Излиза масло от EGR Г4

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Чет 22 май 2008 7:21


Не е пробита мембраната бре :) Грешно си се насочил :) ( и да е спукана там имаш вакуум) :!:
Всъщност дупката изравнява налягането ,но върши две неща едновременно:
1-во: Изравнява налягането (всмукава и изпуска въздух) когато мембраната се движи нагоре и надолу.
и сега по интересното :
Долният край на мембраната чрез една ос , е свврзана с клапана на ЕГР. Самата ос , минава през всмукателният колекто (самият клапан е в отсрешната стена). Уплатнението между оста и колектора е бронзова втулка. Тъй като втулката няма как да е херметична в оста, а колектора е под налягане от турбото, то част от въздуха минава покрай оста, и би "натиснал" мамбраната нагоре. Та :
2-ро: Изспуска преминалият между оста на клапана и втуллката в колектора въздух.
А маслото ти се намира в колектора и барабар с въздуха излиза отвън .




Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Чет 22 май 2008 8:46


А така,най после един и на моето мнение.
Само описанието за разположението на оста на клапана е малко неточно,но това са подробности в случая.
И сега остава въпроса защо има толкова масло там,все пак идва от турбината,така или иначе.Намаля ли много бързо,ако не --карай си и си свиркай,от много мислене само глава боли.


Потребителски аватар
denis
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 11 май 2006 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот denis » Чет 22 май 2008 9:27


Dobromirski написа:Не е пробита мембраната бре :) Грешно си се насочил :) ( и да е спукана там имаш вакуум) :!:
Всъщност дупката изравнява налягането ,но върши две неща едновременно:
1-во: Изравнява налягането (всмукава и изпуска въздух) когато мембраната се движи нагоре и надолу.
и сега по интересното :
Долният край на мембраната чрез една ос , е свврзана с клапана на ЕГР. Самата ос , минава през всмукателният колекто (самият клапан е в отсрешната стена). Уплатнението между оста и колектора е бронзова втулка. Тъй като втулката няма как да е херметична в оста, а колектора е под налягане от турбото, то част от въздуха минава покрай оста, и би "натиснал" мамбраната нагоре. Та :
2-ро: Изспуска преминалият между оста на клапана и втуллката в колектора въздух.
А маслото ти се намира в колектора и барабар с въздуха излиза отвън .


е това чукане чаках....
Добромирски благодаря за компетентното мнение
с две думи смяна на ЕГР....


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Чет 22 май 2008 9:52


А можеш ли да си отговориш поне за себе си защо ти е смяна на EGR-а???
Много хора се чудят как да си го игнорират въобще,ти искаш да си го сменяш.Това е като екотека при опелите--нищо не върши,само заради някакви екологични изисквания се слага и общо взето както всеки си маха катализатора,така всеки втори иска да си запуши работата на EGR-а.
Каква е ползата част от изгорелите газове да се връщат обратно?????


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Чет 22 май 2008 10:10


propparo написа:.....Каква е ползата част от изгорелите газове да се връщат обратно?????

Понижена температура на изходящите газове и намалено детонационно горене.

пс: denis, описах проблема, за да си обясниш от къде идва маслото и да не се чудиш, не за да сменяш ЕГР :D
Не мисля, че му има нещо, просто дори и да е поизносена малко втулката/оста , тя и нова да е няма как да е херметична (нагрява се и трябва да си има допуск за да не заклинва).
Ако всичко е 6 , там излиза въдух, така че и да го смениш, ефекта ще е същият. Както и колегата каза, маслото е от турбото и картерните газове !

ПС2: сега прочетох това:
но когато е в движение явно при определен режим на работа духа масло и ми омазва от едната страна купето а от другата капака на главата

това наистина мисля е бая множко! :shock


Потребителски аватар
denis
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 11 май 2006 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот denis » Чет 22 май 2008 19:32


не е ли достатъчно за изолиране на ЕГР да се дръпне само маркучето за вакуума и да се затапи
защо е необходимо и да се слага метална запушалка на тръбичката от която идват изгорелите газове

а иначе по моя проблем с теча на масло намерих нещо интересно..
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=105404&highlight=EGR+DISABLING


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 23 май 2008 8:54


denis написа:не е ли достатъчно за изолиране на ЕГР да се дръпне само маркучето за вакуума и да се затапи
защо е необходимо и да се слага метална запушалка на тръбичката от която идват изгорелите газове

а иначе по моя проблем с теча на масло намерих нещо интересно..
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=105404&highlight=EGR+DISABLING

на ПД не е добре да се затапва EGR-a,променят се някои параметри свързани с дебитомера


Потребителски аватар
denis
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 11 май 2006 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот denis » Нед 01 юни 2008 14:15


да ви кажа какво направих и какъв беше резултата

издърпах маркучето на вакуума и го затапих с едно болтче
запуших дупките от двете страни на ЕГР-а

при първото изкарване на колата от гаража за тест показа мощност 0 но само след 5-6 км всичко се нормализира и сега колата си върви добре
не излиза масло вече от ЕГР-а и на всичко отгоре и ми намаля консумацията на гориво с около 8% - направо да не повярваш

Последна промяна от denis на Нед 01 юни 2008 18:15, променено общо 1 път.


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Нед 01 юни 2008 15:53


denis написа:да ви кажа какво направих и какъв беше резултата

издърпах маркучето на вакуума и го затапих с едно болтче
запуших дупките от двете страни на ЕГР-а ...
Кои 2 дупки си запушил? Там от къде засмуква отработени газове (изпускателния колектор) и там от където влиза управлението от вакуум маркуча ли?


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Нед 01 юни 2008 16:24


Az доколкото разбрах--тея малките отсрани май.
Ако е така--нищо не е направено.


Потребителски аватар
denis
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 11 май 2006 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот denis » Нед 01 юни 2008 16:33


Rumen написа:Кои 2 дупки си запушил?


тази и другата от другата страна

Изображение


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Нед 01 юни 2008 16:48


Нищо не си направил колега,сори,ама е така.
Запушва се отвора който въвежда част от изгорелите газове в клапана,както и самия клапан се застопорява в затворено положение.
А вакуум маркучето се запушва,както и входа за вакуума откъм клапана.
По-добре си върни старото положение.


Потребителски аватар
denis
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 11 май 2006 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот denis » Нед 01 юни 2008 19:00


..за да ми гори повече и да хвърля масло и омазнява двигателя и коша..

ти ако си на мое място ще върнеш ли старото положение?????


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Нед 01 юни 2008 19:10


Ама колега ти не си си решил проблема въобще.
Чукни на търсачката--съвсем наскоро имаше тема за игнориране на EGR-а,или питай niks76 на лични да ти обясни,че той поне е техническо лице.


Потребителски аватар
denis
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 11 май 2006 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот denis » Нед 01 юни 2008 19:20


ако може прочети това и ми кажи дали съм си решил проблема

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=105404&highlight=EGR+DISABLING



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 87 госта