм чувал, че докато се слегнат мебраните на изпарителя (май?) разхода бил повечко ... но така или иначе не съм засичал ...
ето малко снимки (на смимката изглежда, че кабелите са опрени в колектора но всъщност са доста над него)
Колега, монтирали ли са ти "евро клапан"?
Другата седмица ще си монтирам ЛандиРенцо и ми искат 1350 лв. но с монтиран "евроклапан"-без него цената е 1300 лв.
Интересна е цената на последния модел. Предходния модел (Омегаз) е с цена 1600 лв. Разликата между стария и новия модел е била в софтуера и някакъв термо датчик ( останалото-изпарител, дюзи, клапани и филтри са днакви ).
Къде се намира пълначката ти?
Какъв ти е разхода на газ?
Кога преминава от бензин на газ-след изтичане на определено време, след достигането на определени обороти или след достигането на определена температура?
Другата седмица ще си монтирам ЛандиРенцо и ми искат 1350 лв. но с монтиран "евроклапан"-без него цената е 1300 лв.
Интересна е цената на последния модел. Предходния модел (Омегаз) е с цена 1600 лв. Разликата между стария и новия модел е била в софтуера и някакъв термо датчик ( останалото-изпарител, дюзи, клапани и филтри са днакви ).
Къде се намира пълначката ти?
Какъв ти е разхода на газ?
Кога преминава от бензин на газ-след изтичане на определено време, след достигането на определени обороти или след достигането на определена температура?
Последна промяна от DAXC на Пон 02 юни 2008 21:14, променено общо 1 път.
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
До 6500 чак не съм ама до 6000 без проблеми и без да прекъсва или каквито и да е други кофти работи ...
С хубава газ и А-95 колата върви еднакво до към 4500-5000 оборота след това бензина си казва своето ...
Разхода е с около половин литър повече газ (но тези дни започнах чат пат да включвам климатик и може да е от това)
Трябва да се има предвид, че не съм сменял елементи по запалителната система (колата е както я купих)
Евросонда мисля, че нямам ... (важна ли е много и може ли да се монтира допълнително ?)
Колкото до разликата с Омегаз ... ми май не е голяма. На моята кола така или иначе сложиха температурен датчик който не беше в комплекта понеже колкто и да се мъчиха не можаха да накарат датчикът от мойта кола да показва верни стойности в газовия комп.
Превключва на газ след като стигне 35 градуса и 1700 - 1900 об/мин (и двете условия трябва да се изпълнени). Тия дни открих, че може да пали направо на газ (но не го използвам) ...
Пълнячката е на задната броня близо до капачката на куката за боксир ...
Засега съм доволен
С хубава газ и А-95 колата върви еднакво до към 4500-5000 оборота след това бензина си казва своето ...
Разхода е с около половин литър повече газ (но тези дни започнах чат пат да включвам климатик и може да е от това)
Трябва да се има предвид, че не съм сменял елементи по запалителната система (колата е както я купих)
Евросонда мисля, че нямам ... (важна ли е много и може ли да се монтира допълнително ?)
Колкото до разликата с Омегаз ... ми май не е голяма. На моята кола така или иначе сложиха температурен датчик който не беше в комплекта понеже колкто и да се мъчиха не можаха да накарат датчикът от мойта кола да показва верни стойности в газовия комп.
Превключва на газ след като стигне 35 градуса и 1700 - 1900 об/мин (и двете условия трябва да се изпълнени). Тия дни открих, че може да пали направо на газ (но не го използвам) ...
Пълнячката е на задната броня близо до капачката на куката за боксир ...
Засега съм доволен
webdude написа:...Евросонда мисля, че нямам ... (важна ли е много и може ли да се монтира допълнително ?)...
Тази сонда служи при ПТП да спре притока на газ от бутилката към изпарителя.
webdude написа:Превключва на газ след като стигне 35 градуса и 1700 - 1900 об/мин (и двете условия трябва да се изпълнени). Тия дни открих, че може да пали направо на газ (но не го използвам) ...
Понеже не съм разговарял с майсторите за превключването от бензин на газ, задължително ли е това да става при 35 градуса и 1700-1900 оборота? Може ли да се коригират оборотите и температурата в по-ниски стойности? Прехвърлянето може ли да стане след изтичането на определено време?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта