


Всъщност дупката изравнява налягането ,но върши две неща едновременно:
1-во: Изравнява налягането (всмукава и изпуска въздух) когато мембраната се движи нагоре и надолу.
и сега по интересното :
Долният край на мембраната чрез една ос , е свврзана с клапана на ЕГР. Самата ос , минава през всмукателният колекто (самият клапан е в отсрешната стена). Уплатнението между оста и колектора е бронзова втулка. Тъй като втулката няма как да е херметична в оста, а колектора е под налягане от турбото, то част от въздуха минава покрай оста, и би "натиснал" мамбраната нагоре. Та :
2-ро: Изспуска преминалият между оста на клапана и втуллката в колектора въздух.
А маслото ти се намира в колектора и барабар с въздуха излиза отвън .