Проблем с компресията!!!!-Продължението!!!!
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Golf 3 1.8 написа:....Искам да си карам колата и ще си я оправя!!!!
Абе ако ще я цепите, я първо обърнете внимание на гарнитурата...
или ако:
-Харчи вода .. дори и малко
-Твърди маркучи
-Охл. система бълбука
-Опитва се да пресича маслото
-Имаш масло в охл. система
ще си "на далавера" само с шлайф глава и гарнитура.
Сегментите само ще закрепят работата за 15 - 30 к км.
Ама ако мислиш да я оправяш, 1000 лв не знам дали ще те оправят, и какъв ще е ефекта след това...
Ако установиш твърдо, че е за рамонт .... ПРОДАВАЙ.
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Не искам да я продавам щот ме кефи а от много време си търся 16в с кожа и климатроник!Колата си е стегната а и сега си върви така че като имам възможност след нова година малко да се постопли и ше го разпакетираме двг.-то и квото сабя покаже
Добре защо смяната на сегменти само "ще закрепи положението за 15000км" кво трябва друго та да стане както си му е реда???

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Нови ризи, или ако не е с ризи шлайфане на цилиндрите...
Нови бутала сегменти, лагери основни биелни, .... абе пълен основен ремонт...
А сегментите е "закрепвация" защото цилиндъра се изтърква елипсовидно, и новите сегменти първо го доизтъркват, второ, ефекта им е временен..
Ама не е ясно как ще ти го направят е друга бира....
Лично мое мнение не скачай на голям ремонт, максимум сегменти, или по-добре ако е станало нетърпимо продавай нанякъде... ма да не е приятел
......
Нови бутала сегменти, лагери основни биелни, .... абе пълен основен ремонт...
А сегментите е "закрепвация" защото цилиндъра се изтърква елипсовидно, и новите сегменти първо го доизтъркват, второ, ефекта им е временен..
Ама не е ясно как ще ти го направят е друга бира....
Лично мое мнение не скачай на голям ремонт, максимум сегменти, или по-добре ако е станало нетърпимо продавай нанякъде... ма да не е приятел

- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
11
незнам колко би ти излезно но бих ти препоръчал да посетиш Темпо в Младост,работят много добре ,само с истински части,дават и фактури/касови-което означава че ако има нещо може да се оплачеш,преди живеех като живеех в младост само там си карах колите за всякакви ремонти и съм доста доволен,разбират от всичко.
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
не е задължително със смяна на сегменти да изкара 10-15 хил.км само.
Зависи от състоянието на блока.Колкото по-рано го отвориш толкова по-добре, защото може да не се е образувала ясна елипса.На Астрата ни(дизел) сменихме сегментите и ве4е 70000км е пушка.
На вентото ми дизел въпреки 4е имаше 30 компресия на вси4ки цилиндри пак ги сменихме и разликата е много голяма, минал съм 15 хил.км и съм много доволен.
Но ако блока е много износен тогава сегменти няма да те оправят........
Зависи от състоянието на блока.Колкото по-рано го отвориш толкова по-добре, защото може да не се е образувала ясна елипса.На Астрата ни(дизел) сменихме сегментите и ве4е 70000км е пушка.
На вентото ми дизел въпреки 4е имаше 30 компресия на вси4ки цилиндри пак ги сменихме и разликата е много голяма, минал съм 15 хил.км и съм много доволен.
Но ако блока е много износен тогава сегменти няма да те оправят........
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
WasteLand_TD написа:не е задължително със смяна на сегменти да изкара 10-15 хил.км само.
Зависи от състоянието на блока.Колкото по-рано го отвориш толкова по-добре, защото може да не се е образувала ясна елипса.На Астрата ни(дизел) сменихме сегментите и ве4е 70000км е пушка.
На вентото ми дизел въпреки 4е имаше 30 компресия на вси4ки цилиндри пак ги сменихме и разликата е много голяма, минал съм 15 хил.км и съм много доволен.
Но ако блока е много износен тогава сегменти няма да те оправят........
A колко пари ти излезе смяната с всичко???
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Отивам днес в сервиза надъхан за основният ремонт и решаваме да премерим компресията за всеки случай и в всички цилиндри между 10-11 при което се хванах за главата след като при първото мерене в 3ти беше 6.Не знам как стана тва ама е факт.Та викам ебал съм му майката отваряй да се види кво става свалихме глава, бутала, всичко при което равносметката е следната:Клапани-ок, биелни и основни лагери-перфектни цилиндрите нямат грам надрано, бутала-ок сегменти-трябва да са 0.5 те са 0.7 не знам тва кво е точно gruebel .И реших да правя всичко по главата:гумички клапани ,напасване и там другите му шукарии.Също реших да сменя и сегментите поне да знам че са нови и хубави взех на гейц180лв.Всичко ще ми излезе м/у 500-550 с работа и части ама ше знам поне че моторчето ми е читаво.А да кажа че по клапаните и буталата имаше доста нагар ама ги излъскаха яко.Можех да си взема колата още днес но реших да полирам всм.колектор и да разширя отворите на главата и ще се позабава няколко дни.Плюс това ще взема на килър гти изп.колектор и се надявам да се поотпуши колата 

- Rumen_K
- Мнения: 69
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
кога я купи тая кола, че аз преди година някъде щях да взимам една такава - кожа и климатроник от един пич дето си взел ауди и я продаваше. В Юнитрейд измериха компресията и третия цилиндър даде много ниска та я отказах. та ако е същата ми е интересно как може да дава ниска компресия на 3-ти ако е ОК.
- alex synchro
- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта