глава 1.6 тд+и

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dimata_tdi
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

глава 1.6 тд+и

Мнениеот dimata_tdi » Сря 21 май 2008 15:19


някои правил ли е такова нещо: слагане на глава от 1.9 ааz на 1.6 sb, щото от както напрайх таа операция нема пукане нема проблеми,от личен опит съветвам който ще сменя глава на 1.6 тд интеркулер да си потърси една от 1.9 тд голф или венто и нема да има ядове повече. 8)




Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Сря 21 май 2008 15:38


Съвместими ли са главите от 1.9 на 1.6 ?
Колко препрява за да го направиш, дай детайли.


Потребителски аватар
Jovani
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 28 апр 2008 15:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovani » Сря 21 май 2008 15:50


Я дай повече подробности, че и аз имам един СБ пасатец в нас, не че му е за смяна главата ама ми е интересно, преправя ли се нещо и въобще как става процедурата.

едит: забравих да питам има ли промяна в работата на двигателя?


Потребителски аватар
dimata_tdi
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот dimata_tdi » Сря 21 май 2008 18:50


нищо не съм преправял,главата беше оборудвана с клапани,повдигачи,вал само че си сложих старото зъбно колело.всичко друго като колектори с турбото,дюзи,свещи си са старите. е, дюзите с нови разпръсквачи, щот старите беха запекли направо.а и гарнитура сложих за 1.9 мотор.и така карам вече 4000 км без ядове.относно работата на двигателя ми се струва че стана малко по шумен,ама и върви повече-това си го обяснявам, че клапаните на 1.9 отварят повече заради по-голения обем,но не съм сигурен.нядявам се че бях полезен. :lol:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 21 май 2008 20:48


от както напрайх таа операция нема пукане нема проблеми

ха , то па ТД 19 aaz защото има една непукаща се глава ..... направо не ми се говори ;)


Потребителски аватар
dimata_tdi
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот dimata_tdi » Чет 22 май 2008 0:48


забрайх да уточня, че не нарочно стана така,ами просто не можах да си намера от 1.6, а треаше да се пътува и ми изпадна от едно венто блъснато главицата. не че не я прегрех и тази и бе6е станала на дунавски вълни,ама нема6е пук никъде,само шлайф за 20 лв., гарнитура,гумички на клапаните и пак трагна пастета. :wink:


Потребителски аватар
lydas
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
Двигател: JR 1986
Местоположение: Burgas

Re: глава 1.6 тд+и

Мнениеот lydas » Нед 24 юни 2012 14:38


dimata_tdi написа:някои правил ли е такова нещо: слагане на глава от 1.9 ааz на 1.6 sb, щото от както напрайх таа операция нема пукане нема проблеми,от личен опит съветвам който ще сменя глава на 1.6 тд интеркулер да си потърси една от 1.9 тд голф или венто и нема да има ядове повече. 8)


колега имаше ли проблем със студения старт когато направи тази разманя защото съм чувал че така се получава :)а и аз мисля да сменям глава и се чудя :)


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8987
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: глава 1.6 тд+и

Мнениеот samo_pechka » Нед 24 юни 2012 15:11


Бренерите на 1.9 ТД са по-големи от на 1.6 ТД. Мотора става малко "разреден" :wink: , и ако не е в "добра" кондиция мотора- ще има " лек" проблем с паленето :!:
dimata_tdi написа:...глава от 1.9 ааz на 1.6 sb, ..нема пукане нема проблеми,от личен опит съветвам който ще сменя глава на 1.6 тд интеркулер да си потърси една от 1.9 тд голф или венто и нема да има ядове повече. 8)

И главите на 1.9 се "пукат" не по-малко от на 1.6 и за второто - пак може да ги има ядовете :!: . И двата мотора имат тази слабост- за да не се стига до там - не допускайте прегряване,своевремено отстранявайте проблеми по охлаждането, след каране с голяма скорост - не гасете колата веднага - нека поработи 2-3 минути на место ( или с малка газ в движение). Спазвате ли това - ще се радвате на колата си дълго :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта